Entertainment alle pijlers

Temptation Island 2020 Videoland

25-02-2020 16:36 1457 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag nog geen topic maar morgen is het weer tijd voor een nieuwe temptation!

Dus hierbij: tot morgen!

Wij houden hier het schema van Videoland aan!
anappleaday wijzigde dit bericht op 26-02-2020 15:51
18.29% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Aflevering 5:

Vind Roshina wel echt shady, telkens commentaar op de andere meiden.

Melissa heeft simpelweg een slechte attitude.
Alle reacties Link kopieren
Maktub schreef:
19-03-2020 21:30
Aflevering 5:

Vind Roshina wel echt shady, telkens commentaar op de andere meiden.

Melissa heeft simpelweg een slechte attitude.
Maakt mij niet uit verder, maar hier hebben we al aflevering 6 besproken. Wellicht wilde je in het "niet spoileren" topic reageren?
Aflevering 7 gezien.
Melissa vond ik een stuk meer te pruimen deze week; opener en vriendelijker. Maar goed, volgende keer weg dus...niet zo snugger dat deelnemers nu nog niet snappen dat er overal microfoons hangen. Als ze het niet met Roshina had besproken, was het waarschijnlijk niet ontdekt.
Al vindt Melissa het misschien juist fijn om weg te gaan...

Slim van de productie dat ze lieten zien hoe de meisjes Elke terugfloten want dat suggereert alsof er heel veel aan de hand is terwijl dat onwijs meeviel. Zij gaat nog een klap krijgen bij het volgende kampvuur.

Het is me niet duidelijk waarom doe gong afging. Er ging aan beide kanten niet iemand heel erg in de fout. Wat er wel was, was voor nogal wat interpretatie vatbaar. Ik had ook verwacht dat de gong af zou gaan op het moment zelf als er iets gebeurt. Misschien doen ze het voor het kampvuur omdat de sfeer nogal inkakt na zo'n signaal....

Anyway, het begint wat smeuiiger te worden.
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
25-03-2020 10:58
Aflevering 7 gezien.
Melissa vond ik een stuk meer te pruimen deze week; opener en vriendelijker. Maar goed, volgende keer weg dus...niet zo snugger dat deelnemers nu nog niet snappen dat er overal microfoons hangen. Als ze het niet met Roshina had besproken, was het waarschijnlijk niet ontdekt.
Al vindt Melissa het misschien juist fijn om weg te gaan...

Slim van de productie dat ze lieten zien hoe de meisjes Elke terugfloten want dat suggereert alsof er heel veel aan de hand is terwijl dat onwijs meeviel. Zij gaat nog een klap krijgen bij het volgende kampvuur.

Het is me niet duidelijk waarom doe gong afging. Er ging aan beide kanten niet iemand heel erg in de fout. Wat er wel was, was voor nogal wat interpretatie vatbaar. Ik had ook verwacht dat de gong af zou gaan op het moment zelf als er iets gebeurt. Misschien doen ze het voor het kampvuur omdat de sfeer nogal inkakt na zo'n signaal....

Anyway, het begint wat smeuiiger te worden.
Mega slim! Arda was helemaal in mineur, wat ergens ook wel frappant is omdat zijn eigen gedrag natuurlijk ook een beetje dubieus te noemen is.
Ook echt geen idee waarom de gong afging inderdaad, misschien de verbroken afspraak om geen intieme details met anderen te delen over hun relatie?
Mappie88 schreef:
25-03-2020 15:52
Mega slim! Arda was helemaal in mineur, wat ergens ook wel frappant is omdat zijn eigen gedrag natuurlijk ook een beetje dubieus te noemen is.
Ook echt geen idee waarom de gong afging inderdaad, misschien de verbroken afspraak om geen intieme details met anderen te delen over hun relatie?
Het valt me trouwens wel op dat veel van de dingen die ze elke week in het voorstukjes laten zien (mensen die overstuur zijn, Chris die zn vriendin zogenaamd heel vaak heeft bedrogen enzo) al geweest zijn in de afleveringen en dat het allemaal nogal meevalt in die context.
Iets zegt me dat dit seizoen helemaal niet zo spannend meer gaat worden, behalve de neukpartijen dan.
Alle reacties Link kopieren
Mappie88 schreef:
25-03-2020 15:52
Mega slim! Arda was helemaal in mineur, wat ergens ook wel frappant is omdat zijn eigen gedrag natuurlijk ook een beetje dubieus te noemen is.
Ook echt geen idee waarom de gong afging inderdaad, misschien de verbroken afspraak om geen intieme details met anderen te delen over hun relatie?
Vond dat ook wel frappant inderdaad. Vooral toen Arda wat gepikeerd beweerde dat het raar was dat Elke de mannen zo dichtbij liet, dat deed hij tenslotte ook niet. Euhhh? Hij is veeeeeeel heftiger bezig dan Elke, Elke heeft het gewoon gezellig. Heb haar echt nog niets raars zien doen. Krijg er een beetje de kriebels van, zo'n man.
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
25-03-2020 16:04
Het valt me trouwens wel op dat veel van de dingen die ze elke week in het voorstukjes laten zien (mensen die overstuur zijn, Chris die zn vriendin zogenaamd heel vaak heeft bedrogen enzo) al geweest zijn in de afleveringen en dat het allemaal nogal meevalt in die context.
Iets zegt me dat dit seizoen helemaal niet zo spannend meer gaat worden, behalve de neukpartijen dan.
Ik zat precies hetzelfde te denken. Viel me eigenlijk mee, dat Angela ook de uitspraak "nee, grapje" te horen kreeg op het kampvuur. Maar waarschijnlijk had ze het ook wel door gehad, als dat niet was uitgezonden.

Ik denk ook dat, afgezien van de neukpartijen, er weinig schokkends meer gaat gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
Denk dat Arda volgende week wel de mist in gaat. Sorry maar wat is hij dom zeg. Als je ziet wat hij dan kennelijk niet leuk vind van Elke, maar hoe hij dan vervolgens zelf gaat doen. Dan heb je wel een beetje een plaat voor je kop.
Roshida is wel savage. Karim is heel braaf in vergelijking met de andere mannen. Kunza is ook een mooie meid om te zien en komt rustig over maar heeft wel een verborgen agenda. Roshida doet slsof ze een enorm sterke vrouw is maar vind haar een slap vogeltje deze aflevering heel theatraal ook.
Bij de vrouwen gebeurde er weinig bijzonders in hun resort. Wel juicy van de telefoon en dat Melissa Roshida het verteld en bij betrekt. Roosje is zo shady dan wat ze fluisterde in de badkamer. Manipulatief.
Elke is echt een leuke meid, iedere aflevering kijk ik met plezier na haar en vraag me echt af wat moet je toch met die Arda!?
Grappig dat Angela haar vriend zelf een onozelaar noemt. Heerlijk zulk zelfinzicht.
Ben benieuwd of Eline echt Arda leuk vind of dat het 1 groot spel is. Zou hij met Amber of Eline in dat bed liggen?(wat je steeds in het voorstukje ziet)
Wat een verademing verder dat de koppels meer in beeld waren dan de verleiders(sters)
Het kabbelt allemaal een beetje voort,
Alle reacties Link kopieren
Voor mensen die zeggen dat de rest saai wordt... ik zou er niet zo zeker van zijn. Enerzijds kunnen we er vanuit gaan dat wat Arda vanavond liet zien bij het volgende kampvuur behoorlijk wat teweeg zal brengen bij Elke.
En anderzijds: In de voorstukjes hebben we logischerwijs nog niet gezien hoe het 't aanstaande koppel zal vergaan. Er kan dus nog wel genoeg gebeuren.

Beetje jammer dat ze Melissa en Gianni niet eerst wat meer in de rats hebben laten zitten. Ik had als producer ze meegenomen voor een apart kampvuur, en dan geconfronteerd met de eigen beelden/opnames... en ze daarna gevraagd wat ze daar zelf van vinden.

Wij kijken om schadenfreude, en dat wordt ons nu toch een klein beetje ontnomen :D.
DrMcNinja schreef:
26-03-2020 00:08
Voor mensen die zeggen dat de rest saai wordt... ik zou er niet zo zeker van zijn. Enerzijds kunnen we er vanuit gaan dat wat Arda vanavond liet zien bij het volgende kampvuur behoorlijk wat teweeg zal brengen bij Elke.
En anderzijds: In de voorstukjes hebben we logischerwijs nog niet gezien hoe het 't aanstaande koppel zal vergaan. Er kan dus nog wel genoeg gebeuren.

Beetje jammer dat ze Melissa en Gianni niet eerst wat meer in de rats hebben laten zitten. Ik had als producer ze meegenomen voor een apart kampvuur, en dan geconfronteerd met de eigen beelden/opnames... en ze daarna gevraagd wat ze daar zelf van vinden.

Wij kijken om schadenfreude, en dat wordt ons nu toch een klein beetje ontnomen :D.
Dat kan toch ook nog, of heb jij aflevering 8 al gezien?
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
26-03-2020 00:22
Dat kan toch ook nog, of heb jij aflevering 8 al gezien?
Nope, maar je zag in de preview al dat de producer haar vragen naar haar telefoon.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat zowel Arda als Elke niet door hebben wat ze zelf doen als ze gedronken hebben. Ze zeggen beiden: ik houd veel meer afstand, maar beiden doen ze dat niet.
Als ze nu de afleveringen terug zien zullen ze, zeker Arda, wel wat meer de ander begrijpen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Arda wel waanzinnig aantrekkelijk hoor.. Hij is inderdaad hypocriet maar ik zou het niet erg vinden om hem een nachtje in mijn bed te hebben :lol:
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dit jaar helaas niemand doen. Jammer. :|
Alle reacties Link kopieren
https://diwmotz.nl/temptation-island-ge ... t-je-door/

nummer 13 :proud:
Wahahahah zo waar!

Ik zag dat Melissa ook al een YouTube kanaal is begonnen. Even uit nieuwsgierigheid bekeken, maar daarin komt ze wel veel leuker en spontaner over!

En wat hierboven ook al is besproken: de makers hebben natuurlijk die gong af laten gaan om even iedereen op stang te jagen. Vond Roshida wel wat overdrijven. Snap dat je het niet leuk vind als je vriend zo naar iemand kijkt, maar als dat het enige is... En Arda vond ik ook maar apart. Ze zitten daar omdat Elke zich moet bewijzen en dan gaat hij precies hetzelfde doen. Volgens mij denkt hij dat hij nu veel "knappere" meisjes kan krijgen, van die meisjes-meisjes ofzo door al die aandacht die hij nu krijgt. Super jammer, want Elke is een super leuke spontane meid. Als ik naar Arda en Amber kijk, krijg ik het idee dat zij zijn zusje is :facepalm:
Waarom neemt die kerel geen genoegen met Elke?! Hartstikke leuke en mooie meid om te zien. Down to earth, leuk en spontaan in de omgang, vriendelijk, sportief, etc.. Maar nee.. Paar dagen geen seks of Knuffels en drank in het spel brengt alweer genoeg verleiding. En die kerel wordt zo erg gespiegeld.

Ik vond Elke zo grappig toen ze die naam riep en zo enthousiast heen en weer sprong.

Roshina (zoiets) vind ik saai en denk dat ze zich heel anders voordoet, maar dat dacht ik ook al van Karim.
Alle reacties Link kopieren
Mogen hier ook spoilers geplaatst worden over wie nog bij elkaar zijn?
Alle reacties Link kopieren
Vikhui schreef:
30-03-2020 15:50
Mogen hier ook spoilers geplaatst worden over wie nog bij elkaar zijn?
Ik heb dat zelf liever niet, maar om nou nog een topic te maken...

Misschien in wit?
Aflevering 8 gezien.

Jeetje wat zet Gianni zichzelf voor lul. En maar blijven liegen terwijl hij zo rood als een tomaat werd. Rick was not amused :whip:

Ik krijg steeds meer respect voor Karim. Hoe hij het uithoudt om te luisteren naar een pratende Roshina, diepe buiging. Je zal er maar mee samenwonen en dan nu in quarantaine zitten. Alles zo overdreven gearticuleerd en dan zo langzaam: "Ik..... ga... ook" nadat Melissa weg was.

Die Angela liet zichzelf wel kennen zeg toen die Simone meer aandacht kreeg dan zij.
Arda lijkt totaal niet door te hebben hoe hij de fout in gaat. Alles maar goedpraten met "Dit is de temptation aangaan". Je ziet in het voorstukje ook dat hij flink tegen haar aankruipt. Als je ziet waar de meisjes bij eerdere kampvuren al van gingen flippen, belooft dat wat. Wel spannend dat de gong ruim voor het kampvuur afging.

Nu is nog de vraag wie die neukende mensen zijn. Ik dacht eerst Arda of Karim maar zie Zack er ook wel voor aan.
DrMcNinja schreef:
26-03-2020 00:08
Voor mensen die zeggen dat de rest saai wordt... ik zou er niet zo zeker van zijn. Enerzijds kunnen we er vanuit gaan dat wat Arda vanavond liet zien bij het volgende kampvuur behoorlijk wat teweeg zal brengen bij Elke.
En anderzijds: In de voorstukjes hebben we logischerwijs nog niet gezien hoe het 't aanstaande koppel zal vergaan. Er kan dus nog wel genoeg gebeuren.

Beetje jammer dat ze Melissa en Gianni niet eerst wat meer in de rats hebben laten zitten. Ik had als producer ze meegenomen voor een apart kampvuur, en dan geconfronteerd met de eigen beelden/opnames... en ze daarna gevraagd wat ze daar zelf van vinden.

Wij kijken om schadenfreude, en dat wordt ons nu toch een klein beetje ontnomen :D.
Uiteindelijk heeft de productie hen wel even laten zweten. Vooral omdat ze zelf zo dom bleven liegen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit de nieuwe aflevering te kijken en er komt een vrijgezel langs die ik nog niet eerder had gezien (Joris). Die kerel lijkt wel gefotoshopt.

Afbeelding
Nieuwe stel maakt het gelijk leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben overgestapt naar dit topic, sinds deze week videoland gezien ik ziek thuis zit, dus net lekker de nieuwe aflevering gekeken. Eindelijk wat spanning in de brouwerij :rofl:

Ik vond Gianni zo dom dat hij bleef ontkennen, Melissa gaf het tenminste toe...

Dat nieuwe stel gaat het echt niet redden, zij misschien, maar hij heeft echt het IQ van een baksteen, hij is echt zo’n stereotype gast die z’n lul achterna loopt.

Vond dat Elke en Angela zich wel erg lieten kennen, de jaloezie spatte van het scherm af, jammer..

En Arda... tja... hoe lang blijft hij zichzelf nog wijsmaken dat dit “temptation aangaan” is... Ik denk dat Arda als eerst de fout ingaat, daarna die nieuwe gast (ben zn naam alweer kwijt)

Ik denk dat Angela en Christian hier goed uit gaan komen, zij zijn slimmer dan de meeste mensen daar. Ook Roshina en Karim geef ik een goede kans. De andere 2 koppels niet, jammer dat we nu weer een week moeten wachten :-|

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven