Entertainment alle pijlers

Syndroom?

03-10-2013 22:10 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is t wat?
Vind het op zich wel grappig en Johnny is leuk, Johnny boer trouwens ook;)
Ik vind het leuk!
Wat een leuk en mooi programma. En dat Johnny de Mol het presenteert is een plezante bijkomstigheid.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
'Ja, ik vond jullie zo down kijken, dus we doen het wel!'

Hahaha
Ik vind dat Johnny het echt heel leuk doet, net als zijn andere programma Down met Johnny. Leuk, integer en respectvol.
Ik heb respect voor hem, hoe hij met mensen omgaat, geweldig.
ik ben blij verrast! Volgende week weer.
Heel leuk programma!
Heerlijk programma.

Echt van genoten.
Prachtig programma.

Johnny kan dit als geen ander.

Vond de gesprekken met de ouders ook mooi om te zien.

Eerlijke vragen, eerlijke antwoorden...

(en ik vond zelfs Geer en Goor even leuk)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik was wel heel erg geschokt toen die ouders van Mark/Marc vertelden dat het 3 jaar duurde voordat ze hem konden accepteren!!

Geen geboorte kaartje voor hem hij stond na 3 jaar op het kaartje van z'n broertje erbij
Ja en bovenaan het kaartje stond zoiets als "3 jaar geleden is ons mongooltje geboren".
Dan heb ik dat toch goed gezien emma7emma

Ik vond dat echt shocking!

Verder vond ik het programma erg leuk
Ja dat zag ik ook. Ik dacht nog, 'tja zo ging dat vroeger '.

Maar toen zag ik het jaartal erbij staan. 1983. Vond ik toch ook wel schokkend hoor! Dat is pas 30 jaar geleden!
Gelukkig zijn die ouders nu wel echt trots op m en blij met hem, zo kwamen ze wel over iig.

Maar ik vond dat stukje echt ff heel vreemd
quote:Ladida schreef op 04 oktober 2013 @ 08:16:

Ik was wel heel erg geschokt toen die ouders van Mark/Marc vertelden dat het 3 jaar duurde voordat ze hem konden accepteren!!

Geen geboorte kaartje voor hem hij stond na 3 jaar op het kaartje van z'n broertje erbij

Ik vond het knap dat ze het durfden te vertellen

En ik zal wel een ijskonijn zijn, maar ik kan we wel voorstellen dat je als ouders compleet van het pad af ben.

Zeker ook omdat ze het blijkbaar niet van te voren wisten.

Ze werden er echt door overvallen

En nee ik praat het niet goed, maar ik geloof niet dat zoon er blijvende emotionele schade aan heeft overgehouden.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Vader vertelde daarna dat de komst van Mark hun leven verrijkt had. Dat maakte het voor mij wel goed. Mooi programma vond ik het. Johnny doet dat echt enorm goed! Iedereen kan zeggen wat ze willen, maar ik vind hem hartstikke sympathiek!
Het is zeker knap dat ze dat eerlijk verteld hebben! En ik zag ook hoe trots ze nu op hem waren.

Ik kan me ook echt wel indenken dat je er zo door overvallen wordt, maar ik vraag me ook af of het in bepaalde 'kringen' minder geaccepteerd word.

En dat je daardoor het nog moeilijker vind?
Ik vond het mooi om te zien van die jongen die assistent bedrijfs leider wou worden. Wat was die gozer intelligent. Er zijn voor mensen met een beperking meer mogelijkheden dan ooit! Nu wel, maar er komen in de sociale werkplaats flink wat bezuinigen. :(
Wat is die Sven een geweldige jongen! Lach me rot!!
Ik vind het ook een heel leuk programma, ik ben stiekem verliefd geworden op Johnny Ik vind dat hij het heel sympathiek en goed doet.
Is er al een aflevering geweest waarin een jongen als boswachter aan de slag mag?
Nee bankje, die aflevering komt volgende week
Vond het een geweldige serie. Enorm respect voor Johnny de Mol: wat is ie een schat, openminded en warm Verheug me al op volgend seizoen....
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven