Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamglasses schreef op 15 april 2014 @ 18:51:

Wat is jou probleem dan, drakenoog?

Krijg je te weinig aandacht??!

Is ie er weer?

Gewoon negeren, die neemt alles veel te serieus...
conversation = awareness
quote:Miss_Communicatie schreef op 15 april 2014 @ 18:54:

[...]

Is ie er weer?

Gewoon negeren, die neemt alles veel te serieus...Vooral zichzelf...
Only dead fish go with the flow
quote:Dreamglasses schreef op 15 april 2014 @ 18:59:

[...]

Vooral zichzelf...

Nogal.

En las ik dat nou goed: noemt ie jou nou een papegaai?
conversation = awareness
quote:Miss_Communicatie schreef op 15 april 2014 @ 19:05:

[...]

Nogal.

En las ik dat nou goed: noemt ie jou nou een papegaai? LORRE!!
quote:Dreamglasses schreef op 15 april 2014 @ 19:10:

[...]

LORRE!!

Ja, sorry hoor, maar met al die serieuze verhalen raak ik helemaal in de war met wat nou wel of nie echt is.

Jij bent toch niet echt een papegaai, wel? Je bent toch gewoon een zonnebril? Toch? Tòch???
conversation = awareness
Andrea heeft psychische hulp.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Mamagaai
Die Emil zeg, zag potentie in Ruud ...braak. Heetgeblakerd mannetje hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat een gezelligheid hier Zullen we er anders even een Centraal tegenaan gooien?
Deze aflevering was in ieder geval boeiender dan die van gisteren.

Ik vind Emil wel erg uit de hoogte doen en die opmerking tegen Ruud waar de gasten bij waren vond ik ook wat ver gaan.
Wat is die ranzige Ruud toch een ongelooflijke sukkel. Emiel heeft groot gelijk dat hij het helemaal met deze loser gehad heeft. Ranzige Ruudje kan niet in de schaduw staan bij Emiel die ik aanvankelijk niet zo zag zitten maar die zich steeds meer profileert tot een man met een sterk en eerlijk karakter.
quote:Mies85 schreef op 15 april 2014 @ 19:16:

Mamagaai

Ja!

En wees gerust Miss Communicatie: met zonnebril op!
Centraaaaal sssssst
quote:Nouschi schreef op 15 april 2014 @ 20:08:

Die Emil zeg, zag potentie in Ruud ...braak. Heetgeblakerd mannetje hoor.

Die heeft heel NL kunnen zien...

Maar inderdaad, klinkt wel wat schoolmeesterig.
quote:Mies85 schreef op 15 april 2014 @ 20:28:

Centraaaaal sssssstAlweer? Hebben ze elke dag Centraal?
Nee ben op bezoek ergens dus kijk niet. Maar ze hebben bizar veel centraals hoor pff
quote:dragoneye schreef op 15 april 2014 @ 18:43:

[...]

Ooh jah joh ???!!!

en ook last van slachtoffergedrag. Sta je misschien ook op de lijst met mensen die zo héél graag Utopia zouden willen binnen treden ?

Huh? Wat een vreemde reactie

Is toch duidelijk dat ze het grappig/sarcastisch bedoelde
Frankly my dear, I don"t give a damn
Emil acteert de sterren van de hemel:-)
Ach Lorre, beter een papegaai dan koekoek, toch?

Ik vond dat Emil Ruud nog heel netjes afserveerde. Wat denkt die gozer dan, "ik verpats de tractor, verkloot daarmee de bootcamp, maar ik ga wel vrolijk meedoen"? Ik had hem naar binnen geschopt denk ik.

Het zou heel mooi zijn als hij moest gaan. Heerlijk Billy-drama in het vooruitzicht. Vertrek van Andrea boeit niemand, Robin evenmin. Maar Ruud eruit, heeft effect.
quote:Dreamglasses schreef op 15 april 2014 @ 20:27:

[...]

Ja!

En wees gerust Miss Communicatie: met zonnebril op!
conversation = awareness
Ik weet 't allemaal nog niet...

Ruud eruit levert inderdaad briljante Billy-TV op.

Robin eruit is gewoon opgeruimd-staat-netjes... dat kind voegt werkelijk niks toe.

Andrea eruit zou een persoonlijke genoegdoening zijn: wat een zannikmuts is dat zeg!

Oh, en ik ben echt fan van Emil. Arrogant of niet, hij pakt wel aan en durft zich uit te spreken. En vond die actie van Ruud nog wel wat hebben in het begin, maar hoe hij (mijn) Emil zo liet zoeken naar die trekker en dan nòg de verontwaardigde mond vol hebben over 'vriendschap'? Phoe, bij mij lag je voor minder buiten met je fratsen.

Ben benieuwd wat ons drakenoogje voor boeiende invalshoek weet te vinden in deze precaire kwestie!
conversation = awareness
Niu ik zou zeggen Ruud eruit en dan eens kijken wat er met Billy gebeurd. Dat kleffe gedoe telkens van die twee.

Andrea jankebalk mag ook opzouten.
Ik vond de gedachte achter het plan nog wel iets hebben, maar dat wordt dan weer verkloot doordat hij gaat zitten liegen. Wees een vent, en zeg gewoon eerlijk dat je die trekker hebt verkocht op het moment dat iemand er naar vraagt. BIlly werd trouwens wel mooi op haar hypocriete geleuter gewezen, en dan ook nog even hard gaan krijsen dat het helemaal nergens op slaat. Volgens mij vliegt Andrea eruit en mag meneer Ruud lekker blijven. Dan blijft de sfeer tenminste lekker gespannen en onaangenaam . Volgens mij is dat joch sowieso gewend om altijd zijn zin te krijgen.
quote:emma77emma schreef op 15 april 2014 @ 20:24:

Deze aflevering was in ieder geval boeiender dan die van gisteren.

Ik vind Emil wel erg uit de hoogte doen en die opmerking tegen Ruud waar de gasten bij waren vond ik ook wat ver gaan.

Dat vond ik nu juist een giller. Heb je die kop van Ranzige Ruudtje gezien? En vervolgens nadat 'ie naar binnen is gestuurd weer terugkomen en zeggen "dat flik je me niet weer, mij voor lul zetten bij gasten"..............ehhhh, wat doe je zelf achterlijke debiel?

Van mij had Emiel die Aap nog veel harder mogen aanpakken, alle hoeken van de loods laten zien, misschien dat er dan wat tot die hersenen ter grootte van een doperwt doordringt bij die viespeuk.
Maar als Ruud gaat...wie moet er dan nog een emmer met koud water boven de plee hangen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven