Twisters topic: This is it!!
vrijdag 19 november 2010 om 22:25
quote:Soulcats schreef op 19 november 2010 @ 21:55:
[...]
Catje, ik ging ook maar door en door. Onderbezetting oplossen, en maar doorgaan. En maar trots zijn op mijn verantwoordelijkheidsgevoel m.b.t. mijn baan. En zie wat het me gebracht heeft. Uiteindelijk heb ik me overspannen ziek moeten melden. Dat wil je niet, echt.
Heb je al iemand van de OR gesproken over jullie werkdruk?
Als je het niet meer trekt, ga naar de bedrijfsarts. Zelf wil je geen stap terugdoen, en dat is voor mij helaas meer dan herkenbaar. Daarom juist waarschuw ik je; trek aan de bel voordat het te laat is.ja, ik zat daar ook aan te denken om naar de bedrijfsarts te gaan.
[...]
Catje, ik ging ook maar door en door. Onderbezetting oplossen, en maar doorgaan. En maar trots zijn op mijn verantwoordelijkheidsgevoel m.b.t. mijn baan. En zie wat het me gebracht heeft. Uiteindelijk heb ik me overspannen ziek moeten melden. Dat wil je niet, echt.
Heb je al iemand van de OR gesproken over jullie werkdruk?
Als je het niet meer trekt, ga naar de bedrijfsarts. Zelf wil je geen stap terugdoen, en dat is voor mij helaas meer dan herkenbaar. Daarom juist waarschuw ik je; trek aan de bel voordat het te laat is.ja, ik zat daar ook aan te denken om naar de bedrijfsarts te gaan.
vrijdag 19 november 2010 om 22:27
quote:Cateye schreef op 19 november 2010 @ 22:25:
[...]
ja, ik zat daar ook aan te denken om naar de bedrijfsarts te gaan.
Moet je echt doen. Hij kan bepalen of je er helemaal doorheen zit of niet, en als dit het geval is, je rust toeschrijven.
Hebben jullie smt overleggen? Hier zit op mijn werk de bedrijfsarts daar bij en komen vaak gevallen aan de orde van te hoge werkdruk etc.
[...]
ja, ik zat daar ook aan te denken om naar de bedrijfsarts te gaan.
Moet je echt doen. Hij kan bepalen of je er helemaal doorheen zit of niet, en als dit het geval is, je rust toeschrijven.
Hebben jullie smt overleggen? Hier zit op mijn werk de bedrijfsarts daar bij en komen vaak gevallen aan de orde van te hoge werkdruk etc.
.
vrijdag 19 november 2010 om 22:32
quote:Soulcats schreef op 19 november 2010 @ 22:27:
[...]
Moet je echt doen. Hij kan bepalen of je er helemaal doorheen zit of niet en als dit het geval is, je rust toeschrijven.
Hebben jullie smt overleggen? Hier zit op mijn werk de bedrijfsarts daar bij en komen vaak gevallen aan de orde van te hoge werkdruk etc.
Ik quote mezelf even
Wat ik bedoelde was natuurlijk bovenstaande (sorry, beetje vol hoofd)
[...]
Moet je echt doen. Hij kan bepalen of je er helemaal doorheen zit of niet en als dit het geval is, je rust toeschrijven.
Hebben jullie smt overleggen? Hier zit op mijn werk de bedrijfsarts daar bij en komen vaak gevallen aan de orde van te hoge werkdruk etc.
Ik quote mezelf even
Wat ik bedoelde was natuurlijk bovenstaande (sorry, beetje vol hoofd)
.
vrijdag 19 november 2010 om 22:52