Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Brekend: Harold van Triet verlaat Utopia.

Geplaatst op 12 januari 2014 16:00Laat een reactie achter

Het heeft er alle schijn van dat Harold naar huis wil. Hij sprak opnieuw over zijn verlangen naar thuis en zijn gezin, en morrelde aan het buitenhek om te zien of het open was. Hij werd door drie man tegengehouden en er volgde een soundlock. Pratend met Peter loopt hij rond. Helaas wordt deze stream weggedraaid.  

heeft enkele ogenblikken geleden. Harold lag eerder al op bed te huilen en zat er helemaal doorheen. Billy kwam hem laatst al troosten en ze hadden kort een gesprek met elkaar. Harold laat weten dat hij een strijd met zichzelf voert en een paar dagen geleden al bijna op de rode knop wilde drukken. (Wat hij tussendoor ook al had gedaan) Het constant zeiken om eten, de pijn in zijn been en zijn spieren, de heimwee. Harold vindt het een voorrecht dat hij in Utopia zit maar krijgt zijn hoofd niet tot rust.

Het viel de laatste dagen al steeds meer op dat Harold het niet meer ziet zitten. Eerder hebben wij hier ook al berichten over geplaatst. Harold loopt alleen maar met de handen in zijn zakken en zijn hoofd naar beneden langzaam over het terrein en voert zo goed als geen taken uit. Nu is het moment dus gekomen dat hij definitief heeft besloten om Utopia te verlaten.

dit bericht kwam ik ergens tegen. Weet niet of het waar is.
quote:theamuts schreef op 12 januari 2014 @ 16:26:

[...]

Je eerste twee argumenten vind ik geen bewijs. Maar als ze letterlijk hebben gezegd dat ze bij de regie kamer douchen en hun kleding wassen in de wasmachine geloof ik dat wel.

Wat een flut programma zeg, als dit zo doorgaat wordt over een maand dit hele utopia (terecht) opgedoekt.ja het is gezegd
Ik kom een site tegen met uuitleg en filmpjes dat Utopia nep zou zijn. Mag ik dat filmpje hier plaatsen of is dat tegen de regels?
linkje mag toch wel?
Ik weet niet, dacht ik vraag het voor de zekerheid.

Hier dus nog wat voer om verder te speculeren http://www.utopiagekte.nl ... urtenissen-in-utopia.html
Alle reacties Link kopieren
Is Harold die stevige man met zwarte trui met van die felle dingetjes erop?
klopt emma
Ik heb nog nooit zoveel negatieve labiele jankers bij elkaar gezien in een programma.

Ik haak af.

Veel plezier nog allemaal!

Met de heilige groeten van Andrea!

Amen!
Wat zijn dat nou voor plaatjes?
Frankly my dear, I don"t give a damn
wat is dat?
Andrea heeft vroeger in Vrouwenvleugel meegespeeld.
Al je problemen vallen in het niet als je dit soort ontboezemingen leest:

Harold heeft nu eindelijk voor het eerst gepoept sinds die wc er is. (een dag of vier / vijf??)

Dit had hij echt fucking fucking nodig.

Dat gesprek morgen (met die psych) kan ook afgezegd worden, hij voelt zich top.
Waarom staat de aflevering van gisteren niet online op http://www.kijk.nl/utopia/i20jpwre3G9f ? Of weet iemand 'n site waar ze wel allemaal staan?
Gister is er niet uitgezonden
Ik kijk nog wel, maar vind het vanaf het begin al een nep programma. En die huisvrouw is super irritant. Eigenlijk is iedereen irritant en nep. Volgens mij zijn zelfs de koeien en kippen gecast.
Haha wie weet:-)
Dus ze nemen 24/7 op, maar ze kunnen maar 5 half uurtjes per week vullen? Vraag me af of het langer dan 4 weken gaat lopen als het nu al zo nietsig is.
Die Billy vind ik zoooooo erg
Het valt me op dat iedereen, iedereen steeds een knuffel geeft. Zo overdreven. Dat doe je in het 'echte' leven toch ook niet? (Of denk ik nu raar?)
Ik ook!

Elninjoo dat snap ik dus ook niet,nu gebeurd er over het algemeen niet veel maar als je dus alleen de registratie op tv kijkt zie je alleen wat de redactie wil dat je ziet... En als er dingen gezegd worden die niet mogen zetten ze de stream op zwart zoals afgelopen weekend.
Jammer dat ze het censureren, dat is de doodsteek voor zo'n experiment lijkt me.
quote:lolanu schreef op 13 januari 2014 @ 19:59:

Die Billy vind ik zoooooo erg

Ik ook en dan dat geloer van haar over dat gordijn brrr

Huisvrouw vind ik trouwens ook niks, erg he waarom kijken we nog.

En wat ik ook niet begrijp die Rienk is toen opgepakt in Jordanie omdat die geen paspoort had . Maar hoe is die dan binnengekomen.

Aan geloofwaarwaatfigheid rammelt het aan alle kanten.
Volgens mij omdat ie 'n stempeltje van Israel in z'n paspoort had staan, daar zijn ze daar niet zo dol op.
Ik vind het behoorlijk saai worden, mensen.

Waarom is niemand meer centraal nu hier???

Maar serieus: de uitzending van vanavond was echt pet, zeg. En dat na een weekend, waarbij ze toch aardig wat materiaal hadden kunnen verzamelen.
Only dead fish go with the flow
Het loopt behoorlijk achter die uitzendingen dat vind ik stom,1 dag vind ik nog ok maar zo lang als dit vind ik suf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven