Entertainment alle pijlers

Utopia 3 (spoiler alert !!!)

03-01-2015 18:50 3037 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten wij verder, over het wel en wee in Utopia.

Streamers schrijven hier ook mee, dus sommige postings kunnen voorlopen op de reguliere tv uitzendingen.

Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
A) het is niet hygiënisch en b) ik vind het gewoon smerig.
Die Rob heeft zo'n geluk dat ik niet in Utopia zit.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Wat was die Nicole gister trouwens weer bezeten door de duivel.

Zij verdient een vent als Ivan echt, die haar af en toe zo verschrikkelijk op haar plaats zet, dat die theeschotels van ogen er op een dag vanzelf een keer uitvallen.

Zo'n drukte maken om een klein poesje, '' vol met vlooien en teken, ziekte's etc''. BLABLABLA

Schreeuwbek!

Pak dat beest op, en bestel bestrijdingsmiddelen met die laptop waar jullie normaal ook de hele dag zitten te bestellen.

Nee, een grote scheur bek op zetten, dat kan ze goed.

Trouwens ik heb die dokter niet horen zeggen, dat die oogonsteking door het poesje kwam..........

Stelletje egoistische domme sukkels. BAH!!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:denachtzuster schreef op 09 juli 2015 @ 22:32:

Die Rob heeft zo'n geluk dat ik niet in Utopia zit.
Die nieuwe zit enorm in mijn allergiezone. Weet nog niet precies waarom. Daar kom ik later nog op terug.
En die Ivan vind ik ook helemaal niks met zijn grote waffel, dominante gedoe en geschreeuw. Pfff... Wat een nare man is dat zeg. Of ik ben er niet geschikt voor.... Dat kan ook natuurlijk.
Die smurf en benjamin lijken wel broer en zus, die lijken veel op elkaar vind ik.

Maar wat erger ik me aan die mekkersmurf.

De enige die ik daar goed kan hebben is bas, leuke vent is dat.
Wat is die Gina vervelend zeg als ze gezopen heeft.
Zit huizenjacht te kijken, is daar ineens de vader van LauB aan het opscheppen over zijn supermooie boerderij, waar hij het super naar zijn zin heeft, met zijn superfijne gezin.
quote:denachtzuster schreef op 14 juli 2015 @ 00:14:

Zit huizenjacht te kijken, is daar ineens de vader van LauB aan het opscheppen over zijn supermooie boerderij, waar hij het super naar zijn zin heeft, met zijn superfijne gezin.In zijn Superfijne ruimte
quote:Eindeloos schreef op 14 juli 2015 @ 13:32:

[...]

In zijn Superfijne ruimte Wat een eikel hè?
quote:denachtzuster schreef op 14 juli 2015 @ 18:20:

[...]

Wat een eikel hè?V R E S E L I J K !!!!!!!!
quote:denachtzuster schreef op 14 juli 2015 @ 18:20:

[...]

Wat een eikel hè?

V R E S E L I J K !!!!!!!!

Ik ben speciaal naar aanleiding van jouw post even gaan kijken. Aan de neus zag ik direct dat hij het was. Wat een opgeblazen kikker .
quote:Eindeloos schreef op 14 juli 2015 @ 21:40:

[...]

V R E S E L I J K !!!!!!!!

Ik ben speciaal naar aanleiding van jouw post even gaan kijken. Aan de neus zag ik direct dat hij het was. Wat een opgeblazen kikker .

Ben ook even gaan kijken en ik snap wat jullie bedoelen

Hij kan (naar mijn mening) heel mooie meubels en accessoires ontwerpen en maken, maar het is en blijft een kwal van een vent. Hoe vaak hij ook leuk en fijn en lekker en superfijn roept. Daar móet inderdaad veel, heel veel wijn bij, bij die vent.
Vinden wij hier eigenlijk al wat van Cees?

Ik wel !

Hij heeft een compulusievele schoonmaak neurose ( of hij merkt de troep en viezigheid alleen mondeling op.

Ik denk Patrick 2.0

En waarom loopt hij als een hoogzwangere vrouw, die rug maar vast te houden.

Hij is rugpatient zover wisten wij het al, maar had hij zich dan niet beter op kunnen geven voor het verzorgingshuis i.p.v. Utopia?
Vinden we al wat van Cees???

Bloedirritant!!! Dat vinden we.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Cees wordt als eerste bewoner ooit door de mede Utopianen over het hek gegooid.

Over twee weken.

Max.
quote:denachtzuster schreef op 13 juli 2015 @ 13:05:

Wat is die Gina vervelend zeg als ze gezopen heeft.Ze is sowieso stom maar met een borrel op is ze helemaal niet te harden.
quote:Nouschi schreef op 15 juli 2015 @ 13:47:

Bloedirritant!!! Dat vinden we.Als er nog iets ergers bestaat dan bloedirritant dan krijgt hij dat label opgeplakt!
Ook even huizenjacht terug gekeken, maar wat een prachtig droomhuis heeft de vader van LauB.

Daar mag je wel trots op zijn! Wauw.
quote:Titanic40 schreef op 15 juli 2015 @ 16:30:

Ook even huizenjacht terug gekeken, maar wat een prachtig droomhuis heeft de vader van LauB.

Daar mag je wel trots op zijn! Wauw.Nou, als je hem erbij krijgt blijf ik liever in mijn 12 onder 1 kap wonen.
quote:denachtzuster schreef op 15 juli 2015 @ 16:50:

[...]

Nou, als je hem erbij krijgt blijf ik liever in mijn 12 onder 1 kap wonen.En ik lekker in mijn 6 hoog achter in de achterstands wijk
quote:Eleonora schreef op 15 juli 2015 @ 14:03:

Cees wordt als eerste bewoner ooit door de mede Utopianen over het hek gegooid.

Over twee weken.

Max.Precies
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 15 juli 2015 @ 13:47:

Bloedirritant!!! Dat vinden we.Niet te doen, die man. Pfff het zou je collega maar zijn. Of je baas. Of je mede utopiaan.
Ooooh Cees hou je smuil over dat pleepapier.

Serieus, ik zou hem uit lachen als ie dat tegen mij zou orakelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven