Entertainment alle pijlers

sylvie en sabia....samen?

08-01-2013 19:06 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien zijn zij wel verliefd op elkaar geworden?
Het zou mij niets verbazen eigenlijk. In elke tweet van Sylvie wordt Sabia genoemd. En als je naar foto's van die twee kijkt.. Nee, het zou me niet verbazen eerlijk gezegd, Hartstikke hip
quote:Eleonora schreef op 08 januari 2013 @ 20:17:

[...]

Sylvie zit aan Sabia d'r labia!
quote:Eleonora schreef op 08 januari 2013 @ 19:33:

[...]

Sowieso. En er moet iets van gevónden worden. Kom op. Meningen! Sylvie is een harteloos, hersenloos, graaiende, geldbeluste, lelijke, neppe, talentloze en waarschijnlijk ook nog eens vreemdgaande pot! Het mag gezegd worden mensen. Die lel van Raf was terecht.

Prijsschieten. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!Mooi gesproken, Leo! That's the spirit!
Graag gedaan hoor Melpomene, ik vind, als het om Sylvie gaat dan kun je niet hard genoeg je mening geven. Ja! Dat wil ze toch zelf? Daar vraaaaaagt ze toch om als BN-er?! Vind ik wel hoor.

Wist jij dat Sylvie eigenlijk een man is? Ja, dat zegt Patty Brard. Dus dan is het zo, want Bonny StClair zegt het ook, en Viola Holt, dat Sylvie een omgebouwde is.

Wist je niet he? Een Fillipijnse ladyboy is Sylvie. Of wacht even: een geldbeluste, neppe, golddiggende, potteuze, luie, lelijke ladyboy bedoel ik natuurlijk.

Dus eigenlijk is ze dan geen pot, maar goed, wat rot het, het is Sylvie, dus dan kan alles!
Nou Leo, dat is heel wat. Patty zal het toch wel weten! Wat mij betreft kan Sylvie de pot op!

Had ze maar geen vrouw moeten worden, niet moeten gaan presenteren, niet met Raf moeten trouwen, geen kind moeten krijgen en geen kanker. Ze vraagt er gewoon door de modder gesleurd te worden. Viva, voor vrouwen met een méning. En zonder mededogen.
Ik ben blij met alle info hier,zeker die van Eleonora want die heeft er verstand van dus dan moet het gewoon wel waar zijn;-))
Ik moest zo hard lachen om die labia en nu schiet ik elke keer weer in de lach. Vriend denkt dat ik mesjogge geworden ben

Bram M is niet waar
Hallo?!
quote:Eleonora schreef op 08 januari 2013 @ 20:17:

[...]

Sylvie zit aan Sabia d'r labia!Ik lees ook elke keer Labia ipv Sabia....Labia Boulapoes...
quote:_Doortje_ schreef op 08 januari 2013 @ 21:22:

Ik moest zo hard lachen om die labia en nu schiet ik elke keer weer in de lach. Vriend denkt dat ik mesjogge geworden ben

Bram M is niet waar Tuurlijk niet Doortje... Laat ze maar kletsen...
quote:Melpomene schreef op 08 januari 2013 @ 21:15:

Nou Leo, dat is heel wat. Patty zal het toch wel weten! Wat mij betreft kan Sylvie de pot op!

Had ze maar geen vrouw moeten worden, niet moeten gaan presenteren, niet met Raf moeten trouwen, geen kind moeten krijgen en geen kanker. Ze vraagt er gewoon door de modder gesleurd te worden. Viva, voor vrouwen met een méning. En zonder mededogen.

Mededogen is sooooo last season. Ze winkelt alweer hoor Sylvie. Gaat het prima mee, no worries.

Zelfs d'r man heeft ze door haar manager uit laten zoeken. En dat zegt de niet vies van een relletje, oproerkraaier, zelf ex van een voetballer waar ze héél wat designerjurkjes, tassen en juwelen van heeft gekregen, áltijd eerlijke en betrouwbare *kuch* Vic K. dus nóu, dán is het waar! Hoppa!
quote:_Doortje_ schreef op 08 januari 2013 @ 21:22:

Bram M is niet waar Daar gaat mijn betrouwbare bron
quote:Eleonora schreef op 08 januari 2013 @ 21:06:

Wist jij dat Sylvie eigenlijk een man is? Ja, dat zegt Patty Brard. Dus dan is het zo, want Bonny StClair zegt het ook, en Viola Holt, dat Sylvie een omgebouwde is.

Wist je niet he? Een Fillipijnse ladyboy is Sylvie. Of wacht even: een geldbeluste, neppe, golddiggende, potteuze, luie, lelijke ladyboy bedoel ik natuurlijk.

Nou vind ik het echt niet kunnen hoe lelijk jij over Silvio doet, maar bovenstaande is natuurlijk wel waar! Sylvio Niet-meis is zijn echte naam.

Oh ja, de rest van wat je zegt is ook waar, maar je bent gewoon jaloers!
En dit topic gaat dus over Silvio, Sabia.... Maar wie is samen?

Heb ik verdorie gemist, heeft het zin om de prive te halen? Weet ik daarna de waarheid?
Spannend !! Lijkt een beetje GTST. Het ging oh zo geweldig en nu gaat iedereen uit elkaar
"Iedereen is uit elkaar en alweer verliefd.....

Jij denkt alleen maar aan jezelf..

Maar alsjeblieft niet waar de kinderen bij zijn...."

Copyright H. van Veen
quote:yasmijn schreef op 09 januari 2013 @ 12:05:

"Iedereen is uit elkaar en alweer verliefd.....

Jij denkt alleen maar aan jezelf..

Maar alsjeblieft niet waar de kinderen bij zijn...."

Copyright H. van VeenHanneke van Veen? Van de Sparenpagina, Verhuis je geld en de Vrekkenkrant?
Verbaasd mij niets, zat ik ook al te bedenken. 2 neppe tantes bij elkaar in bed wat een pret!
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Niemand weet wat er is voorgevallen en niemand weet hoelang het al niet goed zit tussen Raffael en Sylvie.

Als goede vriendinnen bespreek je dat soort dingen.

Dit soort dingen gebeuren iedere dag. Ik praat niks goed maar niemand is roomser dan de paus.

Mensen die niet gelukkig zijn gaat op zoek naar...

In dit geval hebben ze de pech dat ze bekend zijn en iedereen een oordeel hebben.

Wie weet heeft Sylvie allang een ander? Wie zal het zeggen?
Zo zeg, ben jij even mosterd....
quote:Melpomene schreef op 08 januari 2013 @ 19:19:

[...]

Dalt valt mij ook zo op! En dat is verdorie hard nodig!Nou! Kunnen we het ook hebben over de optie Silvie en Angela Groothuizen? Dat niemand daar nog aan gedacht heeft zeg.

Graag gedaan hoor Melpomene, ik vind, als het om Sylvie gaat dan kun je niet hard genoeg je mening geven. Ja! Dat wil ze toch zelf? Daar vraaaaaagt ze toch om als BN-er?! Vind ik wel hoor.

Dus eigenlijk is ze dan geen pot, maar goed, wat rot het, het is Sylvie, dus dan kan alles!God wat een herkenning. Ik ben zo blij dat jij dit ook vind.

Dus eigenlijk is ze dan geen pot, maar goed, wat rot het, het is Sylvie, dus dan kan alles!
quote:Suze02 schreef op 11 april 2013 @ 11:52:

Zo zeg, ben jij even mosterd....Had je t tegen mij? In dat geval even graag quoten dan is het duidelijk.
Denk dat ze jou bedoeld ja poedersuiker omdat er een topic gaande is over de nieuwe relatie van sylvie
@Poedersuiker: quoten kan mobiel niet.

Je upt een drie maanden oud topic en vraagt je af of Sylvie een ander heeft. Ik zeg doe eens www.telegraaf.nl als je toch online bent

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven