Temptation Island Vips

maandag 30 juli 2018 om 18:58
Na EOTB, hij heeft aangegeven aan zijn vriendin dat hij het voor het geld moest doen en dat ze het moest zien als een acteurklus.
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 30 juli 2018 om 21:12
Klopt, maar daaruit blijkt meteen dat dit soort mensen eigenlijk niet geschikt is voor dit programma. Want iedereen riep dat die Vanessa maar saai is. Nee, die was veel te slim om in de valkuilen te lopen.AnAppleADay schreef: ↑30-07-2018 12:58Vanessa van vorig jaar studeert wel aan de universiteit, maar ik ben benieuwd of haar deelname effect gaat hebben als ze een baan gaat zoeken. Zeker in het rechtenwereldje, dat nogal elitair is.

dinsdag 31 juli 2018 om 14:33
OMG hij heeft gewoon een vriendin?Maleficent schreef: ↑30-07-2018 18:58Na EOTB, hij heeft aangegeven aan zijn vriendin dat hij het voor het geld moest doen en dat ze het moest zien als een acteurklus.

dinsdag 31 juli 2018 om 15:55
Schijnt alweer uit te zijn. Mooie meid om te zien hoor, beetje dom wel.
Alex vergelijk Erin met een diamant en Rosanna met stront. De romanticus

dinsdag 31 juli 2018 om 20:22
Rosanna is weer bezig op Instagram; dit keer is Fabiola (weer) aan de beurt. Wat een triest mens is die Rosanna toch zeg, tjongejonge.
Fabiola plaatst als reactie: ‘Don’t hate the player, hate the game bitch ga niet ergens aan meedoen als je er niet tegen kan’.
Tja, heeft ze natuurlijk wel gewoon gelijk in.
Fabiola plaatst als reactie: ‘Don’t hate the player, hate the game bitch ga niet ergens aan meedoen als je er niet tegen kan’.
Tja, heeft ze natuurlijk wel gewoon gelijk in.

dinsdag 31 juli 2018 om 20:37
Ahhh, jammer dat ik geen social media (meer) heb. Wat zegt Rosanna? Hahaminnimouse schreef: ↑31-07-2018 20:22Rosanna is weer bezig op Instagram; dit keer is Fabiola (weer) aan de beurt. Wat een triest mens is die Rosanna toch zeg, tjongejonge.

dinsdag 31 juli 2018 om 22:27
Dit zei Alex net voor zijn deelname aan Temptation Vips.
Het moet om veel geld gaan, want Alex had zelfs al een vriendin toen hij aankwam op Temptation.
Waar 'Onbekende Nederlanders' over te halen zijn met roem en volgers in het vooruitzicht, zijn 'Bekende Nederlanders' dat natuurlijk niet; die hebben dat al. Hoe krijg je ze dan zover mee te doen aan Temptation Island? Precies, geld.
Katjing
Verleider Alex Maas steekt zijn Temptation Island-salaris niet onder stoelen of banken als Shownieuwsernaar vraagt. Sterker nog: hij vertelt dat RTL bepaalde deelnemers redelijk tot vrij fors betaald heeft.
Om hoeveel geld het gaat en wie er dan rijkelijk beloond zijn, zegt Alex dan weer niet, helaas. Al kunnen we de kandidaten best rangschikken van 'semi-bekend via 'redelijk bekend' naar 'heel erg bekend' en dan zelf een inschatting maken van de grootgeldverdieners. Donny Roelvink?
Sportschool
Alex kon het geld goed gebruiken. Hij heeft sinds kort een eigen sportschool en het draaiende houden daarvan ging niet van een leien dakje. Door zijn deelname aan Temptation Island VIPS kon hij een doorstart maken en gaan de zaken nu weer goed. De reden van zijn deelname was dus niet Rosanna, maar money, money, money, it's so funny.
Bezet op Temptation Island
Het moet om een flink geldbedrag gaan, aangezien Alex zelfs al een vriendin had, Erin van Ex on The Beach, toen hij voor de tweede keer aankwam op Temptation Island. "Ik heb duidelijke afspraken gemaakt met Erin wat wel en wat niet kan. En ik heb ook tegen Erin gezegd 'Luister Erin, wat je van mij daar gaat zien, is omdat je een film kijkt, ik ben daar een acteur. Dingen die ik zeg, die zijn niet zo of zijn anders. Ik doe mijn rolletje, ik doe mijn spel." Ik en Erin weten wat we aan elkaar hebben en ik denk dat we hier alleen maar nog sterker uit zijn gekomen," aldus Alex tegen Shownieuws
Het moet om veel geld gaan, want Alex had zelfs al een vriendin toen hij aankwam op Temptation.
Waar 'Onbekende Nederlanders' over te halen zijn met roem en volgers in het vooruitzicht, zijn 'Bekende Nederlanders' dat natuurlijk niet; die hebben dat al. Hoe krijg je ze dan zover mee te doen aan Temptation Island? Precies, geld.
Katjing
Verleider Alex Maas steekt zijn Temptation Island-salaris niet onder stoelen of banken als Shownieuwsernaar vraagt. Sterker nog: hij vertelt dat RTL bepaalde deelnemers redelijk tot vrij fors betaald heeft.
Om hoeveel geld het gaat en wie er dan rijkelijk beloond zijn, zegt Alex dan weer niet, helaas. Al kunnen we de kandidaten best rangschikken van 'semi-bekend via 'redelijk bekend' naar 'heel erg bekend' en dan zelf een inschatting maken van de grootgeldverdieners. Donny Roelvink?
Sportschool
Alex kon het geld goed gebruiken. Hij heeft sinds kort een eigen sportschool en het draaiende houden daarvan ging niet van een leien dakje. Door zijn deelname aan Temptation Island VIPS kon hij een doorstart maken en gaan de zaken nu weer goed. De reden van zijn deelname was dus niet Rosanna, maar money, money, money, it's so funny.
Bezet op Temptation Island
Het moet om een flink geldbedrag gaan, aangezien Alex zelfs al een vriendin had, Erin van Ex on The Beach, toen hij voor de tweede keer aankwam op Temptation Island. "Ik heb duidelijke afspraken gemaakt met Erin wat wel en wat niet kan. En ik heb ook tegen Erin gezegd 'Luister Erin, wat je van mij daar gaat zien, is omdat je een film kijkt, ik ben daar een acteur. Dingen die ik zeg, die zijn niet zo of zijn anders. Ik doe mijn rolletje, ik doe mijn spel." Ik en Erin weten wat we aan elkaar hebben en ik denk dat we hier alleen maar nog sterker uit zijn gekomen," aldus Alex tegen Shownieuws
woensdag 1 augustus 2018 om 08:01
Het stond in haar verhaal (al die korte filmpjes), maar ze heeft dat inmiddels weggehaald. Ik vermoed dat dat haar een boete heeft opgeleverd.minnimouse schreef: ↑31-07-2018 22:14Oh had op Facebook gezien dat iemand dat geknipt had vanaf haar Instagram, maar zie het nu idd ook niet. Als je op FB ‘Temptation Juice’ volgt dan zie je het.
Er stond oa dat ze iemand ‘een domme maagd’ vond met het ‘IQ van een doperwt’. En dat ze ‘gewonnen’ heeft.
Wel staat in haar verhaal nog een quote: “I always get what i want”. Dat stond na het bewuste filmpje met bovenstaande erin.

woensdag 1 augustus 2018 om 10:07
Maleficent schreef: ↑30-07-2018 18:58Na EOTB, hij heeft aangegeven aan zijn vriendin dat hij het voor het geld moest doen en dat ze het moest zien als een acteurklus.

misselijkmakend hoe geweldig Alex zichzelf vind

Ik zie een hoop narcistische trekken bij hem

woensdag 1 augustus 2018 om 17:30
Nou we hebben geen gtst nodig met zulke mensen.Wilhetnietweten schreef: ↑01-08-2018 08:01Het stond in haar verhaal (al die korte filmpjes), maar ze heeft dat inmiddels weggehaald. Ik vermoed dat dat haar een boete heeft opgeleverd.
Er stond oa dat ze iemand ‘een domme maagd’ vond met het ‘IQ van een doperwt’. En dat ze ‘gewonnen’ heeft.
Wel staat in haar verhaal nog een quote: “I always get what i want”. Dat stond na het bewuste filmpje met bovenstaande erin.
woensdag 1 augustus 2018 om 21:26

donderdag 2 augustus 2018 om 09:56
Stefano is vreemdgegaan met ZwaantjeCheshire-cat schreef: ↑02-08-2018 08:58Oké vertel wat is er gebeurd? Ik ben door mijn e-mailadressen heen (dus geen 2 weken gratis kijken meer ).

donderdag 2 augustus 2018 om 10:48
Ik zal wel een langspeelplaat zijn inmiddels die blijft hangen maar ik vind die Fabiola een van de meest irritante personen die ik ooit middels tv ontmoet heb.
Ik vind haar door haar infantiele karakter ook totaal onaantrekkelijk. Sowieso vind ik haar lichaam (skinny fat en super lomp) totaal niet sexy, eerder is zij het type: per ongeluk gezegend met een goeie bos haar maar verder een totale grijze muis.
Anyway, Zwanetta is een goeie tweede op mijn irritatie lat.
Ik vind haar way 2 getto. En viezig. Zij in een jurkje is als vloeken in de kerk. Ik vind haar echt het tegenovergestelde van sexy en vrouwelijk. Haar gezicht, ondanks de botox en lipfillers en nepwimpers vind ik echt mannelijk en vettig en sliertig. Ik vind haar typisch zo'n vrouw met randjes.
Ik vind Donny wel oke en Amije ook alhoewel ik haar wel een veel te politiek correcte brave harrie vind.
Over Niels wil ik niet veel meer kwijt. Die is zwakzinnig. Punt.
Ik vind haar door haar infantiele karakter ook totaal onaantrekkelijk. Sowieso vind ik haar lichaam (skinny fat en super lomp) totaal niet sexy, eerder is zij het type: per ongeluk gezegend met een goeie bos haar maar verder een totale grijze muis.
Anyway, Zwanetta is een goeie tweede op mijn irritatie lat.
Ik vind haar way 2 getto. En viezig. Zij in een jurkje is als vloeken in de kerk. Ik vind haar echt het tegenovergestelde van sexy en vrouwelijk. Haar gezicht, ondanks de botox en lipfillers en nepwimpers vind ik echt mannelijk en vettig en sliertig. Ik vind haar typisch zo'n vrouw met randjes.
Ik vind Donny wel oke en Amije ook alhoewel ik haar wel een veel te politiek correcte brave harrie vind.
Over Niels wil ik niet veel meer kwijt. Die is zwakzinnig. Punt.

donderdag 2 augustus 2018 om 10:56
Ik vraag me ook echt af of hij dacht dat ie hiermee weg zou komen? :') Wat erg zeg.. Echt op de laatste avond.. Hoe stom ben je.sanjunipero schreef: ↑02-08-2018 10:44Wat een gruwelijke sukkel is Stefano!! Hoe dom kun je zijn...
Heb ook zin in volgende week! Denk dat dat echt de enige interessante aflevering wordt