Utopia (spoiler alert!)

maandag 6 januari 2014 om 12:35
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?

dinsdag 14 januari 2014 om 10:53

dinsdag 14 januari 2014 om 11:52

dinsdag 14 januari 2014 om 11:58
quote:mwa schreef op 14 januari 2014 @ 01:46:
zielig voor de kinderen van paul, zie je je eigen vader zo op de TV. maar misschien hebben ze een afspraak gemaakt en mag paul een jaartje single zijn.Maar gelijk in de eerste week al lopen klefbekken met de eerste de beste hoer die zich aanbiedt? Vind het best wel 'n loser. Kan ie met z'n vrouw hebben afgesproken dat ze 'n open relatie hebben, maar hij heeft wel puberkinderen die nog 'n jaar lang op school moeten aanhoren wat voor slet hun vader is.
zielig voor de kinderen van paul, zie je je eigen vader zo op de TV. maar misschien hebben ze een afspraak gemaakt en mag paul een jaartje single zijn.Maar gelijk in de eerste week al lopen klefbekken met de eerste de beste hoer die zich aanbiedt? Vind het best wel 'n loser. Kan ie met z'n vrouw hebben afgesproken dat ze 'n open relatie hebben, maar hij heeft wel puberkinderen die nog 'n jaar lang op school moeten aanhoren wat voor slet hun vader is.
dinsdag 14 januari 2014 om 14:31
Hmpf, lekker dan. Ik heb de afgelopen dagen nu al een aantal keer geprobeerd om die livestream te bekijken (zonder paspoort), maar zonder resultaat. Verder zijn vrijwel alle filmpjes alleen beschikbaar met paspoort. Gewoon een ordinaire manier om nog meer mensen geld af te troggelen.
Ik denk (en hoop) dat Utopia langzaam doodbloedt. Er is geen ene moer aan.
Ik denk (en hoop) dat Utopia langzaam doodbloedt. Er is geen ene moer aan.

dinsdag 14 januari 2014 om 14:35
quote:elninjoo schreef op 14 januari 2014 @ 11:58:[...]Maar gelijk in de eerste week al lopen klefbekken met de eerste de beste hoer die zich aanbiedt? Vind het best wel 'n loser. Kan ie met z'n vrouw hebben afgesproken dat ze 'n open relatie hebben, maar hij heeft wel puberkinderen die nog 'n jaar lang op school moeten aanhoren wat voor slet hun vader is.inderdaad mee eens, echt zielig voor de kids dus! en ouders die daar geen rekening mee houden, vind dat dom, het is pure eigen belang van paul de narcist

dinsdag 14 januari 2014 om 14:59

dinsdag 14 januari 2014 om 15:09
Ik weet nog goed dat onze John bij DWDD verkondigde: "Het duurt een jaar en ze kunnen echt niet weg." Want daar was een gigantisch geldbedrag aan verbonden. Ik dacht: dat wordt een interessant tv programma, die mensen zitten ECHT opgesloten voor n heel jaar. Twee weken later en de eerste stapt op! Weet iemand hoe dat dan precies zit met die borg en dat bedrag?
dinsdag 14 januari 2014 om 15:19
dinsdag 14 januari 2014 om 15:25
quote:pepersteak schreef op 14 januari 2014 @ 15:19:
Fikse borgsom
De deelnemers mogen een jaar lang niet van het terrein af. Om te voorkomen dat ze voortijdig opstappen, moeten ze een fikse borgsom inleggen, waarvan de hoogte afhangt van hun bankrekening. Dit bedrag zijn ze kwijt als ze ermee kappen.
bronHm oke, thanks. Maar de student die in 't programma zit heeft misschien geen of nauwelijks inkomen, dus hoeft (neem ik aan) ook bijna niet te dokken als hij eruit stapt? Het leek me 'n leuk programma maar het wordt met de dag nepper.
Fikse borgsom
De deelnemers mogen een jaar lang niet van het terrein af. Om te voorkomen dat ze voortijdig opstappen, moeten ze een fikse borgsom inleggen, waarvan de hoogte afhangt van hun bankrekening. Dit bedrag zijn ze kwijt als ze ermee kappen.
bronHm oke, thanks. Maar de student die in 't programma zit heeft misschien geen of nauwelijks inkomen, dus hoeft (neem ik aan) ook bijna niet te dokken als hij eruit stapt? Het leek me 'n leuk programma maar het wordt met de dag nepper.
dinsdag 14 januari 2014 om 15:30
Lindy was niet bezig met een spel, veel te normaal meisje om in zo'n soap te zetten. Ben blij voor haar dat ze weg is. De meeste hebben toch een geheime agenda, of ze willen hun eigen winkeltje promoten (harold zijn site, hakim zijn oliebollen) of ze zitten er om beroemd te worden ( in ieder geval billy, peter, ruud, emil). De rest die heeft een tik van de molen gekregen (andrea, paul - vreselijke man, rienk). De gedachte achter Utopia lopen veel te ver uiteen bij de bewoners. Isabel en harold zijn ook minder met het spel bezig (niet zo bewust) en hebben het al zwaar. Tot zover mijn analyse.
dinsdag 14 januari 2014 om 16:08