Entertainment alle pijlers

Utopia 3 (spoiler alert !!!)

03-01-2015 18:50 3037 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten wij verder, over het wel en wee in Utopia.

Streamers schrijven hier ook mee, dus sommige postings kunnen voorlopen op de reguliere tv uitzendingen.

Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Vinden jullie eigenlijk van Rowena?

ik denk dat zij nog wel reuring kan veroorzaken..

en idd Rolf krijgt nig wel ruzie. Maar Cees zoekt dat ook op vind ik staat continu op hem te letten.
Keep on smiling
quote:Rooss4.0 schreef op 09 september 2015 @ 12:43:

Maar zodra de emmer vol is moet je maken dat je wegkomt en dat vind ik ronduit bizar, degene die toevallig op dat moment op de juiste (of juist niet) plek staat krijgt de stront over zich heen. Ongecontroleerd, ongefundeerd, puur apenrots gedrag.

Typisch gedrag wat te wijten is aan het misbruik maken van anabole steroïden, het middel waaraan hij mede zijn massieve lichaamsbouw heeft te danken. Badr Hari heeft hier ook last van. Bijverschijnselen zijn o a Extreme veranderingen in de gemoedstoestand en de persoonlijkheid. Paranoia, angst, geïrriteerdheid, agressief en gewelddadig gedrag, depressie, slapeloosheid, vermoeidheid en gevoelens van euforie. Zonder dit middel was hij gewoon een ietwat mager mannetje zoals er al heel veel in Nederland rondhuppelen en was hij ook nooit de persoonlijkheid geworden die hij nu denkt te zijn. Door zijn fysieke uitstraling durft niemand hem te beledigen. Doet iemand dit wel, dan is hij dubbel gekrenkt omdat hij dit niet gewend is. Dus hoop ik dat er een keer een echte kerel naar binnen gaat en een grap maakt over zijn familie o i d.. Dan komt Ivan waarschijnlijk in een tbs kliniek omdat hij zichzelf dan totaal verliest, zoals zovelen voor hem.
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
quote:KroegFilosoof schreef op 17 september 2015 @ 15:07:

[...]

Typisch gedrag wat te wijten is aan het misbruik maken van anabole steroïden, het middel waaraan hij mede zijn massieve lichaamsbouw heeft te danken. Badr Hari heeft hier ook last van. Bijverschijnselen zijn o a Extreme veranderingen in de gemoedstoestand en de persoonlijkheid. Paranoia, angst, geïrriteerdheid, agressief en gewelddadig gedrag, depressie, slapeloosheid, vermoeidheid en gevoelens van euforie. Zonder dit middel was hij gewoon een ietwat mager mannetje zoals er al heel veel in Nederland rondhuppelen en was hij ook nooit de persoonlijkheid geworden die hij nu denkt te zijn. Door zijn fysieke uitstraling durft niemand hem te beledigen. Doet iemand dit wel, dan is hij dubbel gekrenkt omdat hij dit niet gewend is. Dus hoop ik dat er een keer een echte kerel naar binnen gaat en een grap maakt over zijn familie o i d.. Dan komt Ivan waarschijnlijk in een tbs kliniek omdat hij zichzelf dan totaal verliest, zoals zovelen voor hem.Of hij heeft gewoon een kutkarakter
quote:Milootje schreef op 17 september 2015 @ 08:49:

Vinden jullie eigenlijk van Rowena?

ik denk dat zij nog wel reuring kan veroorzaken..

en idd Rolf krijgt nig wel ruzie. Maar Cees zoekt dat ook op vind ik staat continu op hem te letten.Nog niks. Heb haar gister net een paar tellen gezien. Denk dat ze wel voor wat röring kan gaan zorgen eigenlijk 😀
quote:Kirsi schreef op 17 september 2015 @ 15:50:

[...]

Of hij heeft gewoon een kutkarakter Dit lijkt meer op een persoonlijkheidsstoornis versterkt door bepaalde middelen.
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
En toch zit hij er al 15 maanden in.....
Keep on smiling
Ik denk dat ze wel leuk gaat zijn in de groep!

Maar goed, ik heb het al vaker altijd mis gehad..
The finest pleasure is kindness to others.
Ik vind Rowena tot nu toe wel een lekker fris windje. En ze ligt goed in de groep, vooral de mannen vliegen voor haar! Lollig. Zij kon nog wel eens wat relaties op stelten gaan zetten kan ik me voorstellen.
quote:Lisette_ schreef op 18 september 2015 @ 11:39:

Ik denk dat ze wel leuk gaat zijn in de groep!

Maar goed, ik heb het al vaker altijd mis gehad..
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Maar waarom nou ook weer zo dom?? Begon ook weer over normen en waarden, oké geen normes en waardes, in de totaal verkeerde context.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ben je dan meteen dom?

Of is het mogelijk dat iemand in het vuur van het gesprek een uitdrukking niet geheel foutloos gebruikt. Oordeel niet zo snel joh.
quote:Rooss4.0 schreef op 18 september 2015 @ 12:18:

Ben je dan meteen dom?

Of is het mogelijk dat iemand in het vuur van het gesprek een uitdrukking niet geheel foutloos gebruikt. Oordeel niet zo snel joh.mee eens.
Keep on smiling
Maar ik vind haar wel een popie hopie figuur soms.

maar volgens mij is dat omdat ze nieuw is in de groep. Je ziet iedereen veranderen.
Keep on smiling
Ik vind Rowena wel een leuke meid eigenlijk. Heel ander type weer. En indeddaad: de gorillaberg komt in beweging zo. Alle mannetjes voor haar vliegen. Hahaha
Only dead fish go with the flow
Ik vind rowena niet zo. Vind haar (nu nog) nep en overdreven overkomen.

En ik vind het raar dat nu ineens iedereen het redelijk met Cees eens is, en dat Rolf de nieuwe pispaal is.

Niet dat ik Rolf nu zo leuk vind, maar het valt wel op.
Geen idee nog wat ik van Rowena vind. Cees vind ik nog steeds ingewikkeld en Rolf vind ik een vervelende klier.

Gina is nog maar weinig in beeld trouwens. Zij en Mark zijn blijkbaar niet meer zo interessant.
quote:OldWood schreef op 18 september 2015 @ 14:51:

Ik vind rowena niet zo. Vind haar (nu nog) nep en overdreven overkomen.

En ik vind het raar dat nu ineens iedereen het redelijk met Cees eens is, en dat Rolf de nieuwe pispaal is.

Niet dat ik Rolf nu zo leuk vind, maar het valt wel op.

Ja! Wat is dat toch met Cees?!

Ik vind het maar niks dat iedereen opeens aardig tegen hem doet
The finest pleasure is kindness to others.
Cees is alweer oudgediende he.

Rolf is nu de pispaal. Cees begint te wennen.

Ik hoop voor Roween dat zij daar doorheen fietst. Of er langs. Langs de pispaal.
quote:Rooss4.0 schreef op 18 september 2015 @ 12:18:

Ben je dan meteen dom?

Of is het mogelijk dat iemand in het vuur van het gesprek een uitdrukking niet geheel foutloos gebruikt. Oordeel niet zo snel joh.Oh, niet alleen daar op gebaseerd hoor
quote:Lisette_ schreef op 18 september 2015 @ 22:07:

[...]

Ja! Wat is dat toch met Cees?!

Ik vind het maar niks dat iedereen opeens aardig tegen hem doet Ik vind het vooral naar hoe Cees nu iedereen opzet tegen Rolf. Niet dat Rolf zo'n lekkertje is hoor, maar triest dat zo'n ouwe zak zich daarmee bezig houdt.
Oh en over spreekwoorden...zag een stuk van in mailtje in de aflevering vandaag, waarin stond dat ze de mouwen omhoog gestoken hadden...
Argh, Nouschi ik heb je zojuist gestaft in plaats van gequote. Stom touchscreen.

Niks aan het handje mods!
quote:Nouschi schreef op 18 september 2015 @ 22:30:

[...]

Oh, niet alleen daar op gebaseerd hoor Mensen hoeven ook niet te praten om over ze te oordelen. Zou een mooie boel zijn..
Duimen opstropen en gaan met die peer.
quote:viennas schreef op 18 september 2015 @ 23:14:

[...]

Mensen hoeven ook niet te praten om over ze te oordelen. Zou een mooie boel zijn..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven