Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
quote:lilyrose2012 schreef op dinsdag 14 januari 2014 14:41 Lindy is naar huisDan zullen er nog meerdere gaan volgen denk ik.
Die is snel weg zeg...
quote:lilyrose2012 schreef op 14 januari 2014 @ 14:43:

Die is haar borg van minstens 2500 euro en max 25.0000 euro kwijt... Staat ergens wie wat betaald heeft?Maximaal 10.000 zegt Wilma Nanninga in telegraaf dus hoeveel het nu precies is blijft in het midden. Weg gegooid geld pfff.
Ik heb er auditie voor gedaan omdat het project mij super leuk leek. (het opbouwen van een samenleving vanuit niets). Mag niets zeggen op straffe van een fikse boete.......laat ik maar zeggen dat ik heeeeeeeel naïef was en dat jullie rake dingen zeggen.
I have my fears but they do not have me
John de Mol nu bij boulevard zegt dat het ergens tussen de 2500-7500 is en dat het naar een goed doel gaat..

Toch vind ik het wel vreemd naar draagkracht borg stellen,zo'n Rienk bijvoorbeeld die heeft zogenaamd niks maar zijn vader woont in een kast van een huis zag ik bij de eerste aflevering.

Over Rienk trouwens op Fok hadden ze het erover dat hij dus geen eigen adres heeft en vaak met blote voeten door de stad loopt maar genoeg vrienden heeft waar hij gaat douchen en gamen...

(nu neem ik niet alles op Fok voor waar aan maar ik vond hem ondanks zijn haar en baard te schoon/netjes voor een echte zwerver...)
Die borg slaat inderdaad echt nergens op. Moet je nog betalen ook om vrijwillig tussen psychiatrische patienten te moeten zitten.

Ze had beter een bedrag mee mogen krijgen als dank voor haar [minimale] inzet.

Alsof de Mol er ook een cent minder om zal slapen.

Het is toch triest als je als bewoner ook nog moet kiezen tussen geld [weg] of psychisch nog meer naar de klote geholpen te worden.

Maarja, het is sowieso triest om je hiervoor op te geven..
Ik heb vandaag zelfs maar een halve aflevering gezien. BB was destijds per dag wel bij geloof ik.

Ik zou trouwens helemaal gek worden in die loods, vooral die irritante nasale stem van die ene vent in combinatie met zijn accent.
Het moet echt minder ver gaan achterlopen, anders kijkt er straks geen hond meer!
quote:aponi schreef op 14 januari 2014 @ 19:05:

Ik heb er auditie voor gedaan omdat het project mij super leuk leek. (het opbouwen van een samenleving vanuit niets). Mag niets zeggen op straffe van een fikse boete.......laat ik maar zeggen dat ik heeeeeeeel naïef was en dat jullie rake dingen zeggen.Als je niks mag zeggen waarom zeg je dit dan? lijkt me niet dat ze bij de eerste screening, zo heet dat en geen auditie ( dat is zangen dansen etc) meteen alle ins en outs gaan geven. Dan doen ze alleen bij mensen die veel verder in de screening zitten.om dit soort dingeb te verkomen
Ik denk dat dit John's grootste flop gaat worden.
Dank je wel Lily en Carpe Diem

Er is volgens mij afgesproken dat hier niet gespoilerd zou worden.
quote:elninjoo schreef op 14 januari 2014 @ 16:05:

Waarom lopen ze eigenlijk zover achter met die uitzendingen?

Ik denk zodat de mensen een paspoort gaan aanvragen om de streams te bekijken.

Daarom lekt er volgens mij ook steeds wat uit.
quote:dolfje schreef op 14 januari 2014 @ 19:30:

John de Mol nu bij boulevard zegt dat het ergens tussen de 2500-7500 is en dat het naar een goed doel gaat..

Toch vind ik het wel vreemd naar draagkracht borg stellen,zo'n Rienk bijvoorbeeld die heeft zogenaamd niks maar zijn vader woont in een kast van een huis zag ik bij de eerste aflevering.

Over Rienk trouwens op Fok hadden ze het erover dat hij dus geen eigen adres heeft en vaak met blote voeten door de stad loopt maar genoeg vrienden heeft waar hij gaat douchen en gamen...

(nu neem ik niet alles op Fok voor waar aan maar ik vond hem ondanks zijn haar en baard te schoon/netjes voor een echte zwerver...)Slim van John, die goede doelen. Zo hoopt hij op credits bij het grote publiek en de gift aan de goede doelen kan hij gewoon van de belasting aftrekken.
*oud nieuws*
quote:elninjoo schreef op 14 januari 2014 @ 11:58:

[...]

Maar gelijk in de eerste week al lopen klefbekken met de eerste de beste hoer die zich aanbiedt?.Hoezo hoer? Grof hoor, al ben ik ook geen fan van Billy.
Mijn man keek gisteren een keer een stukje mee en noemde Billy een ''loopse teef'' overal telkens bij iedereen erbij en maar dat vastpakken etc..
Billy is een vreselijke meeloper! Met dr medeleven, sympathie, complimentjes en knuffels...ze waait echt met alle winden mee....bah!
quote:prada schreef op 14 januari 2014 @ 21:46:

[...]

Ik denk zodat de mensen een paspoort gaan aanvragen om de streams te bekijken.

Daarom lekt er volgens mij ook steeds wat uit.24/7 naar dat oeverloze geouwehoer moeten luisteren en hier lezen dat als er iets gezegd wordt wat ze willen censureren alsnog de camera's op zwart gaan? no way! zolang ik me verveel (ziek ben) wil ik per dag wel 'n samenvatting van 'n half uurtje kijken, maar zelfs daar is al niet zo heel veel aan, laat staan als je de rest van de dag ook nog zou moeten volgen
quote:dolfje schreef op 15 januari 2014 @ 08:20:

Mijn man keek gisteren een keer een stukje mee en noemde Billy een ''loopse teef'' overal telkens bij iedereen erbij en maar dat vastpakken etc..loopse teef is 'n goeie omschrijving ja!
Zo, ik ben helemaal bijgekeken. Wat een trash. Maar wat lekker om te kijken. Nu moet ik de streamverslagen op fok gaan lezen geloof ik

En dit:

quote:Bergje65 schreef op 14 januari 2014 @ 15:06:

Waarom slapen die mensen in godsnaam met het plastic om hun matrassen?snap ik ook niet! Haal gewoon dat plastic eraf!
Hoeveel stelt je relatie voor als je niet naar je man gaat als zijn dochter overlijdt?
Volgens mij hadden ze daar afspraken over gemaakt ofzo.. Niet iedereen denkt hetzelfde..
12 but mature for my age
quote:dolfje schreef op 15 januari 2014 @ 08:20:

Mijn man keek gisteren een keer een stukje mee en noemde Billy een ''loopse teef'' overal telkens bij iedereen erbij en maar dat vastpakken etc..Idd wat een mens zeg! Ze liet ook niemand anders toe om 'naam vergeten' te troosten.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wasmachine

Maar daar blijft het niet bij, ook zou op het terrein van Utopia een wasmachine in het 'boilerkamertje' staan. 'Hebben we de bewoners eigenlijk al eens kleren zien wassen?, vraagt een fan zich af. 'Nee, maar de vele was hangt wel te drogen aan de waslijn. Hoe wereldvreemd is dat'.
Billy had zichzelf ook al 'letterlijk en figuurlijk een loopse teef' genoemd, toen ze afgelopen week ongesteld was.

[had ik nog van de streams meegekregen want ik volg dit niet meer]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven