Entertainment alle pijlers

the voiz 2013

30-08-2013 20:39 2981 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja het is weer zover

ze voiz of Holland is weer begonnen

Zonder Nick en Simon maar met Ali B en Candy Ilse

Het zal mij benieuwen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
John vindt Ali wel briljant.
Tot trash!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
John ziet er niet uit, zijn wimpers lijken wel weggebrand. Of weg gefacelift.
Tot trash maar weer!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Dank Phool!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Bye bye!
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Kunnen we ergens verder trashen?
Fijne avond nog!
I am surrounded by morons
John de Mol, Martijn en Jeroen bij Humberto. Ook wel leuk. Eerste keer dat ik Humberto kijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Adios!
quote:Nouschi schreef op 13 september 2013 @ 22:38:

John de Mol, Martijn en Jeroen bij Humberto. Ook wel leuk. Eerste keer dat ik Humberto kijk.+1
quote:nikki_nuts schreef op 13 september 2013 @ 22:38:

Adios!Hasta luego hè!
Ik kom volgende week weer met jullie trashen.
Is er iemand die weet of The Voice van de week nog op tv herhaald gaat worden?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 14 september 2013 @ 19:49:

Is er iemand die weet of The Voice van de week nog op tv herhaald gaat worden?Ja nu op rtl8 maar bijna afgelopen
Dat bij het podium gaan zitten en opstaan en op een rare manier die knop indrukken doen ze ook in de Engelse Voice.
quote:mayou schreef op 19 september 2013 @ 03:11:

Dat bij het podium gaan zitten en opstaan en op een rare manier die knop indrukken doen ze ook in de Engelse Voice.Ik denk dat de Engelse Voice dat dan weer van hier hebben. Het is immers een Nederlands format.
Zo 2 weekjes gemist ivm vakantie ..maar zijn er al supertalenten ontdekt..waarbij jullie op het puntje van je stoel zaten??
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Hai Rainbow, fijn dat je er weer bent.

http://www.youtube.com/watch?v=mGxbDD0s78M

Dit was wel heel spectaculair.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Rainbow01 schreef op 20 september 2013 @ 20:36:

Zo 2 weekjes gemist ivm vakantie ..maar zijn er al supertalenten ontdekt..waarbij jullie op het puntje van je stoel zaten??Nah sommige waren best goed maar op het puntje van mijn stoel gezeten nee.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Zo, ik ben ein-de-lijk vrij op vrijdagavond!
Ik doe mee .... Halloooooo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven