Entertainment alle pijlers

The Passion

29-03-2018 19:40 274 berichten
We gaan toch wel trashen straks?
Alle reacties Link kopieren
Tommie Christiaan 'misschien wel beste Jezus ooit'

https://www.ad.nl/show/tommie-christiaa ... ~a824774b/
PimPom schreef:
29-03-2018 22:06
Mijn samenvatting:
- Tommie goed
- Glennis ook :biggrin:
- Rap niet
- Liedjes raken denk ik op

En Passiontalk! :rofl: Wie....is....de Jezus!?
Geweldig juist die rap. Verfrissend.
Annapicobella schreef:
29-03-2018 21:49
Een witte rapper in de Bijlmer, dat vinden wij niet raar; dat vinden wij heel bijzonder.
Hah, als je dat bijzonder vindt loop je een paar jaar achter vrees ik. Of je komt uit Oeteldonk. Net als leden van het FOK! forum voor wie het maar al te komisch en vreemd is dat er ook niet-witte mensen worden gecast voor The Passion :')
Heb voor het eerst niet gekeken dit jaar. Ik trek Glennis Grace echt niet en ik heb dus een jaartje overgeslagen. Maar toch even willen lezen of ik iets gemist heb, hè? :-P) Niet echt, dus.

De editie met Anita Meyer was veruit het best. Wat een strot. En wat een mooi mens. Daar kan eigenlijk niemand meer aan tippen.
En heel eerlijk..... Temptation Island werd tegelijkertijd uitgezonden. De keuze was niet heel moeilijk. :cheer:
Een rap is prima, maar ik kon er weinig van verstaan.
Ik was vergeten ondertiteling in te schakelen.

Ik vond Maria juist wel heel zuiver zingen.
Ook leuk voor de bewoners van de Bijlmer dan na 25 jaar zo'n evenement komt.
Ik heb niet alles gekeken, maar geluisterd via radio.
Moest nog wat opruimen en Cold feet kijken. (Erg spannend en boven mijn verwachting. Als je Cold Feet kent dan weet je dat het een ander soort spanning is dan een kruisiging.)

O ja, wie was Barabbas? In zo'n oranje overal ziet dat er toch anders uit.
KessAgain schreef:
30-03-2018 11:42
Heb voor het eerst niet gekeken dit jaar. Ik trek Glennis Grace echt niet en ik heb dus een jaartje overgeslagen. Maar toch even willen lezen of ik iets gemist heb, hè? :-P) Niet echt, dus.

De editie met Anita Meyer was veruit het best. Wat een strot. En wat een mooi mens. Daar kan eigenlijk niemand meer aan tippen.
Ik vind Anita met afstand de beste zangeres van Nederland. Ook al is het niet mijn genre.
I wanna live my life with the volume full!
Koor was best aardig, maar waarom kunnen mensen tegenwoordig niet meer zo zingen dat de tekst ook goed verstaanbaar is? Ik bedoel, alle lof en best leuk als je bepaalde klanken kan produceren, maar het overbrengen van de tekst hoort er toch ook bij? Dus die moet toch verstaanbaar zijn?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Cold Feet was ook weer leuk, maar Tina moet op haar leeftijd niet meer zoveel noten op zang hebben als haar eierstokken rammelen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
pejeka schreef:
30-03-2018 17:28
Koor was best aardig, maar waarom kunnen mensen tegenwoordig niet meer zo zingen dat de tekst ook goed verstaanbaar is? Ik bedoel, alle lof en best leuk als je bepaalde klanken kan produceren, maar het overbrengen van de tekst hoort er toch ook bij? Dus die moet toch verstaanbaar zijn?
Ik heb dat heel vaak met Nederlandse producties, zowel zang als series en films, dat ik het slecht verstaanbaar vind, maar dit vond ik juist voor de verandering juist wel te verstaan.
https://www.youtube.com/watch?v=EHn0ijTE4zw

ik zat een beetje te kijken naar deze uitzending in New Orleans van The Passion, maar jee, wat een toepasselijke liedjes hebben ze daar gekozen. Echt wow!

op 34 minuten Judas met 'Bring me back to life', echt geweldig die tekst bij dat moment. En op 47 minuten het verraad moment met Jezus en Judas 'Demons' van Imagine Dragons, past er ook perfect bij.

Geweldige Judas :heart:

(jaja ik loop achter, dat was in 2016 en Pasen is voorbij, ik kop hem maar vast in)
Stressed is just desserts spelled backwards
Ja, maar het waren ook Nederlanders die het camera gebeuren hebben verzorgd van een aantal wereldsterren. Ik heb die gezien op FOX en vond hem ook prima.

Dat deden ze ook al jaren 80 en 90 van de vorige eeuw.

Ik ga straks nog wat eitjes kopen. Zullen er vast weer een heleboel van staan. :)
MORGEN is er toch weer eentje?

Een UP voor een nieuwe Topic? Ik kijk wel, maar niet met hier, denk ik.
Ik bedoel straks... :muziek: :$ :sleep:
Vanavond inderdaad.
Vanuit welke stad dit keer? Ik heb er nog helemaal niets over gehoord/gezien/gelezen. Heb ik onder een steen gelegen of is er echt minder publiciteit dit jaar?
Dordrecht.
Nee dat gevoel heb ik dit jaar ook. Gisteravond bij boulevard kwam het even voorbij met Edsilia rombley als Maria dus ik verwacht wel goede zang. Jezus herkende ik wel maar weet niet hoe hij heet en ken hem alleen als acteur dus ben benieuwd.

Welke stad ik heb echt geen idee.
Niets is wat het lijkt..
NEE, wie regelmatig NPO kijkt en o.a. het NOS Journaal die krijgt zicht op dat soort evenementen.

Ook korte reviews van series die uitgezonden worden.

Zoals alle 4 de seizoenen van Poldark, alle afleveringen van COLD Feet en zo.
Serie die je ook voordat ze worden uitgezonden op normale tijden (dus kijken in groepsverband.)

Massagraven? Dan lig je niet onder een steen. Tegenwoordig zijn er enkele forums die nog aan groepstopics doen. :idee: Om een idee te geven van die (graf)steen waar naar gerefereerd wordt. In vuur en vlam staan ... In een houten of kartonnen doos ... :blond:
Voor het eerst dat ik overweeg niet te kijken. De spelers zeggen me weinig en ik vind de liedjes ook niet zo leuk de laatste jaren.
Er is al een speciaal topic voor 2019 aangemaakt.
Dus daar kan iedereen terecht.

Hier mogen ook de negatieve "IK KIJK NIET worden gedropt.
Dat is voor die mensen de meest relevante.
Mag het en dan doen ze het niet.
Straks komt in elk geval de herhaling op NPO.
Ik hoor/kijk de herhaling van de Passion, en ik vind het verschrikkelijk.
Zo slecht gespeeld en gezongen , hebben ze geen betere acteurs kunnen vinden voor de rollen ?
Ik loop heen en weer en doe mijn klusjes, ik wilde er over mee praten en oordelen.
Voor mij is het een hele dikke vette onvoldoende geworden,
Ja, volgend jaar dan maar André avn Duin en André Rieu als schrijvers om advies vragen. (voor de muziek en teksten. André H6 sr kan niet meer...)

Ik leg na de laatste aflevering (slotscéne met Ank en Anton) van de luizenmoeder ook pas de link van Juffrouw Ank naar de balletjes van de koningin. :lol:
Ze moeten er een andere draai aan geven. Die Bert met Leeuw in de naam er bij.
Ja gaat het wel goed komen. Neeeeee, zeker NIET de Paul. Bert is bedoeld.

Ik doe het NIET express.... Bert van Leeuwen is .... van het familiediner. :$

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven