Temptation Island Vips

vrijdag 9 augustus 2019 om 15:34
Idd. En ik vond het ook niet eens zo 'echt' over komen eigenlijk.minnimouse schreef: ↑09-08-2019 15:31Ja, dat had ik ook. Ze is natuurlijk ook actrice he. Dus dat het er 'echt' uitziet zegt niks vind ik.
vrijdag 9 augustus 2019 om 15:59
Ik bedoel meer in het algemeen, dat die deelnemers niet tegen elkaar zeggen dat er waarschijnlijk beelden uit hun verband zijn getrokken. Of dat zenden ze niet uit, kan ook. Maar dan nog laten deelnemers zich altijd gigantisch ophitsen door die beelden. Shirley heeft bijv echt niks raars gezien en dan toch verongelijkt doen. Yolanthe zei ook licht afkeurend/sarcastisch: dus dít is een reden om de relatie te verbreken.

vrijdag 9 augustus 2019 om 16:21
Ze sloeg daarbij helemaal niet als een blad aan de boom om. Ze zei iets in de trant van 'ik heb nog geen daden gezien, maar dit vind ik misschien wel net zo erg'. Ze zei in ieder geval niet 'ik heb nog geen daden gezien, dus dit maakt niks uit'.Nijntje* schreef: ↑09-08-2019 08:53Ik had juist precies het tegenovergestelde gevoel toen ik naar Yasmin keek. Had het gevoel dat het enorm geacteerd was. En hoe ze ook als een blad aan een boom omsloeg naar 'ik heb nog geen daden gezien'. Ik geloofde er geen bal van.
Bij pommeline vond ik het gemeen dat ze de eerste, rauwe reactie van Fabrizio toonden. Iedereen schreeuwt daar wel eens na een kampvuur dat er geen relatie meer is, maar normaal verwerken ze dat niet in de kampvuur beelden.
Ik vond het verder ook totaal niet geacteerd. Je lip zo kunnen laten trillen en dergelijke is wel heel knap als je dat kan acteren. Ik zou niet weten waar ik moest beginnen om dat te kunnen doen zonder dat ik echt probeer mijn tranen tegen te houden.
vrijdag 9 augustus 2019 om 19:08
Precies.MrsLady schreef: ↑09-08-2019 16:21Ze sloeg daarbij helemaal niet als een blad aan de boom om. Ze zei iets in de trant van 'ik heb nog geen daden gezien, maar dit vind ik misschien wel net zo erg'. Ze zei in ieder geval niet 'ik heb nog geen daden gezien, dus dit maakt niks uit'.
Ik vond het verder ook totaal niet geacteerd. Je lip zo kunnen laten trillen en dergelijke is wel heel knap als je dat kan acteren. Ik zou niet weten waar ik moest beginnen om dat te kunnen doen zonder dat ik echt probeer mijn tranen tegen te houden.
vrijdag 9 augustus 2019 om 20:59
zaterdag 10 augustus 2019 om 10:50
Dat is natuurlijk een kwestie van smaak, ik vind haar juist wel mooi en nu ze hoogzwanger is zelfs nog mooier! Ze is duidelijk blij met haar zwangerschap.MevrouwTomatensoep schreef: ↑09-08-2019 20:59Ik vond de reactie van Yasmin ook oprecht overkomen. Ik vind haar ook steeds leuker worden.
Channah vind ik trouwens helemaal niet zo mooi. En ik vind het onbegrijpelijk dat je aan zoiets meedoet als je weet dat je zwanger bent.
Voor de rest ben ik het helemaal met jouw reactie eens. Ook vwb Yasmin.
zaterdag 10 augustus 2019 om 11:30
Ik kan dat hoor, zullen met mij wel meer vrouwen/mensen zijn die bijvoorbeeld op commando kunnen huilen. Ze is actrice, het is logisch dat ze kan doen alsof ze onwijs boos is.MrsLady schreef: ↑09-08-2019 16:21Ze sloeg daarbij helemaal niet als een blad aan de boom om. Ze zei iets in de trant van 'ik heb nog geen daden gezien, maar dit vind ik misschien wel net zo erg'. Ze zei in ieder geval niet 'ik heb nog geen daden gezien, dus dit maakt niks uit'.
Afgezien van of het nu wel of niet echt is geweest.
zaterdag 10 augustus 2019 om 11:36
Het is een onbekende C actrice. Daar hecht ik geen waarde aan.
zaterdag 10 augustus 2019 om 11:59
Ik zag pas in dat filmpje van Rodanya en Demi dat zij bijv. 3x opnieuw richting het kampvuur moesten lopen of juist weg van het kampvuur. Verschillende scenes worden dus meerdere keren opgenomen. Ik denk dat dit ook het geval is geweest bij het laatste kampvuur met Channah.appelientjex schreef: ↑08-08-2019 23:36Ik vond Yolanthe ook goed reageren. Toch vroeg ik me af of dit van tevoren niet zo gescript is met de productie. De drie meiden die wegliepen reageerden namelijk niet op t feit dat Channah bleef zitten, dus die waren blijkbaar al op de hoogte. Quinten werd er ook gelijk bij gehaald. Bepaald Yolanthe dat of zit er iemand vd productie Yolanthe instructies te geven in een oortje ofzo?
Yolanthe heeft na de bekendmaking echt wel overleg gehad met de productie. Mogelijk moest Channah opnieuw vertellen 'ik blijf nog even zitten, ik wil je wat vertellen'.
De andere meiden wisten het vast al.
zaterdag 10 augustus 2019 om 13:19
https://www.ad.nl/show/temptation-pomme ... ~ac4bfe7d/

Pommeline had hulp van een psycholoog nodig bij het kampvuur.
Zou de redactie dan ook niet zoiets hebben van, dit was toch wel heel lullig?
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 10 augustus 2019 om 14:23
zaterdag 10 augustus 2019 om 14:35
Inderdaad. Maar men gaat over lijken voor de kijkcijfers, blijkbaar.Maleficent schreef: ↑10-08-2019 13:19https://www.ad.nl/show/temptation-pomme ... ~ac4bfe7d/
Aan de andere kant wisten ze allebei waaraan ze meededen en dat het een grote mind-fuck is dat programma. Ze hebben er NB zelf aan mee gedaan als verleider en zouden hebben kunnen weten dat er van een serieuze relatietest geen sprake is.
Maar buiten dit, Pommeline had nooit mee moeten doen aan dit programma, daarvoor is ze veel te emotioneel.
zaterdag 10 augustus 2019 om 15:34
Ik heb geen medelijden met Pommeline hoor. Ze heeft ook geen idee in welke context Fabrizio de uitspraken deed, en ze hebben beiden nog geen vreemdgaan beelden gezien dus moeten niet piepen.
En ze mag sowieso wel eens in therapie vanwege die extreme onzekerheid waar ze aan lijdt. Dus dat er een psycholoog bij betrokken werd is nog niet eens een gek idee.
En ze mag sowieso wel eens in therapie vanwege die extreme onzekerheid waar ze aan lijdt. Dus dat er een psycholoog bij betrokken werd is nog niet eens een gek idee.

dinsdag 13 augustus 2019 om 15:26
Hebben jullie dit al gezien?
https://www.nu.nl/275457/video/dit-kopp ... redirect=1
@Ikkuz: die komt toch pas donderdag online?
dinsdag 13 augustus 2019 om 15:52
Hoe hebben ze zo snel een ander koppel er in kunnen brengen.heartsxdaggers schreef: ↑13-08-2019 15:26Hebben jullie dit al gezien?
Of zouden ze 2 NL toeristen van het strand getrokken hebben

Stressed is just desserts spelled backwards

dinsdag 13 augustus 2019 om 16:08
Ik bedoel in het algemeen. Ik liep achter met de afl;).heartsxdaggers schreef: ↑13-08-2019 15:26Hebben jullie dit al gezien?
dinsdag 13 augustus 2019 om 17:41
Dat denk ik ook. Er kan altijd iemand van tevoren afhaken, relatie kan stranden, iemand kan ziek worden etc.AnAppleADay schreef: ↑13-08-2019 16:25Volgens mij hebben ze altijd een backup koppel die standby moeten zijn om op het vliegtuig te stappen.
Denk dat zo’n programma wel voorbereid is.
dinsdag 13 augustus 2019 om 18:10
dinsdag 13 augustus 2019 om 18:36
https://www.telegraaf.nl/video/10494520 ... hard-wraak
Alleen kijken als je geen probleem hebt met spoilers. Staat trouwens ‘gewoon’ in de Telegraaf.
Alleen kijken als je geen probleem hebt met spoilers. Staat trouwens ‘gewoon’ in de Telegraaf.

dinsdag 13 augustus 2019 om 18:58
Die high five van PommelineWilhetnietweten schreef: ↑13-08-2019 18:36https://www.telegraaf.nl/video/10494520 ... hard-wraak
Alleen kijken als je geen probleem hebt met spoilers. Staat trouwens ‘gewoon’ in de Telegraaf.![]()