The Walking Dead: Hot Diggity Dog!
maandag 28 november 2016 om 17:30
Jaaaa, alweer het zoveelste The Walking Dead topic! Wees welkom en huiver!
"I'm not in charge anymore. Negan is."
- Rick Grimes
En natuurlijk mag het briljante clipje niet ontbreken:
Negan - Hot Diggity Dog/Tickles My Balls
Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
N.B
Voor de Lurkers en Newbies :
De Dutch Walking Dead Begrippenlijst:
Een Lovestar/Lovestarren: een reactie typen terwijl je iets kijkt of andere reacties leest, waardoor je veel verschillende reacties in één post krijgt. OF op vrijwel iedereen een reactie geven.
Een baami/baami-en: alles teruglezen zodat je helemaal bij bent
Een ZQ/ZQ'en: op een bitchende manier overkomen of je (h)eerlijk ongezouten mening geven. ( )
Een mama_lin/mama_lin'en: rijmen in je posts
Een Dory/Dory'en: een reeks memes/gifs plaatsen (en dingen vergeten
)
Een Dragisa(atje)/Dragisa'en: comic-info uit de mouw schudden
Een Starshine/Starshinen: obscure feitjes en weetjes over de serie of celebs posten
Een mamsvan/mamsvannen: een hots hebben voor/kwijlen over een celeb of character uit de serie (aka queen bakvis).
Links
Comics
Het vorige topic
"I'm not in charge anymore. Negan is."
- Rick Grimes
En natuurlijk mag het briljante clipje niet ontbreken:
Negan - Hot Diggity Dog/Tickles My Balls
Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
N.B
Voor de Lurkers en Newbies :
De Dutch Walking Dead Begrippenlijst:
Een Lovestar/Lovestarren: een reactie typen terwijl je iets kijkt of andere reacties leest, waardoor je veel verschillende reacties in één post krijgt. OF op vrijwel iedereen een reactie geven.
Een baami/baami-en: alles teruglezen zodat je helemaal bij bent
Een ZQ/ZQ'en: op een bitchende manier overkomen of je (h)eerlijk ongezouten mening geven. ( )
Een mama_lin/mama_lin'en: rijmen in je posts
Een Dory/Dory'en: een reeks memes/gifs plaatsen (en dingen vergeten
Een Dragisa(atje)/Dragisa'en: comic-info uit de mouw schudden
Een Starshine/Starshinen: obscure feitjes en weetjes over de serie of celebs posten
Een mamsvan/mamsvannen: een hots hebben voor/kwijlen over een celeb of character uit de serie (aka queen bakvis).
Links
Comics
Het vorige topic
Wow. I wish I could speak whale.
zaterdag 24 december 2016 om 16:56
Even snel teruggelezen: stofmuis beterschap!
Winkels zijn hier morgen ook gewoon open (superfijn vind ik dat hahaha, ik vergeet altijd van alles (Dory he )).
Hier inmiddels alles binnen, maar ook pas vanmorgen
Morgenochtend gaat man met zoon naar zijn moeder (ik blijf lekker thuis, de relatie is er niet naar om mee te gaan) en morgenmiddag naar mijn ouders en dan gourmetten. Vanavond nog even uit eten voor verjaardag van man die pas dadelijk thuiskomt van een week werken en die afgelopen week jarig was. Maandag lekker Netflixen en volvreten En dan dinsdag weer werken dus meer tijd om te forummen
Dus lieve gekkies fijne dagen!!
Winkels zijn hier morgen ook gewoon open (superfijn vind ik dat hahaha, ik vergeet altijd van alles (Dory he )).
Hier inmiddels alles binnen, maar ook pas vanmorgen
Morgenochtend gaat man met zoon naar zijn moeder (ik blijf lekker thuis, de relatie is er niet naar om mee te gaan) en morgenmiddag naar mijn ouders en dan gourmetten. Vanavond nog even uit eten voor verjaardag van man die pas dadelijk thuiskomt van een week werken en die afgelopen week jarig was. Maandag lekker Netflixen en volvreten En dan dinsdag weer werken dus meer tijd om te forummen
Dus lieve gekkies fijne dagen!!
Wow. I wish I could speak whale.
zaterdag 24 december 2016 om 20:40
Ook van mij hele fijne dagen!
Mijn kerst is lekker rustig. Nu bij mijn ouders voor 1e kerstdag. Is altijd heel relaxed. Niet nodig om om 8 uur smorgens in mijn nette kloffie aan het kerstontbijt te zitten(zoals in vorige jaren bij mijn ex schoonouders.... )
2e kerstdag lekker thuis, netflix met lekkere hapjes en een wijntje of 2.
En beterschap Stofmuis!
Mijn kerst is lekker rustig. Nu bij mijn ouders voor 1e kerstdag. Is altijd heel relaxed. Niet nodig om om 8 uur smorgens in mijn nette kloffie aan het kerstontbijt te zitten(zoals in vorige jaren bij mijn ex schoonouders.... )
2e kerstdag lekker thuis, netflix met lekkere hapjes en een wijntje of 2.
En beterschap Stofmuis!
zondag 25 december 2016 om 19:12
Shane heeft ook een liedje: https://www.youtube.com/watch?v=yCvthIEZM8o (een mooie link maken lukt om de een of andere reden niet)
Natuurlijk kan nog steeds niets tippen aan Hot Diggity Dog.
Natuurlijk kan nog steeds niets tippen aan Hot Diggity Dog.
maandag 26 december 2016 om 23:02
Een tip voor degen die in deze drukke periode tot innerlijke rust wil komen. Ik hoorde een arts op tv zeggen dat we, als we tot innerlijke rust willen komen, iets waar aan we begonnen zijn af moeten maken. Omdat we eigenlijk allemaal wel wat rust in ons leven willen hebben, ben ik in huis gaan rondsnuffelen naar zaken waar aan ik begonnen was en nooit had afgemaakt. Ik heb vervolgens een fles Merlot leeggemaakt die nog half vol was, als mede een fles Chardonnay. toen een vles Bailies en een vles wum. Toen ook noch een dos znoepies van M en M en noch wad gips vanLeejs. Ook noch un ressie wiskie. Je hep cheen nooossie van hoe ik mu nu foel. Stur did an al ju vrinden die rusd noodeg hebbe. En seg da je fan ze hout. X merrie kristmas!!!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".