sylvie en sabia....samen?
donderdag 11 april 2013 om 12:11
quote:Suze02 schreef op 11 april 2013 @ 12:02:
@Poedersuiker: quoten kan mobiel niet.
Je upt een drie maanden oud topic en vraagt je af of Sylvie een ander heeft. Ik zeg doe eens www.telegraaf.nl als je toch online bent
Kun je nog altijd een naam typen lijkt mij, zodat iemand weet tegen wie je t hebt.
Uit de krant heb ik begrepen dat Sylvie een ander zou hebben maar ik zei dus: misschien heeft ze ALLANG een ander.
Dat weten we niet, he?
Je upt een drie maanden oud topic en vraagt je af of Sylvie een ander heeft. Ik zeg doe eens www.telegraaf.nl als je toch online bent
Kun je nog altijd een naam typen lijkt mij, zodat iemand weet tegen wie je t hebt.
Uit de krant heb ik begrepen dat Sylvie een ander zou hebben maar ik zei dus: misschien heeft ze ALLANG een ander.
Dat weten we niet, he?
donderdag 11 april 2013 om 12:50
quote:Suze02 schreef op 11 april 2013 @ 12:02:
Je upt een drie maanden oud topic en vraagt je af of Sylvie een ander heeft. Ik zeg doe eens www.telegraaf.nl als je toch online bent Suze, als je toch on line bent.
Je upt een drie maanden oud topic en vraagt je af of Sylvie een ander heeft. Ik zeg doe eens www.telegraaf.nl als je toch online bent Suze, als je toch on line bent.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
donderdag 11 april 2013 om 12:52
quote:poedersuikerr schreef op 11 april 2013 @ 12:11:
[...]
Dat weten we niet, he?
Vanavond als oom Kwalbert op tv komt, gaat hij ons dat haarfijn vertellen.
Daar hebben wij tenslotte recht op.
[...]
Dat weten we niet, he?
Vanavond als oom Kwalbert op tv komt, gaat hij ons dat haarfijn vertellen.
Daar hebben wij tenslotte recht op.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé