Entertainment alle pijlers

Temptation Island 2020 Videoland

25-02-2020 16:36 1457 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag nog geen topic maar morgen is het weer tijd voor een nieuwe temptation!

Dus hierbij: tot morgen!

Wij houden hier het schema van Videoland aan!
anappleaday wijzigde dit bericht op 26-02-2020 15:51
18.29% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik las dat Gianni en Melissa inderdaad weg worden gestuurd omdat ze telefoons naar binnen zouden hebben gesmokkeld om contact met elkaar te houden.
Vikhui schreef:
02-03-2020 19:40
Ik las dat Gianni en Melissa inderdaad weg worden gestuurd omdat ze telefoons naar binnen zouden hebben gesmokkeld om contact met elkaar te houden.
Man waarom doe je dan mee?! En dan blijft ze alsnog bij die hork..
Alle reacties Link kopieren
Wat een bloedvervelend type die Melissa. Die ontevreden bek. En dat rare chipmunk achtige geluid wat ze produceert.
Elke zit met haar muizige voorkomen ook in mijn allergie.Ik vind haar ook echt heel erg onknap.
Roshina vind ik wel leuk. Dat accent is vervelend maar ik vind haar steeds leuker worden.
Angela vind ik met afstand de liefste, leukste en knapste. Wat een heerlijke sprankelend en bubbelend meisje.
Toen Gianni en Melissa beide de badkamer in doken na dat nieuws over de joker had ik echt het idee dat ze elkaar aan t appen waren.
Snap trouwens niet dat Melissa door alle tests is gekomen. Niet leuk, niet gezellig en veel te labiel.

Angela heeft echt een prachtig lichaam, wow! Roshina klinkt alsof ze het heel lastig vindt om te praten en articuleren, heel apart.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Melissa juist een lieve meid die duidelijk onwijs onzeker is. Ik denk dat zij echt een lief en leuk persoon is als je haar goed kent.
Maar Gianni lijkt mij niet het goede type voor haar.
Alle reacties Link kopieren
Ik had precies dezelfde gedachte over het appen toen ze beide de badkamer in doken. En ik vind ook dat Gianni niet bij haar past, ik denk dat een ander soort man ook leukere dingen in haar naar boven haalt. De grapjes en opmerkingen die hij maakt gaan gewoon best wel ver voor zo'n onzeker meisje, die wordt daar alleen maar onzekerder en heftiger van. Maar blijkbaar zijn ze nog bij elkaar, stond in dat bericht over die telefoons.
Ja echt waarom gingen ze anders naar de badkamer..ik had het dus ook.

Ik vind de verleiders zo er bovenop zitten. Echt vreselijk gewoon.
Ze leren niet van de Amerikaanse versie. Dat werkt ook veel beter. Precies wat Angela zegt. Ze doen allemaal nep.
Alle reacties Link kopieren
^ mee eens, wat betreft de verleiders. Het is eigenlijk altijd een beetje hetzelfde. Nog een aflevering en er is waarschijnlijk alweer een verleid(st)er die de 'gevoelens-kaart' trekt en aan iemand van de koppels vertelt dat hij/zij verliefd begint te worden. En gek genoeg trappen de koppels er elk jaar weer in. Zo typisch. :bonk:
AnAppleADay schreef:
04-03-2020 22:06
Ik vind Melissa juist een lieve meid die duidelijk onwijs onzeker is. Ik denk dat zij echt een lief en leuk persoon is als je haar goed kent.
Maar Gianni lijkt mij niet het goede type voor haar.
Ik vind dat ze zulke onzekere mensen niet door de ballotage moeten laten. Eigenlijk dacht ik dat ze daar ook strenger op zouden toezien, maar blijkbaar niet.

Er was natuurlijk met de Villa wat ophef over het hele genre en in een eerder seizoen trok verleidster Parastoo hierover aan de bel.
Ik vond de aflevering wel vermakelijk. Grappig dat die Roshida met Melissa eerst gaat kijken naar Angela en Elke en later met Angela erbij met zijn 3 naar Elke. Beetje kinderachtig. Roshida liet zich wel kennen en voelde zich superieur boven de anderen omdat ze zich zo niet gedroeg.

Kampvuur vond ik saai ze hadden erger kunnen laten zien. Het is allemaal bezt timide.

De verleidsters doen goed hun best. Vind het geen super slimme meiden hoog niveau scholing dan zoals Angela. Denk als Angela een verleidster was ipv koppel dan waren de mannen Van de koppels als een blok voor haar gevallen.

Bij de mannen gebeurde niet zo veel behalve wulpse danspasjes en mooi zittende kleding bij de dames die op beeld goed weergeven waarvoor ze daar zijn. Vind het zo kinderachtig als 2 verleidsters strijd hebben over een man uit een koppel. Vind Aziatische? Eline dan een stuk leuker dan die meid met rood haar.

Rick is in bloedvorm vind ik. Kan zo om hem lachen met die smurk op zijn face.

Vind het algemene niveau laag. Zou veel meer activiteiten plannen echt leuke dates waar je je speciaal van voelt. Zwemmen met dolfijnen bv een echte leuke paardrijtocht met iemand die het kan en niet bang is. Vond dat met de opdringerige aapjes wel heel leuk! Koken ook van roshida. Meer van dat en minder hangen aan de bar van het resort. Vooral meer zorgen voor meer vermaak in de villa. Betere thema feesten enz

Temptation talk I love it! Was weer toppie! Debation island was te hilarisch genoot weer! Maakt het compleet!
Mijn dochter wordt 18 in mei.
Tijdens het allereerste seizoen dat we hier in België konden kijken was ik zwanger.
Zalig om dit al een paar jaar samen met haar te kijken😊😊
Rapunzelreallife schreef:
06-03-2020 00:07
Ik vond de aflevering wel vermakelijk. Grappig dat die Roshida met Melissa eerst gaat kijken naar Angela en Elke en later met Angela erbij met zijn 3 naar Elke. Beetje kinderachtig. Roshida liet zich wel kennen en voelde zich superieur boven de anderen omdat ze zich zo niet gedroeg.

Kampvuur vond ik saai ze hadden erger kunnen laten zien. Het is allemaal bezt timide.

De verleidsters doen goed hun best. Vind het geen super slimme meiden hoog niveau scholing dan zoals Angela. Denk als Angela een verleidster was ipv koppel dan waren de mannen Van de koppels als een blok voor haar gevallen.

Bij de mannen gebeurde niet zo veel behalve wulpse danspasjes en mooi zittende kleding bij de dames die op beeld goed weergeven waarvoor ze daar zijn. Vind het zo kinderachtig als 2 verleidsters strijd hebben over een man uit een koppel. Vind Aziatische? Eline dan een stuk leuker dan die meid met rood haar.

Rick is in bloedvorm vind ik. Kan zo om hem lachen met die smurk op zijn face.

Vind het algemene niveau laag. Zou veel meer activiteiten plannen echt leuke dates waar je je speciaal van voelt. Zwemmen met dolfijnen bv een echte leuke paardrijtocht met iemand die het kan en niet bang is. Vond dat met de opdringerige aapjes wel heel leuk! Koken ook van roshida. Meer van dat en minder hangen aan de bar van het resort. Vooral meer zorgen voor meer vermaak in de villa. Betere thema feesten enz

Temptation talk I love it! Was weer toppie! Debation island was te hilarisch genoot weer! Maakt het compleet!
Naast dat zwemmen met dolfijnen natuurlijk sowieso not done is, voegen de dates in mijn ogen niet veel toe. Behalve de dreamdates dan. De echte intriges spelen zich 's avonds en 's nachts af en dan gaan mensen ook in de fout.
Oké aflevering 5.
Ik moest wel lachen toen de voice-over zei dat Melissa zich altijd in de badkamer terugtrekt. Ja wat zou Grumpy daar nou doen? Ik ben benieuwd wanneer en hoe ze erachter komen.

Nikkie(die met Christiaan op date was) kwam super onsympathiek over. Dat ze zei dat hij zo flirtte, deed ze volgens mij puur omdat ze hoopte dat zijn vriendin de beelden zou zien. Christopher (Tarzan) viel me dan weer alles mee; hij speelt het spel goed.

Wat waren ze irritant over Elke aan het moederen zeg. Ook dat Angela ging kijken omdat "Roosje" dat wilde. Doe het dan lekker zelf. En dat terwijl Roosje zelf blijft bij een vreemdganger, beetje dubbele moraal.

De nieuwe verleiders pakken het bizar slecht aan. Volgens mij denken nieuwkomers vaak dat ze volgas er op moeten omdat ze een soort achterstand hebben. Maar dat werkt echt duidelijk averechts.
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
11-03-2020 08:05
Oké aflevering 5.
Vrij saaie aflevering. Enige die echt een beetje verleid wordt, is Angela. Ze lijkt er ook wel open voor te staan en heeft duidelijk een goede klik met Tarzan, die het inderdaad erg goed en beheerst aanpakt.

Verder vond ik ook de nieuwe verleiders een slechte eerste indruk maken, precies wat je zegt, veel te veel het gas erop. Waarom nou niet rustig aan, met name de dames stonden wel open voor een nieuwe verleider.
Alle reacties Link kopieren
Hmm wat een saaie aflevering, ben maar wat anders gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
11-03-2020 17:47
Hmm wat een saaie aflevering, ben maar wat anders gaan doen.
Snap ik. En ik vrees dat het nog wel een paar afleveringen zo voortkabbelt. Gezien de voorstukjes gaat er nog wel e.e.a gebeuren, maar denk dat dat pas in de laatste paar afleveringen zal zijn. Is er eigenlijk al bekend hoeveel afleveringen er zijn?
Alle reacties Link kopieren
Wilhetnietweten schreef:
11-03-2020 19:45
Snap ik. En ik vrees dat het nog wel een paar afleveringen zo voortkabbelt. Gezien de voorstukjes gaat er nog wel e.e.a gebeuren, maar denk dat dat pas in de laatste paar afleveringen zal zijn.
dit denk ik helaas ook
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
05-03-2020 10:18
Ik vind dat ze zulke onzekere mensen niet door de ballotage moeten laten. Eigenlijk dacht ik dat ze daar ook strenger op zouden toezien, maar blijkbaar niet.

Er was natuurlijk met de Villa wat ophef over het hele genre en in een eerder seizoen trok verleidster Parastoo hierover aan de bel.
Dit inderdaad! Dat meisje zegt dat ze thuis amper alleen over straat durft en geen baan heeft om aan zichzelf te kunnen werken, dat is gewoon echt niet oké om in zo’n programma te zitten dan.

Verder vraag ik me nog steeds af wat Angela met Christian doet, wat een bizarre man is dat met z’n hysterische neplach. Denk dat zowel Elke als Arda de fout in zullen gaan :-).
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk, ik vond de wijze waarop Gianni die nieuwe verleidster afboerde absoluut prachtig en de hele aflevering de moeite waard maakte.

"Langste zes minuten van mijn leven". Zo terecht.
Leuke reacties allemaal!mis wel wat spannende dates zoals bv ziplinen of klimpark of onder water met waterscooter. Vind ze dit jaar wel veel creatiever dan voorheen.

Karim zijn date wauw wat heerlijk in een gondel tussen de waterlelies en bergen. Beestje saaie gast maar wauw wat een uitzicht (de natuur)😍 Vond de verleidster ook niet echt social talk doen maar ach wie weet zenden ze dat niet uit was wat akward.

Roshida heeft wel de leukere dates met wat te doen. Eerst koken nu maskers schilderen. Lekker dubbelzinnig. Doe je masker maar af😋 Volgende keer bloemstuk maken! Of Vogels spotten vanuit een uitkijktoren in de natuur of zo. Praat ze zo door die ‘niet ingespoten lipfillers’? Tof dat ze een korte broek en shirt aandoet. Gewoon jezelf zijn. Rone is denk ik leuker bij haar. Omarm je curves! Misschien graTis lipo na temptation en vetverplaatsing ipv die borstvergrotingen en andere chirurgie die bij de dames niet nodig (was) is.

Leuke twist a la love island lijkt me wel wat met een spel een win element. Thema feestjes worden goed uitgemolken zeg! Jammer dat ze geen lekkere cocktails maken en in het zwembad opdrinken aan een bar. Nu is het meer een ex on the beach gehalte met die shotjes. Zou wel grappig zijn als Harry de hengst creepy Mezdi of hunk Joshuwa komen aanspoelen. Of de terror twins.

Melissa. Haar liedjes zijn gezelliger dan haar in eigen persoon. Een sociale fobie? Pleinvrees? Waarom weer met je hoofd op tv? Ergens toch aandachtsgeil. Begrijpt dat echt niet als je zo aan met jezelf aan het werk bent. Vind haar ook minder mooi dan de andere dames. Beetje een onderkin. Komt dat omdat ze chagrijnig kijkt? Haar date was niet zo bijzonder maar duik dan de zee lekker in als je niet van boxen houd ipv weglopen en op je kamer gaan kniezen. Schelpen zoeken. Sprintje trekken wat yoga in de branding. Die gast leek me type personal trainer. De Demi van dit seizoen word ze zo. Dat gun ik r niet om zo herinnerd te worden. Haar vriend lijkt me niet zoon trouwe labrador eerder een hyena als hij een drankje op heeft. Wel sociaal en zoekt wat grenzen op.

Elke vind ik echt een toffe. Lekker zichzelf, niet teveel op de andere meiden gefocust. Sociaal. Zoekt met iedereen wel contact. Volgens mij staart ze zich blind op Arda die als 1000 en 1 nacht prins graag de geest uit de fles laat. Hij vermaakt zich wel. Zo raar dat die andere meiden zo over haar praten dat ze te ver gaat. Deja vu na vorig seizoen naar Rodanya en Demi en Laura over ons Milouke. Die wel lol probeerde te maken.

Angela. Vind haar nog steeds leuk, het spontane gaat haar goed af. Komt oprecht over. Of ze dat is?! Don’t know. Killer body heeft Wel zeg & wat te vertellen ook. Dat ze werd opgetild lijkt mij onschuldig. Al zou je vragen zet me neer de beelden zijn er al. Zou ze te ongeremd zijn in ogen van haar vriend? Hebben ze een ‘open’ relatie? Tot nog toe vind ik haar niet zo jaloers overkomen als ze claimt in het voorstukje. Roept lekker wat vragen bij me op. Zien ook echt bijna niks steeds. Geen van de verleidsters kan tippen aan haar. Saaie meiden met teveel fillers en slechtzittende bikinietjes. Wel veel goede siliconen. Welke chirurgen doen dat toch bij zulke jonge meiden.

Er gebeurt niet zoveel weinig diepgang ook verder. Wel veel vermakelijker dan vorig jaar! Benieuwd naar het nieuwe stel! Geen nieuwe Liessinde en Orpheo please. Leven in de brouwerij. Hup op zoek naar die instafame. Misschien moet ik maar eens leren twerken want blijkbaar mis ik iets. # geen talent voor
Aflevering 6 is supersaai. Ik vond het gedrag van sommigen echt onaantrekkelijk; het gepruil van de vrijgezellen als er een andere vrijgezel met hun prooi vandoor ging, het gevis naar complimenten ("wat vind je leuk aan mij?") en Arda met zijn zielige "niemand smeert mij in". Toppunt nog steeds Melissa die alles te pusherig vindt zelfs als iemand het doodnormaal vraagt. Ik zou er spontaan van opdrogen. Kevin weet het allemaal wel geinig te benoemen, ben wel benieuwd waar Melissa volgende aflevering zo boos om wordt.

Kunza pakt het wel goed aan: niet dat gehengel en gewoon rustig.
Ik heb het idee dat 1 van de 2 neukpartijen uit de voorstukjes Karim betreft.
anoniem_228343 wijzigde dit bericht op 18-03-2020 20:34
0.15% gewijzigd
Ik denk dat Karim ook tikkeltje anders is dan je ziet. De goedzak, etc.

Verder eeeerg saai en elke keer standaard hetzelfde. Boooring. Leren niet van de Amerikaanse versie.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, er gebeurt echt helemaal niks. Ik snap niet dat de programmamakers dit soort afleveringen niet samenvoegen tot 1 aflevering. Er blijven zo steeds minder kijkers over.
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
18-03-2020 19:30
Ik denk dat Karim ook tikkeltje anders is dan je ziet. De goedzak, etc.

Verder eeeerg saai en elke keer standaard hetzelfde. Boooring. Leren niet van de Amerikaanse versie.
Begin ook beetje het gevoel te krijgen dat Karim zijn onschuldige voorkomen een beetje nep is.

Verder echt meeeega onaantrekkelijk die verleidsters die vechten om een vent en er gebeurde weer heulemaal niks behalve ze zogenaamde ‘diepgaande’ gesprekken
Heb zoon zin in het nieuwe koppel! Hopelijk wat leven in de brouwerij. Mis een beetje de vragen van Mark L Walberg. De koppels worden niet echt aangezet tot dieper nadenken of in twijfel trekken van hun relatie. Hoop dat de nieuwe versie daar echt meer op gaat lijken. Meer verleiders die een spel spelen voor de camera met dito sleazy uitspraken. Met een beetje intuïtie voel je dit toch aan en trap je er niet in.

Grappig is dat je weinig zwembad beelden hebt tot nog toe. Ik zou lekker veel zwemmen of de zee in gaan.

Roshida heeft echt wel lipfillers vond het bij temptation talk duidelijk te zien. Ook tijdens temptation island al. Vind het bij haar wel mooi gedaan. Ze komt nu vrij dominant over en in controll willen zijn. Niet echt van go with the flow. Lekker met melissa zitten en beetke klagerig en bezig met anderen(hun beelden)
Karim is wel duidelijk hij vind hun relatie niet sterk en zijn vrienden vinden dat hij haar moet laten gaan. Daar zou ik onzeker van worden als vrouw zoon dynamiek en overtuiging. Vind hem ook niet zoooo knap. Leuk maar niet Wauw.die verleidster speelt het wel goed met hem van die laatste date.

Melissa jeetje die is wel lekker zichzelf niet sociaal wenselijk gedrag. Dat is ergens toch stoer als je zo met jezelf aan het werk bent maar voor het programma echt de plank mis slaan. Gianni is wel iemand die Vrij goed is in manipuleren en iedereen in de gaten houden en sturen. Beetje het baasje. Overal een mening over maar eigenlijk zelf nietszeggend. Snap wel dat hij melissa heeft die geeft weinig weerwoord en is goedgelovig en makkelijk in te palmen.

Elke en Arda vind hun leuker worden beide wel echt over komen en niet zo perfect overkomen. Als het danskoppel die tot nog toe favoriet van me was. Drinken lekker gaan om met verleiding. Niet steeds afkeren of niet praten of nietszeggende antwoorden. Tot nog toe gaan ze beide nog niet te ver dus heel benieuwd van wie de beelden in bed zijn. hun kamers lijken best op elkaar(van de mannen)

Angela vind haar Persoonlijk leuk maar zie ook dat ze dat wel weet en dat ze mooi danst en wat dat doet met de mannen. Eist wel de aandacht op. Beetje de Angela show. ze brengt wel wat leven in de brouwerij met haar dansmoves. Elke vind ik nu puurder. Gewoon leuker en normaal.
Vriend Christiaan vind hem echt niet knap. Van de 4 mannen minst aantrekkelijke ook. Hij houd wel van een dominante vrouw in de ring. Wel grappig. Felicia vind ik wel leuk maar dat ze bij karim meld teleurgesteld te zijn super bizar!

Als je kijkt naar verleidsters die succesvol waren Parastoo, Fabiola, Zwanetta, Cherish, Pommeline waren ze nooit jaloers op andere verleidsters en als ze hun gevoel toe gaven lag het er niet te dik op. Veel betere tactiek en Kwamen oprechter over. Kans gemist eline, Amber en felicia.

Nieuwe lichting voegt niks toe. Whats next? Had meer ervan gehoopt deze aflevering. Leven is al zo saai met Corona

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven