Temptation Island Vips
vrijdag 28 juni 2019 om 13:17
Noesa schreef: ↑27-06-2019 22:17Ja, deze Temptation heeft wel potentie voor drama, zo te zien.![]()
Die Thomas is echt zooo eager. Genant gewoon.
Zijn vriendin Yasmin is echt een mooie leuke vrouw. Vind hem maar een rare.
Fabrizio vertrouw ik ook niet. Ze zouden gaan trouwen na deze Temptation, maar ik had het idee dat Pommeline dat liever wilde dan hij. Vond hem veel minder enthousiast. Alsof het voor hem nog niet vast stond.
Yasmin vind ik mooi, maar het lijkt me geen leuke vrouw. Die opmerking dat ze hem eerst maar een loser vond?
Ze komt op mij een beetje over als zo'n typische mean girl.
Pivot! PIVOT!!!
vrijdag 28 juni 2019 om 22:36
https://www.shownieuws.nl/rubrieken/ste ... land-vips/
Maar in de voorstukjes laten ze zien dat Fabrizio vreemdgaat?
Maar in de voorstukjes laten ze zien dat Fabrizio vreemdgaat?
zaterdag 29 juni 2019 om 01:43
SignOfLife schreef: ↑28-06-2019 15:26Kijken jullie allemaal via Videoland of heeft iemand een andere manier gevonden om te kijken?
Ja, ik kijk via Videoland.
Maar ik zag het onderstaande artikel ook voorbij komen op internet. Zij geven diverse links waar je gratis kunt kijken.
https://girlscene.nl/artikel/28389-hier ... tis-kijken
zaterdag 29 juni 2019 om 09:17
Ah oke, ik zal eens opletten. Het zou me in ieder geval niets verbazen. Pommeline heeft zijn tattoo laten verwijderen en hij werd al meerdere keren met dezelfde verleidster gespot. Dagjes strand, dierentuin, terrasje.
zaterdag 29 juni 2019 om 09:37
Als een echte trash queen, mijn gevoel erbij so far:
Fabrizio lijkt me een beetje een kleuter. Toen als verleider bij Danielle vond ik hem al enorm zeurderig en claimerig. Nu blijkt hij in de eerste tijd van de relatie met Pommeline 24 uur per dag op haar lip te hebben gezeten. Die jongen is zo vreselijk onzeker. Pommeline zelf blijkt ook heel onzeker te zijn, wel sneu hoe ze breekt op die boot als ze Lie ziet. Volgens mij is ze wel echt heel gek op Fabriiiiisjo, ze hadden hier nooit aan mee moeten doen.
Thomas vind ik stom, z'n vriendin is inderdaad een beetje een mean girl met haar 'eerst vond ik hem een loser'. Wel een knappe meid en ook een keer een vrouw die in de relatie vreemd is gegaan.
Zoals eerder gezegd lijkt Shirley een compleet ander mens als ze in dat huis gefilmd wordt. Niet alleen haar make-up, zelfs haar haar lijkt veel donkerder. Channah en Quentin vind ik een raar stel. Het schijnt dat Channah bevestigd heeft dat ze inderdaad wist dat ze zwanger was. Dan ben je toch niet goed?
Qua verleiders zit er niks bij wat mij zou kunnen verleiden. Heb wel het idee dat ze nu iets meer verschillende types hebben ingevlogen.
Fabrizio lijkt me een beetje een kleuter. Toen als verleider bij Danielle vond ik hem al enorm zeurderig en claimerig. Nu blijkt hij in de eerste tijd van de relatie met Pommeline 24 uur per dag op haar lip te hebben gezeten. Die jongen is zo vreselijk onzeker. Pommeline zelf blijkt ook heel onzeker te zijn, wel sneu hoe ze breekt op die boot als ze Lie ziet. Volgens mij is ze wel echt heel gek op Fabriiiiisjo, ze hadden hier nooit aan mee moeten doen.
Thomas vind ik stom, z'n vriendin is inderdaad een beetje een mean girl met haar 'eerst vond ik hem een loser'. Wel een knappe meid en ook een keer een vrouw die in de relatie vreemd is gegaan.
Zoals eerder gezegd lijkt Shirley een compleet ander mens als ze in dat huis gefilmd wordt. Niet alleen haar make-up, zelfs haar haar lijkt veel donkerder. Channah en Quentin vind ik een raar stel. Het schijnt dat Channah bevestigd heeft dat ze inderdaad wist dat ze zwanger was. Dan ben je toch niet goed?
Qua verleiders zit er niks bij wat mij zou kunnen verleiden. Heb wel het idee dat ze nu iets meer verschillende types hebben ingevlogen.
zaterdag 29 juni 2019 om 18:01
Ik begrijp niet waarom Pommeline onzeker is, super knappe en lieve meid.
Shannah en Quentin kende ik van Ex on the beach. Toen was ze nog wat voller, stond haar eerlijk gezegd beter. Zij presenteerde in afwezigheid van die vriendin van Little Kleine Just tattoo of us, toen dacht ik wat een uitgemergeld ding.
Thomas vind ik ook een rare, zo eentje die denkt dat ie de meester is oid.
Yolanthe hadden ze verkleed als Morticia Adams bij het ontvangst.
Maaaaaaarrr aan de voorstukjes te zien wordt dit een goed seizoen.
Shannah en Quentin kende ik van Ex on the beach. Toen was ze nog wat voller, stond haar eerlijk gezegd beter. Zij presenteerde in afwezigheid van die vriendin van Little Kleine Just tattoo of us, toen dacht ik wat een uitgemergeld ding.
Thomas vind ik ook een rare, zo eentje die denkt dat ie de meester is oid.
Yolanthe hadden ze verkleed als Morticia Adams bij het ontvangst.
Maaaaaaarrr aan de voorstukjes te zien wordt dit een goed seizoen.
donderdag 4 juli 2019 om 17:47
Aflevering 2 gezien.
Het wordt echt een leuk seizoen denk ik. De stellen en verleiders komen toegankelijker en sympathieker op me over. Ook lijken de vrijgezellen me een stuk (sociaal) intelligenter, die mannen zijn bijvoorbeeld niet van die primaten zoals vorig seizoen.
Alleen die Yasmin vind ik zo een tutje. Niet lelijk, maar zo'n gemaakt stemmetje en dito gedrag. Zogenaamd braaf maar ondertussen vreemdgaan.
Thomas is een beetje zoals Stefano in vorig seizoen; die voelt zich echt Hugh Hefner in de Playboy Mansion.
Denk dat iedereen wel de fout in kan gaan, zeker omdat er de tweede aflevering al over seksuele spanning wordt gepraat. Het is meer de vraag wie je er niet voor aanziet en dan zou ik mijn geld zetten op Pommeline.
Iemand enig idee wie er in het voorstukje seks hebben?
Het wordt echt een leuk seizoen denk ik. De stellen en verleiders komen toegankelijker en sympathieker op me over. Ook lijken de vrijgezellen me een stuk (sociaal) intelligenter, die mannen zijn bijvoorbeeld niet van die primaten zoals vorig seizoen.
Alleen die Yasmin vind ik zo een tutje. Niet lelijk, maar zo'n gemaakt stemmetje en dito gedrag. Zogenaamd braaf maar ondertussen vreemdgaan.
Thomas is een beetje zoals Stefano in vorig seizoen; die voelt zich echt Hugh Hefner in de Playboy Mansion.
Denk dat iedereen wel de fout in kan gaan, zeker omdat er de tweede aflevering al over seksuele spanning wordt gepraat. Het is meer de vraag wie je er niet voor aanziet en dan zou ik mijn geld zetten op Pommeline.
Iemand enig idee wie er in het voorstukje seks hebben?
vrijdag 5 juli 2019 om 12:41
Pommeline en Fabrizio doen volgens mij helemaal niet mee om de test te doorstaan, maar voor de instalikes en de plastisch chirurgie dealtjes die ze er aan over houden. Fabrizio heeft zijn neus laten verkleinen en Pommeline die heeft en strippenkaart bij de plastisch chirurg.
En tja, ze stak zelf haar middelvinger op naar de camera toen ze met Merijn ging zoenen, daarna heeft ze Merijn bedrogen met Fabrizio, dus ik denk dat karma nu aan de beurt is.
En tja, ze stak zelf haar middelvinger op naar de camera toen ze met Merijn ging zoenen, daarna heeft ze Merijn bedrogen met Fabrizio, dus ik denk dat karma nu aan de beurt is.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 5 juli 2019 om 21:28
Ik denk dat alle mannen vreemd zullen gaan. Alles gaat er losjes aan toe en dat is voor ons natuurlijk heel leuk om te zien. Maar dat betekent ook dat het gevaarlijk is.
Die quentin al op de 2e dag.. zo met iemand zitten en douchen en knuffel vragen. Je ziet aan hem dat hij veel aandacht wil en nodig heeft. Channah super leuke meid en ik snap dat ze hem leuk vindt. Maar uiteindelijk heeft ze er niet zoveel aan ben ik bang.
Die quentin al op de 2e dag.. zo met iemand zitten en douchen en knuffel vragen. Je ziet aan hem dat hij veel aandacht wil en nodig heeft. Channah super leuke meid en ik snap dat ze hem leuk vindt. Maar uiteindelijk heeft ze er niet zoveel aan ben ik bang.
vrijdag 5 juli 2019 om 21:46
Terwijl ook hij daar al weet dat zij zwanger isMoestuintje86 schreef: ↑05-07-2019 21:28
Die quentin al op de 2e dag.. zo met iemand zitten en douchen en knuffel vragen.
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 6 juli 2019 om 09:13
Ja hoor, google maar eens. Ze is inmiddels een half jaar zwanger, toen ze mee gingen doen wisten ze dat ze een paar weken zwanger was. Ze zijn halverwege het programma dan ook naar huis gestuurd toen de makers van het programma er achter kwamen. Ik vind het echt zo walgelijk, arm arm kind.
zaterdag 6 juli 2019 om 09:33
https://www.shownieuws.nl/rubrieken/ste ... on-island/
Ze rookte dus om niet door de mand te vallen..dat is echt heel dom.
Ik denk ook dat ze liegt over het alcoholgebruik in het begin. Ze schijnt duidelijk een slok champagne te hebben gedronken.
Ze rookte dus om niet door de mand te vallen..dat is echt heel dom.
Ik denk ook dat ze liegt over het alcoholgebruik in het begin. Ze schijnt duidelijk een slok champagne te hebben gedronken.
zaterdag 6 juli 2019 om 11:07
Hij is zo duidelijk niet klaar voor zulke stappen. Hij maakt daar eigenlijk niet eens een geheim van met zijn uitspraken dat hij nooit monogaam is geweest. Niks mis mee, maar maak die stappen dan ook niet. En zij maakt denk ik de klassieke denkfout dat ze zo'n gast wel kan temmen.