Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!

Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Liadan schreef:
23-10-2017 23:02
Gabriel, jij ontzettende schlemiel.........
Nou hè. Ik kan er maar niet over uit.
Oeps
Ik vond de aflevering niet echt tegenvallen maar ook niet super! Beetje verwarrend allemaal. Rick met die rode ogen. Dat geeft de indruk dat het flink mis gaat. Rick zo oud maar daar is Judith een jaar of 9 en is het dus zo'n 7 jaar later en MIchonne is niet zo sterk verouderd als Rick. Ze wonen daar niet meer in Alexandria, lijkt het.

En ja, waarom schoten ze dat gebouw aan flarden. Zonde van de kogels inderdaad. En oh jaaa... Gabriel!!!! Zit hij samen met Negan opgesloten in dat hok. Heeft hij nog zijn geweer bij zich?
Die Gregory, wat een loser! Ik was niet uit de auto gestapt voor dat figuur. Maar goed, die kan ook niet terug naar Hilltop! Dat vind ik toch wel het akeligste, dat Gabriel daar vast zit.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Die tijger doet het hem ook niet voor mij. Daarnaast vind ik Zeke echt irritant met dat taalgebruik.
SaveAngie schreef:
23-10-2017 23:02
Ja.
Ik vond vorig seizoen al niet leuk meer. Vind Negan echt verschrikkelijk nep met zijn langdradige blablabla
Dat heb ik dus met Rick
Saoghail schreef:
23-10-2017 23:04
Abraham en glenn
Hij was bij Alexandria
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
zusvanmijnbroer schreef:
23-10-2017 23:06
Dat heb ik dus met Rick
High five :yes:
mamsvan schreef:
23-10-2017 23:07
Hij was bij Alexandria
Oh verkeerd gezien.
Een deel van mij hoopte dat Gregory zijn nek zou breken toen Simon hem van de trap keilde, maar aan de andere kant is dat wel een gemakkelijke uitweg voor zo'n unlikeable karakter.
Saoghail schreef:
23-10-2017 23:08
Oh verkeerd gezien.
Denk ik :biggrin: we weten het nooit
Het enige wat ik heb getypt is dat ik niet wil dat Gabriel doodgaat >:-(

Al mijn favorieten gaan er langzaam aan :"-(
Goh, het forum is echt niet te doen op mijn telefoon. Volgende keer pak ik de I-pad wel. Nu snel naar bed!.

Waarschijnlijk tot zo :-P
Oeps
Saoghail schreef:
23-10-2017 23:05
Dat kan. Je hoeft niet te kijken natuurlijk
Klopt, ben nu wel genezen.
Doet wel zeer, vond het een steengoede serie.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Ben heel benieuwd wat Negan nu met Gabriël gaat doen. Neerknuppelen lijkt me te veel voor de hand liggen. Zou hij 'm naar buiten jagen?
Merlijne schreef:
23-10-2017 23:09
Het enige wat ik heb getypt is dat ik niet wil dat Gabriel doodgaat >:-(

Al mijn favorieten gaan er langzaam aan :"-(
Nou! Gabriel is enorm opgeknapt.
zusvanmijnbroer schreef:
23-10-2017 23:13
Ben heel benieuwd wat Negan nu met Gabriël gaat doen. Neerknuppelen lijkt me te veel voor de hand liggen. Zou hij 'm naar buiten jagen?
Hij geeft hem laxeermiddelen want tja poepen hè en nee na buiten jagen nee.. het is geen hoe heet die ex leider van hilltop
zusvanmijnbroer schreef:

Volgens mij zitten ze met z'n tweeën in dat hok. Negan heeft daar geen publiek dus denk niet dat hij hem neer gaat knuppelen. Hij zal Gabriel ook nodig hebben om er uit te komen. Ik vraag me af of Gabriel dat geweer nog heeft. Zal wel niet.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
De hele trailer zat bijna in afl 1 :furious:
zusvanmijnbroer schreef:
Ik ben ook benieuwd. Maar uh, Gabe had toch een geweer in zijn handen? Ik geloof nooit dat ze Negan zo aan zijn einde zouden laten komen, maar come on. Dat hij zo openlijk naar buiten kwam struinen ook....
Ja, dat klopt. Heel verrassend was het daarom niet! Jammer eigenlijk.
zusvanmijnbroer schreef:
Ik denk dat ze aan de praat raken en dat we op die manier Negans backstory leren kennen.
Saoghail schreef:
23-10-2017 23:19
Ik denk dat ze aan de praat raken en dat we op die manier Negans backstory leren kennen.
Oooei :heart: dat wil ik

Zouden de neganette,s nog leven :proud:
SaveAngie schreef:
23-10-2017 23:11
Klopt, ben nu wel genezen.
Doet wel zeer, vond het een steengoede serie.
Dat heb je met series toch. Ze kunnen niet steeds om hetzelfde draaien en ze zitten al bij seizoen 8. Het is nu echt anders als het begin. Je houdt ervan of niet! Ik vind het nog spannend genoeg om te volgen.
mamsvan schreef:
23-10-2017 23:21
Oooei :heart: dat wil ik

Zouden de neganette,s nog leven :proud:
Tuurlijk, die zitten veilig opgeborgen
Jongens, ik ga naar bed. Sta morgen op tijd op om bij te lezen!!!
MacTrees schreef:
23-10-2017 23:21
Dat heb je met series toch. Ze kunnen niet steeds om hetzelfde draaien en ze zitten al bij seizoen 8. Het is nu echt anders als het begin. Je houdt ervan of niet! Ik vind het nog spannend genoeg om te volgen.
Eens. Ik vind het nog steeds een goede serie ondanks dat het anders is dan aan het begin.
Bij de meeste series haak ik bij s3 of 4 af. Dat is tot nu toe bij alleen bij breaking bad en sons of anarchy niet gebeurd. En twd dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven