Entertainment alle pijlers

The Bachelorette: Gaby Blaaser

14-05-2020 00:06 1333 berichten
20 mei gaat op Videoland The Bachelorette van start. Ga je dit kijken en wil je erover meekletsen? Weet je leuke nieuwtjes of sappige roddels? Type lekker mee. Ik ben fan van reality. Kijk erg uit na dit programma!
Afbeelding

Welke kandidaat lijkt jou het leukste? Wie zal Gaby’s hartje veroveren?

Phloxx
zaterdag 23 mei 2020 om 10:20

Heel benieuwd hoe het gaat uitpakken en ontvouwen tijdens de afleveringen...
Het moet natuurlijk wel ook bij haar passen. Ik kan het verkeerd hebben maar ik schat Gaby niet in als het type dat waarde hecht aan politieke discussies of het bespreken van ethische vraagstukken. En zo'n man heeft waarschijnlijk ook geen interesse in een type als Gaby.
Ik denk dat ze best een leuke meid is. Instagram geeft een vertekend beeld natuurlijk maar ze plaatst ook best expliciete beelden. Dat komt dan niet over met hoe ze echt is.

Volgens mij valt ze wel op mannen die iets te vertellen hebben. Leuke reizen maken dingen durven. Ondernemend zijn en zelfstandig. Financieel er goed voor staan. Niet op ouders leuken of er 5 keer per week bij pappie en mammie eten em de was meenemen. Maar Goed voor zichzelf zorgen lichamelijk volwassen zijn en niet leunen op het succes van de ander. Modern zijn niet te oppervlakkig . Leuk kleden en tijd besteden aan uiterlijk. Al vind ik haar door haar Instagram posts nog steeds op zoek naar (de verkeerde) aandacht.

Al zijn er genoeg meiden zoals hoe zij foto’s post die suikerooms hebben in NL en internationaal en echt een slaatje eruit slaan. Daar zijn gewoon sites voor. Zo is zij dan weer niet. Daarom vind ik het wel bijzonder hoe tegenstrijdig ze over komt. Al weet ik niet of het geacteerd is. Je leuk voor doen is heel menselijk.

Haar ouders zijn heel normaal. Willen het beste voor hun dochter die steeds pech heeft in de liefde. Je zet jezelf wel in de kijker.

Zie Gaby 1000x liever dan Barbie/Samantha of aanverwanten van andere reality shows dis tot nog toe vind ik het leuk
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu aflevering 1 aan het kijken. Wat is Gaby een lieve aardige vrouw. Ik hoop dat ze een leuke, lieve man vindt.
Die Djago vind ik het leukste zo op het eerste gezicht.
Ik vind tot nu toe Andreas en die Griek (naam vergeten) het leukst. Allebei al iets ouder, dat merk je toch. Die jeans Jordy is volgens mij echt een enorme player...
Valt me trouwens op dat bijna alle mannen hetzelfde kapseltje hebben (op twee na); zijkant kort, boven lang. Comes with the job blijkbaar.
Alle reacties Link kopieren
Andreas is leuk!! Lieve man die echt wat te vertellen heeft.

Ik ben nu aflevering 2 aan het kijken
Alle reacties Link kopieren
[quote=apppie post_id=31410276 time=1590069712 user_id=129946]
Ik vind Gaby ook wel leuk overkomen, leuker dan ik had verwacht!

Ja dat vind ik ook. 'Ken' haar alleen van Instagram maar daar komt ze heel anders over.

Hij geeft een recap van de show
https://www.instagram.com/tv/CAf2THYAfI ... uyakerai46

Hij is wel intens 😂
Alle reacties Link kopieren
Die Fawry is echt grappig. Bedankt voor het posten. Hij doet me echt denken aan Fred van Leer. Zelfde energie en accent.
Ik had veel verwachtingen van het programma omdat ik The bachelor heel leuk vond, maar vind de eerste twee afleveringen tegenvallen.

Jammer dat ze voor een BN-er gaan; had het leuker gevonden als het een onbekende Nederlander was geweest. En dan die jochies van halverwege de 20... Zij is 33 en kan me niet voorstellen dat zo'n puber jongetje dan aantrekkelijk is. Voor mij in elk geval niet interessant om te kijken daardoor.

Weet nog niet of ik het af ga kijken,maar tot die tijd lees ik mee.
Alle reacties Link kopieren
Dutchgirly schreef:
24-05-2020 10:11
Die Fawry is echt grappig. Bedankt voor het posten. Hij doet me echt denken aan Fred van Leer. Zelfde energie en accent.
Ja klopt, hij doet mij ook aan Fred denken. Hij heeft ook wel leuke filmpjes over temptation island.
Van de mannen vind ik eigenlijk alleen Andreas leuk.

Ik snap de leeftijden ook niet zo goed.. degene die Gaby het leukst vond, afgaande op de eerste ontmoeting, is een snotneus van 24. In mijn optiek werkt dat 9 van de 10 keer gewoon echt niet op lange termijn.
Alle reacties Link kopieren
Ritchie in first dates? Ik zag hem ook in ' op goed geluk', gaat het toch weer om media-aandacht. Ik vind de meeste mannen niet erg slim over komen, wel hebben ze bijna allemaal gladde praatjes en gladde baantjes
https://bluecirclecasting.nl/
Zal wel veel via hun gaan en dat ze gevraagd worden.
Ik keek de tv serie Unrreal gaat over een show als deze. Heel vermakelijk vond ik die.

Ben benieuwd wie hubby materiaal is. Zullen bij de 18 ook wel mannen gezeten hebben die ‘opvulling’ zijn of zo. Sommige kandidaten kun je niet serieus nemen.
Alle reacties Link kopieren
ELFJEMar schreef:
25-05-2020 01:48
Ritchie in first dates? Ik zag hem ook in ' op goed geluk', gaat het toch weer om media-aandacht. Ik vind de meeste mannen niet erg slim over komen, wel hebben ze bijna allemaal gladde praatjes en gladde baantjes
‘Op goed geluk‘ ken ik niet, maar idd die komt graag met zijn hoofd op tv :biggrin:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de eerste twee afleveringen nu ook gekeken en inderdaad, Gaby vind ik ook best een leuk mens. Doordat op haar insta de foto's vooral heel veel naakt/sexy zijn, had ik toch een ander beeld van haar. Maar misschien is ze wel veel op zoek naar bevestiging, je krijgt toch een hoop aandacht denk ik, als je zo'n goed figuur hebt en dat soort foto's plaatst. Ze reduceert zich toch een beetje tot naaktmodel, terwijl er dus veel meer inhoud in zit. Jammer eigenlijk.

De mannen zijn wel erg jong. Sommigen zien er nog jonger uit dan dat ze zijn zelfs. Maargoed, kwestie van smaak en zij vindt dat leuk, dus we gaan zien hoe het klikt verder. Er zit een bartender tussen van begin 40, maar dat vind ik ook een beetje een sneue gast, juist omdat hij zich jonger en cool wil voordoen en daar een klein beetje in faalt.

Verder is het nog niet echt hele boeiende televisie, maar goed, ik haak nog niet af, kijken wat er nog meer komt :)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook net aan het kijken. Vind Gaby ook veel leuker dan verwacht, maar jeetje Jordy vind ik echt verschrikkelijk. Ze zegt dat ze aangetrokken tot hem voelt, als dat zo is snap ik wel waarom ze nog alleen is.
Alle reacties Link kopieren
Rapunzelreallife schreef:
25-05-2020 02:20
https://bluecirclecasting.nl/
Zal wel veel via hun gaan en dat ze gevraagd worden.
Ik keek de tv serie Unrreal gaat over een show als deze. Heel vermakelijk vond ik die.

Ben benieuwd wie hubby materiaal is. Zullen bij de 18 ook wel mannen gezeten hebben die ‘opvulling’ zijn of zo. Sommige kandidaten kun je niet serieus nemen.
Ja veel van die casting figuren (Chris, Ritchie) zullen wel opvulling zijn geweest.

Ik heb eindelijk aflevering 2 ook gekeken, ze heeft opzich wel goede keuzes gemaakt. Alleen die Jordi (?) van die witte roos snap ik echt niet. Wat een suf jongetje. Lijkt me ook heel raar voor een Andreas, die echt wel een volwassen man is, om met zulke jochies te moeten 'strijden'.

Chester lijkt heel erg op iemand die ik ken, maar die is hartstikke homo.
Tvp
AnAppleADay schreef:
25-05-2020 10:13
Chester lijkt heel erg op iemand die ik ken, maar die is hartstikke homo.
Chester vind ik stiekem wel iets hebben, bij wijze van guilty pleasure. Hij heeft iets schalks over zich.
Alle reacties Link kopieren
pluisje26 schreef:
25-05-2020 10:00
Ik ben ook net aan het kijken. Vind Gaby ook veel leuker dan verwacht, maar jeetje Jordy vind ik echt verschrikkelijk. Ze zegt dat ze aangetrokken tot hem voelt, als dat zo is snap ik wel waarom ze nog alleen is.
Jaaa dit! Wat me ook opviel is dat haar vader vertelde dat Gaby altijd degene is die het meeste geeft in een relatie en de man eigenlijk wat minder betrokken is, en zij beaamde dat geloof ik en dat ze nu iemand wil treffen die ook vol voor haar gaat.
Vervolgens krijgt de man die echt vrij koeltjes was en het minst enthousiast leek de witte roos :sherlock:
Het valt me ook op dat zij in gesprekken eigenlijk vrij weinig zegt tot op heden.

Vind haar wel leuker dan ik van tevoren dacht!
Ik vind de Amsterdamse Jordy erg leuk en Joey. Daar heeft ze echt een klik mee. Ik vind Gaby echt heel leuk. Ze heeft wel spijt dat ze Jordy een witte roos heeft gegeven (en terecht). Hij heeft alleen maar een rode roos gekregen, omdat hij nog een 1 op 1 date moet organiseren. Ik vind Niek heel arrogant, hij is best leuk, maar niet zo leuk als hij zelf denkt. Ik vind Casper ook leuk, vooral om zijn persoonlijkheid.
Alle reacties Link kopieren
Tijger32 schreef:
27-05-2020 23:13
Ik vind de Amsterdamse Jordy erg leuk en Joey. Daar heeft ze echt een klik mee. Ik vind Gaby echt heel leuk. Ze heeft wel spijt dat ze Jordy een witte roos heeft gegeven (en terecht). Hij heeft alleen maar een rode roos gekregen, omdat hij nog een 1 op 1 date moet organiseren. Ik vind Niek heel arrogant, hij is best leuk, maar niet zo leuk als hij zelf denkt. Ik vind Casper ook leuk, vooral om zijn persoonlijkheid.
Ik vind Niek juist een vreselijke gladjakker.. die kerel uit de Achterhoek vond ik dan wel weer een grappige leuke man. Ben benieuwd of die ook inhoudelijk wat te melden heeft :)
viamia schreef:
27-05-2020 23:28
Ik vind Niek juist een vreselijke gladjakker.. die kerel uit de Achterhoek vond ik dan wel weer een grappige leuke man. Ben benieuwd of die ook inhoudelijk wat te melden heeft :)
Eigenlijk zijn we het dus best eens :-D . Ik vind Niek heel arrogant, hij overschat zichzelf. Die vind ik dus niet leuk, net als jij. En volgens mij bedoel jij met de jongen uit de Achterhoek Kasper, waarvan ik ook zeg dat ik het een leuke man vind.
Alle reacties Link kopieren
Jullie bedoelen die jongen uit Twente ;). Enschede/Hengelo kwam hij vandaan :)
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
28-05-2020 00:32
Jullie bedoelen die jongen uit Twente ;). Enschede/Hengelo kwam hij vandaan :)
Kasper.
Hij is wel leuk idd.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd met wie er volgende week gezoend wordt.
Alle reacties Link kopieren
Moet zeggen dat ik het tot nu toe een erg leuk programma vind, er zit weinig herhaling in, het gaat niet te snel... Helemaal top :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven