Entertainment alle pijlers

Temptation Island USA

04-02-2019 12:30 375 berichten
Om verwarring te voorkomen met de Nederlandse varriant van Temptation Island, hierbij de USA versie!
Beschrijving
Amerikaanse realityshow waarin vier stellen de ultieme relatietest aangaan. Zij zullen, gescheiden van hun partner, omringd worden door bloedmooie vrijgezellen. Welke relaties houden stand en welke relaties sneuvelen?

Koppels
Maar niet alleen de singles zien er appetijtelijk uit, ook de koppels zijn meer dan fit. Het eerste stel dat de uitdaging aangaat is Nicole en Karl. Nicole hoopt door het programma er achter te komen of hun leeftijdsverschil van zes jaar in de toekomst voor problemen gaat zorgen. Karl maakt zich vooral zorgen of zijn vriendin in de villa geen kriebels krijgt voor een ander, want juicy detail: Nicole heeft haar vorige vriendje gedumpt voor Karl.

Evan en Kachi zijn al zes jaar samen. De tortelduifjes zijn elkaars soulmates en Kachi wil dolgraag hun liefde bezegelen met een huwelijk. Alleen is Evan daar nog niet zo zeker van. De relatietest dient dan ook als ultimatum. Net als bij Tim en Deborah vorig jaar bij ons. En we weten allemaal nog hoe dat afliep.

John en Kady zijn smoorverliefd op elkaar. Het enige waar Kady mee zit is dat haar lief geen 'echte man' is. Voor haar is Temptation Island dan ook de alles beslissende factor. Of ze gaan samen verder óf ze gaan voorgoed uit elkaar

Rosanna move over! Er is een nieuwe dramaqueen in town en haar naam is Shari. Al tijdens het eerste kampvuur is Shari compleet in tranen omdat haar Javen 'de grens is overgegaan'. De jongen heeft alleen niets gedaan, maar volgens zijn vriendin zit hij zwaar in de puree.

Link naar informatie https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... iet-missen
RoosOpJeHoed schreef:
09-10-2019 15:01
Eerste aflevering inmiddels gezien via Videoland. Als het goed is iedere zaterdag een nieuwe aflevering. Wie kijkt er ook?
Ohhhhh is het al begonnen? Nice! Ik ga zsm kijken, hoe vond je de eerste afl?
Alle reacties Link kopieren
Leafs schreef:
09-10-2019 17:00
Ohhhhh is het al begonnen? Nice! Ik ga zsm kijken, hoe vond je de eerste afl?
De eerste aflevering is nog niet zo heel spannend. Het is een casting aflevering. Ze laten echt uitgebreid zien hoe ze de koppels casten. Op zich wel leuk om eens te zien. Het lijkt erop dat het gewoon weer wat serieuzere stellen zijn en ik denk dat dit seizoen nog best eens interessant zou kunnen worden, als ik zo kijk wat voor koppels er mee doen.
Oh wat goed dit zeg! En zoveel aanmeldingen.. Nederland moet vaak zelf zoeken voor potentiële deelnemers. Wat grappig om dit zo te zien.

Misschien kan Nederland hier wat van leren. Ik had niet verwacht dat die kerel nog met Morgan zou zijn. Hij was zo snel verliefd.
Ikkuz schreef:
09-10-2019 19:46
Oh wat goed dit zeg! En zoveel aanmeldingen.. Nederland moet vaak zelf zoeken voor potentiële deelnemers. Wat grappig om dit zo te zien.

Misschien kan Nederland hier wat van leren. Ik had niet verwacht dat die kerel nog met Morgan zou zijn. Hij was zo snel verliefd.
De Nederlandse versie kijk ik niet eens meer, veel te goedkoop. De stelletjes vind ik vaak oerdomme lui en de verleiders/-ters niet veel slimmer, trashy en te jong. Hoor je een 17/18 jarig meisje zeggen ‘nou, als je mij eenmaal hebt gehad wil je nooit meer iemand anders. Ben echt supergoed in bed’ hahahahahaha. Plaatsvervangende schaamte krijg ik ervan.

