Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 21 april 2014 @ 19:31:

[...]

Smaken verschillen. Ik vind het ranzig op de achterbank van een taxi. Om over de rest maar te zwijgen.Achja. Ik ben daarin wat wilder (ofzo) denk ik.
3000 reacties!!! Tijd voor nr II!
quote:Jibba schreef op 21 april 2014 @ 19:38:

ransacties
Dag Andrea, dahaag, dahaag....

En nu rechtstreeks naar de GGZ graag.
quote:calvijn1 schreef op 21 april 2014 @ 19:46:

[...]

Linkje? Al gezocht vanmiddag, kon niks vinden
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Justice at last!!! Andrea has left the building!!!
YES!! Andrea eruit!
Only dead fish go with the flow
Dré naar huis. Ik had liever Ruud zien gaan. Die wordt namelijk waarschijnlijk nooit meer genomineerd en Dré had volgende maand wel weer stemmen gekregen.
Ik ben blij dat Andrea eruit is. Ze hebben allemaal een schroefje los daar, maar zij.. Pff, die spoort echt van geen kant.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
quote:Jibba schreef op 21 april 2014 @ 21:13:

Dré naar huis. Ik had liever Ruud zien gaan. Die wordt namelijk waarschijnlijk nooit meer genomineerd en Dré had volgende maand wel weer stemmen gekregen.Dat had ik ook liever gezien, ben wel klaar met die rode broek en die vloband en zijn grappen.
Ze is al gespot in het zilvervisjes topic..
Ik vind Billy een enorme neppe griet en tegelijkertijd ook heel zielig. En maar leuteren over mensen achter hun rug om, vooral over Robin. En die Charlotte is nét zo. Ik snap dat echt niet.. overal hangen camera's en NOG let je niet op je woorden. Wat een nare gewoonte. Zielig is dat ze compleet in Ruud's bindingsangst ritueel trapt. Je zou toch denken dat je daar op een gegeven moment wel doorheen prikt. "Oh maar, ik wil geen relatie maar ik vindt je wel heel lief blablabla". Ik krijg er weinig hoop van :S Dat geleuter over anderen dat stoort me echt, al zorgt dat wel voor de sensatie denk ik. Maar, Andrea is eruit dus? Ben benieuwd hoe dat zich afspeelde..
Wie heeft andrea eruit gestemd ?
Geniet van elke dag!
No more oil in the lamp ?
De regie...eh Dennis heeft haar eruit gestuurd. Die zei van te voren al dat Ruud van hem zou mogen blijven. Jammer, die randdebiel met zijn flauwe grappen had van mij best mogen gaan.
Ben blij dat die dramaqueen er eindelijk uit is!

Maar waarom hebben ze voor Dennis gekozen? Wat 'n irritant mannetje vond ik dat in de laatste aflevering die ik zag.
Ik denk dat ze helemaal niets te kiezen hebben. Ik geloof dat het allemaal bepaald word door de regie. Ruud had best leuk geweest als die moest gaan, billy over de zeik die er vervolgens ook uit wil.. Maar dat wil de regie nog niet, en ook robin veroorzaakt hier en daar commotie en dat is leuk om naar te kijken. Andrea heeft haar tijd met commotie gehad. Die dennis geeft weerwoord en daardoor komen er ruzies (ook leuk ) over een aantal maandjes als Ruud en Billy nog meer gehecht zijn gebeurd er nog zoiets, dan is het 'nog'leuker om na te kijken
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
quote:masque schreef op 21 april 2014 @ 23:28:

Ze is al gespot in het zilvervisjes topic..Welnee.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dennis! OMG. Met zijn zgn duurzame geleuter. Ben heel benieuwd wat hij daarvan terecht gaat brengen.. weer zo'n enorm ego in Uut.
Ik vind die Dennis echt wel een irritante zeikerd.

Goed dat hij Dre er uit heeft gestemd, de gebakken eitjes hebben dus niet veel geholpen.

Ben benieuwd of opa op haar wacht
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Nouschi schreef op 22 april 2014 @ 09:00:

[...]

Welnee.En uiteraard ben ik toch gaan kijken in dat topic.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Die Robin kan wel bekakt praten zeg.

En dan die klanten die voor haar kwamen voor de kapsalon.

Ze geeft ze zoenen of ze ze al jaren kent. ik kus mijn kapster niet jullie wel?

En wat had die Lot tegen Joey dat die aan Robins borsten had gezeten. Vindt Joey een knappe vent . Vanes kan kk soms amper verstaan wat ze zegt. Ze kan op een bepaalde manier kijken en dan lijkt het net of ze geen tanden heeft.

En Rienk ach hij houdt niet van make up, want dat was een maskertje ha ha ha. Wat een aparte gozer is dat.
quote:Gatti schreef op 22 april 2014 @ 15:59:

[...]

En uiteraard ben ik toch gaan kijken in dat topic.Tuurlijk
Ik vind die Dennis helemaal niks,alleen al hoe hij praat zou ik agressief van worden.. Wel leuk voor het programma natuurlijk als dat lekker gaat botsen met Vanes. Ik kan haar prima verstaan trouwens :-)
Ik versta acht bijna naks van wat ze zagt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven