The Passion
donderdag 29 maart 2018 om 21:20
Dat heet nou Geloven Pejeka!pejeka schreef: ↑29-03-2018 21:18De essentie is dat Jezus zélf het kruis draagt, waarmee Hij al onze zonden op de eigen rug neemt, en de opstanding als verwijzing naar het eeuwige leven zodra de boetedoening gedaan is.
Maar hoe kan Jezus onze zonden op zich nemen als anderen met dat kruis gaan sleuren terwijl Hij zelf een Marco Borsato of Blöf-liedje staat te blèren?
Everything you see I owe to spaghetti!

donderdag 29 maart 2018 om 21:20
We verschillen van mening over de essentie, maar dat hoort zo bij Protestanten.pejeka schreef: ↑29-03-2018 21:18De essentie is dat Jezus zélf het kruis draagt, waarmee Hij al onze zonden op de eigen rug neemt, en de opstanding als verwijzing naar het eeuwige leven zodra de boetedoening gedaan is.
Maar hoe kan Jezus onze zonden op zich nemen als anderen met dat kruis gaan sleuren terwijl Hij zelf een Marco Borsato of Blöf-liedje staat te blèren?
Voor wat betreft je tweede opmerking. Waren er maar liedjes van Borsato. Zelfs Blöf zou ik liever horen dan dit, dan erger ik me in elk geval aan iets herkenbaars.
Op dit moment is het net alsof ik naar Radio Lubjljana zit te luisteren. Is vast allemaal heel leuk, maar ik snap er verder niets van.

donderdag 29 maart 2018 om 21:25

donderdag 29 maart 2018 om 21:29
Je zou toch verwachten dat Judas bij m/v discipelen door een vrouw wordt gespeeld. Vrouwen zijn toch de oorzaak van alle ellende op de wereld?vrouwjagersma schreef: ↑29-03-2018 21:26Wel fijn dat hij "de man" zegt, dat halveert de potentiele verraderskeuze toch weer.
Jeroen en Dennis!
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
donderdag 29 maart 2018 om 21:29
vrouwjagersma schreef: ↑29-03-2018 21:26Wel fijn dat hij "de man" zegt, dat halveert de potentiele verraderskeuze toch weer.
Jeroen en Dennis!
Waar??
Vond Jeroen zo'n geweldige Judas toen.
Edit: ik zag ze! Kan niet forummen en kijken tegelijk.
eidde wijzigde dit bericht op 29-03-2018 21:31
10.81% gewijzigd
I wanna live my life with the volume full!

donderdag 29 maart 2018 om 21:30
JAAAA!!! Douze points voor!!