Syndroom?
zaterdag 9 november 2013 om 18:45
quote:boerderijgeit028 schreef op 18 oktober 2013 @ 09:44:
Ik vind het ook een heel leuk programma, ik ben stiekem verliefd geworden op Johnny Ik vind dat hij het heel sympathiek en goed doet.ik ook geloof ik.........
Ik vind het ook een heel leuk programma, ik ben stiekem verliefd geworden op Johnny Ik vind dat hij het heel sympathiek en goed doet.ik ook geloof ik.........
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
zaterdag 9 november 2013 om 20:01
zaterdag 9 november 2013 om 23:45
zondag 10 november 2013 om 11:22
Even opgezocht, het is van de NTR en de presentator heet Johan Overdevest. http://programma.ntr.nl/10543/niks-te-g ... Max.Daffie schreef op 09 november 2013 @ 18:47:
Op zondagmiddag is op nederland 2 "Niets te gek". Hier worden ook wensen van mensen met een verstandelijke beperking vervuld. Weet even niet hoe de presentator heet, maar hij doet het ook erg leuk! Volgens mij begint het om half 5.
Op zondagmiddag is op nederland 2 "Niets te gek". Hier worden ook wensen van mensen met een verstandelijke beperking vervuld. Weet even niet hoe de presentator heet, maar hij doet het ook erg leuk! Volgens mij begint het om half 5.