Entertainment alle pijlers

Temptation Island 2023

30-03-2023 19:45 281 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zag nog geen topic over de nieuwe Tempa dus bij deze!

Koppels:
Evie & Mike
Iris & Mitch
Shanta & Joël
Miriam & Lester
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben nu de eerste aflevering aan het kijken en jeetje, wat heb ik een mening over deze koppels :shame:

Evie & Mike staan loodrecht tegenover elkaar qua kinderwens. Sorry, maar als je allebei aangeeft dat het zo’n groot obstakel is in je relatie, wat wil je dan met Temptation? “Misschien komt zij iemand regen die wel kinderen wil en ik kom misschien iemand tegen die geen kinderen wil” Klinkt mij in de oren alsof de relatie al voorbij is en ze zoeken naar iemand anders?

Van Iris & Mitch ging ik door de grond van plaatsvervangende schaamte. Dan heb je een mooie meid aan de haak geslagen en dan geef je lachend toe dat je nooit wat samen onderneemt omdat je graag op je geld zit, dat je liever niet knuffelt omdat dat niet fijn is en dat je het in de slaapkamer zo kort mogelijk volhoudt omdat je dat wel prima vindt. Ieeeeh.

Shanta & Joël weet ik niet zo goed. Beetje tokkie vind ik ze. Die Shanta is echt een straatkat.

Miriam & Lester hebben geen schijn van kans. Zulke ziekelijke jaloezie, Lester mag al ‘niet te aardig doen’. Die relatie gaat snel knappen denk ik. Miriam komt nog heel puberaal en onvolwassen over.
zuursnoepje wijzigde dit bericht op 30-03-2023 20:08
15.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk topic!

Ik heb ook net de eerste 2 afleveringen gekeken en heb dezelfde mening als jij over de koppels.

Vooral die Mitch (vriend van Iris) vind ik helemaal niks. Komt lui over en lacht het allemaal een beetje weg. Hoop dat zij dat toch wel gaat inzien, komt over als zo’n lieve meid!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik moet nog kijken, maar ik ga zeker meeschrijven!
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp!
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk, meeschrijvers!

Ik vind Iris echt een heeele leuke meid.

Shanta is vals. Zegt dat ze haar vriend met ‘de minst knappe meid’ op date stuurt maar voor de camera hakkelt ze dat ze het doet omdat Samirah zwart haar heeft en daar valt hij op.
Alle reacties Link kopieren Quote
En dan die secret koppel.. Dat stelde dus echt niks voor. Ze hadden hun veel langer undercover moeten laten gaan. Was veel leuker geweest. Vond het nu niks toevoegen eigelijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben heel benieuwd dit seizoen!
Ik deel je mening over de koppels. Bij Mike en Evie dacht ik ook: als zij iemand tegenkomen die zegt dat hij kinderen wil, dan wordt ze spontaan verliefd op zijn sperma.

Ik snap het nut niet van die secret koppels? Leuker was geweest als ze sneaky dingen hadden doorgestuurd, zoals tips op wie de koppels ‘vielen’ etc. Na 1 avond ken je mensen nog niet zo goed. Iedereen moet aarden en wennenn
Alle reacties Link kopieren Quote
TVP
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah leuk weer! Vind TI eigenlijk altijd te tokkie voor woorden maar heerlijk om te kijken!
Ik snap de beweegredenen niet om mee te doen. Als jij kinderen wil en hij niet, dan gaat TI daarbij echt niet helpen. Dan zit je gewoon niet op hetzelfde level.
Ohh en Iris en Mitch! Wat een lamme zak hooi is hij! Run Iris, run!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga ook meeschrijven! Ik ga zo de eerste aflevering even kijken :)

Evie kwam me zo bekend voor, dus ik heb even gegoogled. Ik lees dat zowel zij als haar vriend Mike eerder hebben meegedaan aan Tempteesjon als verleider. En dat ze elkaar daar hebben ontmoet.
https://grazia.nl/artikel/542396/hier-k ... an-kennen/
Alle reacties Link kopieren Quote
ZuurSnoepje schreef:
30-03-2023 19:49
Van Iris & Mitch ging ik door de grond van plaatsvervangende schaamte. Dan heb je een mooie meid aan de haak geslagen en dan geef je lachend toe dat je nooit wat samen onderneemt omdat je graag op je geld zit, dat je liever niet knuffelt omdat dat niet fijn is en dat je het in de slaapkamer zo kort mogelijk volhoudt omdat je dat wel prima vindt. Ieeeeh.

Vlak die verleiders ook niet uit. De een is traditioneel en wil "de goede rolverdeling" en de ander is op zoek naar een "vrouwtje". Zo jong en dan zo ouderwets.

Edit: en terwijl ik de eerste aflevering verder kijk, heeft één van de mannen het over "moeder de vrouw" :facepalm:
Alle reacties Link kopieren Quote
nerdopviva schreef:
02-04-2023 14:07
Vlak die verleiders ook niet uit. De een is traditioneel en wil "de goede rolverdeling" en de ander is op zoek naar een "vrouwtje". Zo jong en dan zo ouderwets.

Edit: en terwijl ik de eerste aflevering verder kijk, heeft één van de mannen het over "moeder de vrouw" :facepalm:
Voor mij is het overduidelijk dat de singles worden ingefluisterd door de productiemensen. Dus als 1 van de deelnemers laat vallen dat ze het zo belangrijk vindt dat de deur voor haar wordt opengehouden. Dan kun je er donder opzeggen dat haar volgende date dat doet.

Het is een verschrikkelijk programma, maar zo heerlijk om languit te verslinden....
Alle reacties Link kopieren Quote
milesdavis schreef:
02-04-2023 10:38
Ik ga ook meeschrijven! Ik ga zo de eerste aflevering even kijken :)

Evie kwam me zo bekend voor, dus ik heb even gegoogled. Ik lees dat zowel zij als haar vriend Mike eerder hebben meegedaan aan Tempteesjon als verleider. En dat ze elkaar daar hebben ontmoet.
https://grazia.nl/artikel/542396/hier-k ... an-kennen/
Dit werd ook gewoon verteld in de uitzending.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga nu kijken, dus alvast een tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Pelle schreef:
03-04-2023 13:05
Dit werd ook gewoon verteld in de uitzending.
Die had ik nog niet gezien toen ik dit typte
Alle reacties Link kopieren Quote
Dania schreef:
03-04-2023 13:01
Voor mij is het overduidelijk dat de singles worden ingefluisterd door de productiemensen. Dus als 1 van de deelnemers laat vallen dat ze het zo belangrijk vindt dat de deur voor haar wordt opengehouden. Dan kun je er donder opzeggen dat haar volgende date dat doet.

Het is een verschrikkelijk programma, maar zo heerlijk om languit te verslinden....

Je hebt gelijk. Ik moet het ook niet te serieus nemen ;-D
Alle reacties Link kopieren Quote
Ben ik de enige die Miriam een soort psycho vibe vind hebben?

Mitch vind ik verschrikkelijk, ik snap niet waarom Iris bij hem blijft eigenlijk. Hij wil gewoon 0 moeite doen en ik vind dat best respectloos.

Shanta vind ik ook een rare, die kijkt zo vreselijk arrogant.

Verder voert het thema jaloezie wel de boventoon deze reeks lijkt het. Wat een regels. Ik zal wel te oud zijn hoor maar wie heeft nou zin in zoveel regels in een relatie? Man, man, man.. :nope:
Alle reacties Link kopieren Quote
Vladimir schreef:
03-04-2023 20:50
Ben ik de enige die Miriam een soort psycho vibe vind hebben?

Mitch vind ik verschrikkelijk, ik snap niet waarom Iris bij hem blijft eigenlijk. Hij wil gewoon 0 moeite doen en ik vind dat best respectloos.

Shanta vind ik ook een rare, die kijkt zo vreselijk arrogant.

Verder voert het thema jaloezie wel de boventoon deze reeks lijkt het. Wat een regels. Ik zal wel te oud zijn hoor maar wie heeft nou zin in zoveel regels in een relatie? Man, man, man.. :nope:
Voor mijn gevoel is dit met Temptation altijd zo. Zijn altijd koppels die elkaar de meest bizarre dingen verbieden.

Mooi ook dat Shanta en Joël hadden afgesproken ‘Geen mensen op de kamer’ en dat de productie op ochtend 1 een ontbijtje bij Shanta laat bezorgen :popcorn:
Alle reacties Link kopieren Quote
ZuurSnoepje schreef:
03-04-2023 21:14
Voor mijn gevoel is dit met Temptation altijd zo. Zijn altijd koppels die elkaar de meest bizarre dingen verbieden.

Mooi ook dat Shanta en Joël hadden afgesproken ‘Geen mensen op de kamer’ en dat de productie op ochtend 1 een ontbijtje bij Shanta laat bezorgen :popcorn:
Ik vind dat toch zooo raar hè. Wat denkt en vent nou? Dat als er even een vent je kamer binnen komt dat er gelijk gesekst wordt? Dan kan je beter de relatie stoppen wanneer je zo weinig vertrouwen in de ander hebt. Maar wat ik al zei, ik zal wel te oud zijn om dat te begrijpen inmiddels. :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren Quote
Heeft iemand aflevering 2 al gezien? Ik verklap verder niks maar aan het einde is een liedje, ik zou graag willen weten welk liedje dit is. Ik heb me al suf gezocht maar ik vind niks, ook als ik de lyrics probeer te zoeken niet. Kom alleen uit bij Elvis Presley en die is het absoluut niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vladimir schreef:
03-04-2023 23:42
Heeft iemand aflevering 2 al gezien? Ik verklap verder niks maar aan het einde is een liedje, ik zou graag willen weten welk liedje dit is. Ik heb me al suf gezocht maar ik vind niks, ook als ik de lyrics probeer te zoeken niet. Kom alleen uit bij Elvis Presley en die is het absoluut niet.
Bedoel je deze? https://www.youtube.com/watch?v=tFIlbDais14
Alle reacties Link kopieren Quote
milesdavis schreef:
03-04-2023 23:59
Bedoel je deze? https://www.youtube.com/watch?v=tFIlbDais14
JAAHHH!!!! :cheer2: :cheer2: Je bent geweldig!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb net allebei de afleveringen gekeken. Ik denk dat de vrouwen het eerst nat gaan dit seizoen. Sowieso Iris, die vriend heeft niets te bieden dus die is zó verliefd denk ik. Evie ook, want die heeft rammelende eierstokken en zoekt een babydaddy. Ik denk dat haar Lil Kleine aan de andere kant de grenzen opzoekt, want enorme flirt, maar niet vreemdgaat. Lijkt me wel een aardig joch.

De andere twee stellen gaan het denk ik wel redden. Wel onaardige vrouwen allebei, die hebben het hoog in hun bol van zichzelf. En wat zonde dat Shanta zichzelf zo heeft laten toetakelen. :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren Quote
apppie schreef:
04-04-2023 01:08
Ik heb net allebei de afleveringen gekeken. Ik denk dat de vrouwen het eerst nat gaan dit seizoen. Sowieso Iris, die vriend heeft niets te bieden dus die is zó verliefd denk ik. Evie ook, want die heeft rammelende eierstokken en zoekt een babydaddy. Ik denk dat haar Lil Kleine aan de andere kant de grenzen opzoekt, want enorme flirt, maar niet vreemdgaat. Lijkt me wel een aardig joch.

De andere twee stellen gaan het denk ik wel redden. Wel onaardige vrouwen allebei, die hebben het hoog in hun bol van zichzelf. En wat zonde dat Shanta zichzelf zo heeft laten toetakelen. :bigkiss:
Eens, dat denk ik ook. Echter vermoed ik dat die Miriam als eerste de mist in zal gaan.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven