Entertainment alle pijlers

The Bachelorette: Gaby Blaaser

14-05-2020 00:06 1333 berichten
20 mei gaat op Videoland The Bachelorette van start. Ga je dit kijken en wil je erover meekletsen? Weet je leuke nieuwtjes of sappige roddels? Type lekker mee. Ik ben fan van reality. Kijk erg uit na dit programma!
Afbeelding

Welke kandidaat lijkt jou het leukste? Wie zal Gaby’s hartje veroveren?
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
mcsteamy schreef:
05-08-2020 21:48
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
-Shiny schreef:
05-08-2020 19:19
Haha ja echt he!!
Spoiler : echt top dat hij meteen op de eerste date gaat zoenen :biggrin:
En de tweede, en de derde
En verder ben ik nog niet :proud:
Boy zijn vlog van Kaapstad staat erop. Ik heb verder niks met hem, maar vindt dit wel leuk om te volgen.
-Shiny schreef:
05-08-2020 19:19
Haha ja echt he!!
Spoiler : echt top dat hij meteen op de eerste date gaat zoenen :biggrin:
Wil je spoilers in wit doen? Ik wil het ook graag nog kijken. :-D
Ikkuz schreef:
06-08-2020 18:57
Boy zijn vlog van Kaapstad staat erop. Ik heb verder niks met hem, maar vindt dit wel leuk om te volgen.
Hij heeft (voor mij dan) een heel fijne manier van praten en een bepaalde rust die van hem uitstraalt. Luister graag naar hem, hij is ook erg welbespraakt.
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
08-08-2020 13:36
Hij heeft (voor mij dan) een heel fijne manier van praten en een bepaalde rust die van hem uitstraalt. Luister graag naar hem, hij is ook erg welbespraakt.
Ik vind hem irritant. Kan er niet helemaal de vinger opleggen. Maar het komt allemaal wat ingestudeerd over. Alsof hij zich maniertjes heeft aangeleerd die gewoon net niet bij hem passen.
Miss_Travel schreef:
08-08-2020 10:01
Wil je spoilers in wit doen? Ik wil het ook graag nog kijken. :-D
Ohja, excuus! Zal erop letten. Ik heb inmiddels de 4 afleveringen gezien die er nu opstaan. Als het goed is dinsdag weer nieuwe, ik hoop weer 2. Vind de datelocaties en activiteiten echt heel leuk om te zien.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
04-08-2020 19:47
De Amerikaanse bachelorette is ook een fiasco. Ze is vrij snel verliefd geworden op een kandidaat en weigert verder mee te doen aan het programma. Wil niet meer op date met de overige mannen. Ze sluit zich op in haar kamer 😂
Waar kan ik dat zien??
Alle reacties Link kopieren
-Shiny schreef:
08-08-2020 16:11
Ohja, excuus! Zal erop letten. Ik heb inmiddels de 4 afleveringen gezien die er nu opstaan. Als het goed is dinsdag weer nieuwe, ik hoop weer 2. Vind de datelocaties en activiteiten echt heel leuk om te zien.
Welke bachelor is het? En waar kan je dat zien?
Alle reacties Link kopieren
Married at first sight Australia is ook echt een aanrader, zó leuk! :D
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
09-08-2020 13:09
Welke bachelor is het? En waar kan je dat zien?
Bachelor Australia

Loopt momenteel op Net5
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
09-08-2020 13:51
Bachelor Australia

Loopt momenteel op Net5
Midden in de nacht ergens op zaterdag, ik snap dat niet.
Alle reacties Link kopieren
mcsteamy schreef:
09-08-2020 13:41
Married at first sight Australia is ook echt een aanrader, zó leuk! :D
OntZettend leuk maar erg geacteerd
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
09-08-2020 13:51
Bachelor Australia

Loopt momenteel op Net5
Huh, paar weken geleden was dit toch al afgelopen. Of is dit een ander seizoen? Heet de bachelor Tim?
Trien30 schreef:
08-08-2020 13:43
Ik vind hem irritant. Kan er niet helemaal de vinger opleggen. Maar het komt allemaal wat ingestudeerd over. Alsof hij zich maniertjes heeft aangeleerd die gewoon net niet bij hem passen.
Ik snap wel wat je bedoelt, het kan wat gelikt overkomen. De vader van Gaby merkte ook al op dat hij wel een gladde babbel heeft.

Maar indd, soms kun je er niet helemaal de vinger op leggen. Bij mij zit Jordy dus heel erg in mijn irritatiezone. Die net niet kloppende zinnen/spreekwoorden en wat tegenstrijdigheden. Bijvoorbeeld een foto met een middelvinger plaatsen en vervolgens zeggen dat je totaal niet boos bent en het je koud laat.
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
09-08-2020 17:35
Ik snap wel wat je bedoelt, het kan wat gelikt overkomen. De vader van Gaby merkte ook al op dat hij wel een gladde babbel heeft.

Maar indd, soms kun je er niet helemaal de vinger op leggen. Bij mij zit Jordy dus heel erg in mijn irritatiezone. Die net niet kloppende zinnen/spreekwoorden en wat tegenstrijdigheden. Bijvoorbeeld een foto met een middelvinger plaatsen en vervolgens zeggen dat je totaal niet boos bent en het je koud laat.
Mijn nekharen gaan ook recht overeind staan door die gast. Wat dat betreft was het een goede match met Gaby :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Snoesje83 schreef:
09-08-2020 15:42
Huh, paar weken geleden was dit toch al afgelopen. Of is dit een ander seizoen? Heet de bachelor Tim?
Nee Blake
Alle reacties Link kopieren
Vivamensje schreef:
09-08-2020 14:10
Midden in de nacht ergens op zaterdag, ik snap dat niet.
Oh ik weet niet wanneer het komt, ik zag het langskomen op NL ziet.
Omg. Je kan nu via VakantieVeilingen bieden op een avondje champagne drinken met Niek.

Verbazing, want er wordt nu al meer dan 2300euro geboden. En als je dan nog een privé date zou krijgen, maar nee..... Je zit dan met Niek en 8 anderen. En je krijgt, lekker Hollands, wel twee hele drankjes.

Serieus. .. dan heb je toch gewoon geld te veel of een plaat voor je kop?
Alle reacties Link kopieren
Mmmm ik voel nieuw programma aankomen. De bachelor met Niek in de hoofdrol 🤣
Alle reacties Link kopieren
Ik zat ook met verbazing te kijken. Gisteren stond er een veiling ook op 2500 euro ofzo. Maar het is inderdaad niet eens 1 op 1 maar met 4 of 5 andere "winnaars"

Voor dat geld wil ik een prive date (niet dat ik daarop zit te wachten) met Niek.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag al dat Bas Smit lekker aan het meebieden was, misschien dat zijn volgers de prijs opdrijven
Alle reacties Link kopieren
Maar ja, je moet het uiteindelijk wel betalen...
Haha nee wat erg dit. Hoelang heb je de tijd met Niek? Echt belachelijk veel geld zeg.
Alle reacties Link kopieren
Een champagne avond met 2 drankjes wordt je beloofd. Maar goed, als je hem zo graag wilt zien, ga je toch gewoon naar die auto zaak?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven