Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
quote:soley79 schreef op 05 april 2014 @ 22:48:

En ja hoor, daar gaat ze: Oh echt?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
En dit was koken met Vaness
Ach gut
Ik heb haar niet zien huilen, maar heb ook een tijdje niet gekeken. Wat was de reden volgens haar dat ze huilde?
ik kwam net een artikel tegen van zou Rienk Geer ook onhygienisch vinden?
Het werd gegooid op even ontladen, het was geen baalmoment, laat staan een inzichtsmomentje. En toen hop, centraal. Stelletje lafbekken, durven weer niet te zeggen dat ze echt niet kan koken. Nou, dan mogen ze het nog lekker eten tot vanes naar huis gaat ook, succes drmee.
Nou ik ging het niet een jaar lang eten dat kan ik je wel vertellen.

Sneu hoor dat geklaag achter haar rug om maar niet je kop boven het maaiveld uit durven steken
Chocola laat je kleding krimpen
Charlotte en Joey hebben net buiten in bad gezoend.
Kookt Vanessa ook voor de hele groep??

Vraag komt nu pas in mij op, het is mij niet eerder opgevallen namelijk, dat ze in grote pannen staat te roeren.

Ontbijt en lunch is ieder voor zich, maar zie de bewoners eigenlijk niet met zijn alle aan tafel voor het avondeten.

Of kijk ik niet goed genoeg???
Ze kookt al vanaf het begin voor de groep.
quote:dolfje schreef op 07 april 2014 @ 09:03:

Ze kookt al vanaf het begin voor de groep.Dankjewel!!!
quote:emma77emma schreef op 07 april 2014 @ 00:08:

Blèh...

Zal het ego van Charlotte binnenkort wel ontploffen.
conversation = awareness
De telefoon is zoek.
Is die alweer gevonden?

Charlotte en Joey hebben net buiten in bad gezoend.Joey heeft toch een vriendin? Die zal niet amused zijn lijkt me!
If you can dream it, you can do it
ach joey doet t tenminste niet stiekem gio wel... onder de denkens met robin
OMG dat krijgt je dan hè.....was een keer te verwachten.

Kinderachtig hoor. ..Geen shoot in de playboy maar wel gefoos of wie weet wat nog meer straks op tv...kunnen ze een film gaan maken. Maar dan niet met Bil en Ruud in de hoofdrol, daar hebben we alles al van gezien5
Ga er zo maar wer eens voor zitten.
Een tatoeage van Gerard Joling,zou ik ook wel willen:-)
Ja hoor het is SBS 6 stuur Joling wel evn langs.

Die Rienk die even onder Nicolientjes nachthemdje keek en zei ziet er netjes uit hoor. Die Rienk is eentje die de kat in het donker knijpt.

Andrea komt waarschijnlijk niet meer in het script voor vananvond daar ook niks meer over gezien. Even vluchtig in beeld.Billy die op een ongelukkig moment onder de douche staat met Ruud.

Gekibbel met Lotje maar uiteindelijk toch weer vriendinnen zijn.

Laatste kon ik niet goed verstaan wat zei lot nou precies over Robin behalve dat ze nep is zei Billy. Is ze bang dat Robin bij Ruud jn bed belandt, zou heel mooi script zijn.
Lot zei dat ze wist dat Robyn over haar roddelde, en billy zei dat ze dat al wist...dus Lot vroeg: waarom heb je dat niet gezegd? Bil: omdat ik t niet 100% zeker wist...

En ze zeiden tegen elkaar dat ze een duo moesten blijven vormen en Bil zei dat Robyn hier alleen voor t spel is...en dat ze nep is incl haar wimpers, borsten n lippen

Maar is Lot nou te vertrouwen want ze is ook dikke mik met Robyn of is dat nep?? Gebruikt ze Robyn omdat Bil met Ruud is...?

Als ik alles goed verstaan hbe tenminste haha praten vaak zo zachtjes
Is die Lot vals dan..

Paar dagen geleden sloot ze nog een complotje met Robyn tegen Billy en nu heeft ze Billy weer nodig omdat ze Robyn niet vertrouwd.

Is ze nu een heel vals spel aan het spelen?
Vindt die Lot wel achterbaksse roddeltante inderdaad eerst met Robin tegen Billy en nu weer vriendinnen, we zijn er voor elkaar.

En die dames die er zaten voor een verjaardagsfeestje en een stringetje voor Ruud en Emil hadden meegenomen. Ruud die hem even kwam showen , no way dat Emil dat zou doen.
Niet helemaal goed gezien wie lagen er nou in bad samen te rotzooien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven