Entertainment alle pijlers

Top 2000 meezing- en moppertopic

25-12-2014 22:55 2068 berichten
Het jaar loopt nu echt op zijn laatste beentjes: de top 2000 is uitgebroken!

Komt hier allen meezingen, ongebreideld mopperen op snertplaten en complottheorieën spuien over hoe het mogelijk is dat Bohemian Rhapsody altijd weer in de top 2 eindigt terwijl niemand er op stemt, en zo.

Joepie, BOTS! Ik ga even meezingen hoor.

quote:Nouschi schreef op 25 december 2014 @ 23:11:

[...]

Dan mag Hazes niet ontbreken!Die zat er ook bij hoor. Met 'een beetje verliefd' geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Hazes komt dit uur net vóór Veerman.

Maria Mena sloeg het meezingen wel een beetje dood. Gelukkig nu weer wat rockerigs.
Zij gelooft in mij!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Via internet kun je trouwens meekijken.
Dochter kan niet slapen zegt ze. Ligt naast me op de bank met een dekentje pfff. Heeft de héle avond als een roosje geslapen natuurlijk
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:bollinger schreef op 25 december 2014 @ 23:15:

Via internet kun je trouwens meekijken.Het is ook op de tv hier.
Hoe oud is ze, Nouschi? Kan ze zo met jou en Veerman meezingen?
quote:bollinger schreef op 25 december 2014 @ 23:16:

Hoe oud is ze, Nouschi? Kan ze zo met jou en Veerman meezingen?8. Meezingen met Piet gaat hem niet worden.
Leuke leeftijd.
quote:Nouschi schreef op 25 december 2014 @ 23:17:

[...]

8. Meezingen met Piet gaat hem niet worden.Mijn dochter (13) wel vrees ik. Die zingt alles mee, tot het volledige repertoire van de Beatles aan toe. Is mijn schuld zegt ze, omdat ik altijd van die oubollige muziek draai .
Top2000 vind ik zo'n ouwe lullen feestje. Niks aan.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:bollinger schreef op 25 december 2014 @ 23:20:

Leuke leeftijd.Soms
quote:hatsetats schreef op 25 december 2014 @ 23:21:

Top2000 vind ik zo'n ouwe lullen feestje. Niks aan.Tot nu toe geef ik je gelijk.
quote:hatsetats schreef op 25 december 2014 @ 23:21:

Top2000 vind ik zo'n ouwe lullen feestje. Niks aan.Is het ook. Daarom vind ik het zo leuk.
Dit is echt een überdraaknummer.
quote:Nouschi schreef op 25 december 2014 @ 23:22:

[...]

Tot nu toe geef ik je gelijk.Kom op. Wie heeft er niet liggen kwijlen bij een popfoto-poster van Leo Sayer
quote:Lady-Voldemort schreef op 25 december 2014 @ 23:24:

[...]

Kom op. Wie heeft er niet liggen kwijlen bij een popfoto-poster van Leo Sayer Not guilty.
Abba daarentegen altijd leuk.
quote:Nouschi schreef op 25 december 2014 @ 23:22:

[...]

Tot nu toe geef ik je gelijk.

Dat blijft zo tot nimmer 1

Ze zouden het anders moeten aanpassen. Uit ieder decennium 1 nummer mogen kiezen. Dan krijg je niet 16 keer de Stones, 30 keer de Beatles en 10 keer Michael Jackson.

En andere presentatoren alsjeblieft, vooral op tv. Mathijs en Leo die elkaar staan af te trekken, brrrrrrr
Ah, gelukkig ABBA.

LV, leuk dat je dochter veel van die muziek kent.
Ik vind het jammer dat Bohemian Rhapsody door de top 2000 zo'n uitgekauwd imago gekregen heeft. Want het staat natuurlijk eigenlijk niet voor niks vaak op 1, het is een geweldig nummer door een geweldig artiest.
Wat een tamme zooi op tv zeg.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:jellybelly schreef op 25 december 2014 @ 23:26:

Ik vind het jammer dat Bohemian Rhapsody door de top 2000 zo'n uitgekauwd imago gekregen heeft. Want het staat natuurlijk eigenlijk niet voor niks vaak op 1, het is een geweldig nummer door een geweldig artiest.Ik vind t niks. Nooit een Queen fan geweest.
quote:hatsetats schreef op 25 december 2014 @ 23:26:

[...]

Ze zouden het anders moeten aanpassen. Uit ieder decennium 1 nummer mogen kiezen. Dan krijg je niet 16 keer de Stones, 30 keer de Beatles en 10 keer Michael Jackson.

En andere presentatoren alsjeblieft, vooral op tv. Mathijs en Leo die elkaar staan af te trekken, brrrrrrrKom niet aan Matthijs!
quote:hatsetats schreef op 25 december 2014 @ 23:26:

[...]

En andere presentatoren alsjeblieft, vooral op tv. Mathijs en Leo die elkaar staan af te trekken, brrrrrrrOhhh, misschien kan Viva volgend jaar haar eigen Top2000 organiseren. Met leuke presentatrices, met kekke rode kapsels. Lekker gek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven