Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
Nou ze zei van de week nadat die mail van Julias was gekomen toen iemand een opmerking over het zout maakte dat ze geen of weinig zout gebruikte nu..
Rienk heeft sinds vandaag bij mij ook helemaal afgedaan.

Hij maakte opmerkingen over mensen met kanker die echt niet door de beugel kunnen. Als je maar op God vertrouwt, zal hij je genezen en dat soort shit.

Klaar met hem dus.

Vraag me af of hij dit soort dingen al eens gezegd heeft waar Nicolien bij is. Kan me niet voorstellen dat zij die bullshit pikt.
Dan moet Rienk echt snel opzouten. Kan me ook niet voorstellen dat Nicolien dat pikt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Rienk draait echt door wat dat betreft.

Julius eet zijn bord niet leeg

Er hangt ook totaal geen sfeer.
quote:emma77emma schreef op 05 april 2014 @ 20:37:

Rienk draait echt door wat dat betreft.

Julius eet zijn bord niet leeg

Er hangt ook totaal geen sfeer.Met wie zit Julius daar?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
In ieder geval met zijn dochter.

Er gaan haast volle borden terug naar de keuken. Ze hebben amper gegeten.
quote:emma77emma schreef op 05 april 2014 @ 20:52:

In ieder geval met zijn dochter.

Er gaan haast volle borden terug naar de keuken. Ze hebben amper gegeten.Oh lachen
Schitterend wat lag er dan op het bord?
Broccoli en gebakken aardappeltjes wat ik zo zag en ik dacht dat ze het over rundvlees had. Nu wachten ze op de pannenkoek als toetje.

Hij drinkt witte wijn en water.

En er vallen zoveel stiltes!

Ik ben benieuwd of hij nog wat gaan zeggen over haar kookkunsten.
Hij heeft zijn zoon en dochter mee.

Vraagt ie aan een van de andere gasten of ze de pannenkoek lekker vindt. ja, maar ik ben niet zo veel gewend. Nee, dat zie ik, zegt ie Hij vindt het echt gruwelijk. Maar wat wil je veel te dikke pannenkoeken van klontjesbeslag...
Die nog grotendeels volle borden gingen dus rechtstreeks naar de bewoners zelf. Hup, restjes schransen jongens, voeiertijd!
En Lot met dr armbandjes...het is net zo'n vervelende plakkert die met rozen aan je tafel komt in een restaurant. Maar dat met die lilluke plastic zooi van d'r. Duurzame kralen... Uhuh.
Isabelle zei "ik hoop dat je het eten lekker vond" maar hij gaf geen antwoord.
Hoe moet ie het ook brengen, zonder dat Vanes gaat grienen.... Een kok een ongare pannenkoek voorzetten, is ook niet echt handig natuurlijk.
Hij gaat Vanessa nu zeggen wat hij ervan vond...
quote:emma77emma schreef op 05 april 2014 @ 21:30:

Hij gaat Vanessa nu zeggen wat hij ervan vond...Spannond!
Is ze al boos?
Ze moet meer specerijen gebruiken, bouillon was niet goed, schenkel was niet goed, soep moest meer "pit" hebben.

Kipfilet was te droog, ze had volgens hem beter kippenbouten kunnen maken, saus was verkeerd (hij is wel eerlijk ).

Ondertussen komen Gio en Isabelle er ook bij zitten om het kritiek te horen.

Broccoli en bloemkool in water gekookt, kon beter in bouillon of bakken. Aardappeltjes waren prima.

Vanessa lacht als een boer met kiespijn.

Ze had slagroom uit een spuitbus , was natuurlijk niet goed.

Geen zout in het beslag van de pannenkoeken.

Hij wil Vanessa wel een keer komen helpen. Niet om voor de bewoners te koken, maar voor de gasten.

Zo, dit was een live-verslagje.
Ondertussen staan haast alle bewoners mee te luisteren.
Van fok:

Soep niet goed

Kip te droog

Groente smakeloos

Saus uit pakje not done

Pannenkoek geen snufje zout en slagroom uit een spuitbus.

Conclusie: het was ruk

Julius: prima avond

Hij bracht heel heel netjes, maar Vanes was al teveel beneveld om er nog iets van te snappen.
Ik vind hem nog mild voor zijn doen.
Hij zal zijn instructies wel hebben. Nou vond ik het wel netjes dat hij haar niet helemaal affikte met de andere gasten erbij, maar hij is wel erg mild inderdaad. Het komt totaal niet aan.
Nee, Vanessa denkt dat ze het prima gedaan heeft omdat Julius, buiten alle kritiek die hij heeeeel aardig bracht, één keer heeft gezegd dat hij een 'prima avond' heeft gehad.

Maar we zullen het straks beleven als Julius vertrokken is of de boodschap een beetje aangekomen is.

Vanaf nu gewoon Nico laten koken, die kan dat vast veel beter en in ieder geval een stuk gezonder.
Hij vertrekt. Zou ze in tranen uitbarsten???
En ja hoor, daar gaat ze:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven