Twisters topic: This is it!!
vrijdag 19 november 2010 om 23:00
vrijdag 19 november 2010 om 23:06
vrijdag 19 november 2010 om 23:08
quote:Twisted schreef op 19 november 2010 @ 23:06:
Ben er weer hoor! Ik vind Carlo ook beter dan Irene. Maar ik vind de grappen vaak net de plank misslaan.
Er verscheen net wel iets dat op een glimlach leek op mijn gezicht bij de Maik de Boer persiflage (toen ie steeds het verkeerde land aanwees).
hahaha Twis,
Ik ben het trouwens met je eens m.b.t. de grappen (behalve m.b.t. oan de skait ) die slaan de plank inderdaad vaak mis.
Maar ik vind de typetjes gedaan door Carlo (de meeste dan) wel erg leuk. Vorige week deed 'ie Jokertje, was briljant.
Ben er weer hoor! Ik vind Carlo ook beter dan Irene. Maar ik vind de grappen vaak net de plank misslaan.
Er verscheen net wel iets dat op een glimlach leek op mijn gezicht bij de Maik de Boer persiflage (toen ie steeds het verkeerde land aanwees).
hahaha Twis,
Ik ben het trouwens met je eens m.b.t. de grappen (behalve m.b.t. oan de skait ) die slaan de plank inderdaad vaak mis.
Maar ik vind de typetjes gedaan door Carlo (de meeste dan) wel erg leuk. Vorige week deed 'ie Jokertje, was briljant.
.
vrijdag 19 november 2010 om 23:15
vrijdag 19 november 2010 om 23:16
vrijdag 19 november 2010 om 23:16
quote:Soulcats schreef op 19 november 2010 @ 23:14:
Huilt dan maar even met Twis mee
Sorry Catje, door haar ga ik never nooit meer naar de C1000, tenenkrommend die reclames. Maar in het theater vind ik haar ook tenenkrommend.
Ik hou gewoon niet zo van die typetjes.Een vriendin van mij had ooit vrijkaartjes voor haar. OMG, wat was dat slecht zeg!
Huilt dan maar even met Twis mee
Sorry Catje, door haar ga ik never nooit meer naar de C1000, tenenkrommend die reclames. Maar in het theater vind ik haar ook tenenkrommend.
Ik hou gewoon niet zo van die typetjes.Een vriendin van mij had ooit vrijkaartjes voor haar. OMG, wat was dat slecht zeg!
I am surrounded by morons