Vind Love Island trouwens veel leuker, zowel UK als Australia, NL-versie wederom geen bal aan.
anoniem_22918 wijzigde dit bericht op 09-10-2019 21:59
6.42% gewijzigd
Ja love island spant wel de kroon. Daar keek ik echt naar uit altijd..
Kak, ik heb videoland ingerolen voor Disney+.
Alle reacties Link kopieren
Oeeeee een nieuw seizoen ... ik ga kijken
Alle reacties Link kopieren
Ik heb aflevering 1 ook gezien, was nog wel saai.
Maar ik krijg er wel weer zin in.
Wel jammer dat ze volgens mij alleen maar koppels hebben gekozen waarvan de man de risico factor is. Vond het vorig jaar leuk dat er bij 2 koppels juist de vrouw was die niet zeker was en dus ook de relatie uiteindelijk 'stuk' maakten.
Alle reacties Link kopieren
Heeft er iemand aflevering 2 gezien?
Die ene dame is 34 en dan zo onzeker! Boos worden dat ‘maar’ de helft van de vrijgezelle dames heeft gezegd dat ze knal is.
Die ene uit Maine is ook heel onzeker trouwens, maar die is volgens mij ook 10 jaar jonger.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
13-10-2019 11:28

Die ene dame is 34 en dan zo onzeker!
Ik vind haar heel irritant. Constant boos kijken en met zo'n behuild gezicht.
Ze lijkt me heel verstikkend.
Stressed is just desserts spelled backwards
wat een saaie eerste twee afleveringen zeg. gelukkig zag het voorstukje voor het komende seizoen weer :popcorn: genieten uit
Oh dit wordt weer wat!
Dit gaat toch niet werken?
En qua leeftijd.. Tsjah, als je daarmee nooit geholpen bent. In je kindertijd ontstaat je blauwdruk, dus die onzekerheid kan ze meenemen in het graf als ze er niet aan gaat werken.
Geheid dat zo'n man een keer vertrekt. Wat ik zelf heb ervaren is dat hoe harder je trekt hoe meer je wordt weggeduwd, waardoor je nog harder trekt. Was voor mij de meest leerzame relatie ooit. Iets wat ik nooit meer wilde..
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook! Ik vind het echt leuk dat er veel oudere koppels inzitten, veel rond de 30 en toe aan de next step..
De verleiders vind ik niet zo boeiend tot nu toe.
En die huizen! Die van de dames! Kwijl kwijl.
Alleen daarom kijk ik al:).
Die meid van 34 is odd irritant. Ik denk dat hij helemaal losgaat daar. Hij is wat jonger en wordt helemaal verstikt doir haar. Daar komt hij natuurlijk pas achter als hij oprechte;) aandacht krijgt vd vrijgezellen.

Ze blijven ook wkn daar. Ik dacht dat de nederlanders 2/3 wkn daar bleven?
Alle reacties Link kopieren
4 weken geloof ik. Het was ook wel typisch dat alle 4 de stellen met drama uit elkaar gingen. Ze maakten allemaal nog snel even lekker ruzie in plaats van een liefdevol afscheid.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik vermoed dat geen enkel stel de test gaat overleven. Vier weken zonder elkaar terwijl je relatie al niet goed is, is meestal niet best. En dan met al die vrijgezellen erbij.

Dat vrouwtje met het donkere haar dat helemaal uit haar dak ging omdat haar vent eerlijk zei de vrijgezelle dames aantrekkelijk te vinden. Het is toch zeker geen robot?

En idd, die van 34, dat wordt sowieso niks. Haar vriend gaat zich enorm vrij voelen daar en zal blij zijn van haar af te zijn.

Hopelijk in de volgende afleveringen wat meer pit. Toen ik bij afl. 2 al handenwrijvend dacht "nu gaat het beginnen', was het afgelopen...
Alle reacties Link kopieren
Gekeken.... kan er nog niet veel van vinden. Zal wel tranentrekkend worden met die labiele dames.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd welke grenzen ze met elkaar hebben afgesproken. Of er een stel bij zit dat het van elkaar ook goed vindt dat er gezoend wordt bijvoorbeeld. Vorig jaar wel dacht ik?
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar was het stel dat het meest jaloers over kwam bij het voorstellen van de vrijgezellen juist het stel dat leerde elkaar iets meer los te laten en zijn nu nog samen (en verloofd). Dus dat zegt opzich niks.
Alle reacties Link kopieren
Omy...... op de eerste avond al het bed in duiken :facepalm: en achteraf beetje huilen.
De verleider heeft er letterlijk alleen maar voor te hoeven knipogen en ze huppelde achter hem aan.
Alle reacties Link kopieren
Wat een dramaqueen :facepalm: is Ashley! Wat errog dit! Van te voren haar vriend totaal niet vertrouwen en waarschuwen en dan de eerste nacht meteen 100% de fout in! Bizar! En het ligt dan allemaal aan 1 opmerking van haar vriend (of nou ja, ex inmiddels vermoed ik).

Ik vind die KB niet echt een verbetering, wat een engerd. Nogal dominant en hij komt op mij over als een player. Vraag me af of hij wel serieus liefde zoekt. Zoals hij zei dat ze zich uit moest kleden leek het alsof hij geen tegenspraak wenste.

Het programma stopte wel als een echte cliffhanger want ik wilde wel graag horen wat Rick er van vond.

Ik voel voor geen 1 van de vrouwen enorme sympathie trouwens. Wat een zeurpieten.
Stressed is just desserts spelled backwards
Love this! Die presentator is weer een plus. Ook dit keer doet hij dit fantastisch. Ook de beelden zijn oprechter en hij geeft duidelijk aan dat het een gedeelte is van een gesprek.

Ashley en die Rick weten denk beiden van elkaar wel dat er niet echt liefde is, maar dat ze vooral bij elkaar blijven vanuit emotionele behoefte. Als je zo naar anderen kijkt, zulke opmerkingen maakt en zo snel vreemdgaat..

Die blonde is echt te jaloers en gaat zo nergens komen. Dat die jongen het zolang heeft uitgehouden bij haar. Dat ze nu een perfect huwelijk wilt is natuurlijk een sprookje.

Dan de chick van Casey. Tsjah. Wat wil je daarmee?! Ze lijkt mij heel lief, maar moet toch echt een ruggengraat creëren. En of ze dat samen met Casey doet of alleen? Ik denk beter alleen..
Alle reacties Link kopieren
Nou, wat een type die Ashley. Idd bij nacht 1 al het bed induiken en dan ook nog met zo'n vent. Die is daar echt niet om een relatie te vinden hoor. Lekkere cliff wel, ik ben erg benieuwd hoe Rick gaat reageren.

Met Kate en David gaat het nu ook al mis. Hij liegt al over de klik die hij met zijn date heeft, want anders gaat Kate over de flos. Volgens mij voelt hij zich heel erg benauwd in deze relatie. Is ook niet zo gek, zij lijkt hem vreselijk te claimen.

Ashley (van Casey) moet eerst eens goed aan haar zelfbeeld gaan werken voor ze zich bindt in een relatie. Wat een onzekere vrouw!
Alle reacties Link kopieren
RoosOpJeHoed schreef:
23-10-2019 09:56


Ashley (van Casey) moet eerst eens goed aan haar zelfbeeld gaan werken voor ze zich bindt in een relatie. Wat een onzekere vrouw!
Echt he, die jongen deed niks, oke, er waren wat vrouwen die tegen hem aan dansten, hij was jarig.
Helemaal over de flos en overstuur.

Ze lijkt me ook wel het type wat troost gaat zoeken bij een ander.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
23-10-2019 12:34


Ze lijkt me ook wel het type wat troost gaat zoeken bij een ander.
Oh ja, dat denk ik ook. Zo'n lieve knuffelbeer die haar he-le-maal begrijpt. :there: En haar vervolgens doodleuk dumpt.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook! Heb de eerste aflevering overgeslagen, tenenkrommennd vond ik die.

Die Chick die gelijk met die gozer in bed duikt. Hoe bizar, vond het maar een enge gozer trouwens. Ik denk dat het bij alle stellen misgaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven