Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
wat houdt dat nu weer in dan? 'Neutraal blijven'?
Only dead fish go with the flow
Koning Rienk moet beslissen of Anton langs zou moeten komen. Haha
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Dat ze niet beide kanten weten en ze kennen die Anton niet. Rienk zegt: misschien is het wel zo'n driftkikker dat hij daarom die hartaanval had.
quote:Mies85 schreef op 26 februari 2014 @ 21:10:

Koning Rienk moet beslissen of Anton langs zou moeten komen. Haha
quote:Mies85 schreef op 26 februari 2014 @ 21:11:

Dat ze niet beide kanten weten en ze kennen die Anton niet. Rienk zegt: misschien is het wel zo'n driftkikker dat hij daarom die hartaanval had.Hij heeft wel een punt. Wie kent die oude gek man eigenlijk?

Als je al met Andrea een relatie kan hebben, ben je misschien zelf ok een beetje koekoek..?
Wat gebeurt er met Rienk nu?
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
Rienk ? Die heeft zichzelf tot koning gebombardeerd en vind als er mensen niet uitkomen dat hij dan zou moeten beslissen. Haha als grapje natuurlijk.

Verder loopt ie er een beetje popiejopie met petje op in de rondte
Lees net de streamverslagen : Rienk is inderdaad te naief t.o.v. Andrea.

Maar die vriend van Andrea is ook raar, hoor. Doe je toch niet zo?
Paul leest het stuk nu. Gelijk weer: dit wist ik. Dit voelde ik al aan m'n piswater.
Die vriend van Andrea had weinig keus toch? Hij heeft haar even uit Utopia gehaald en zij heeft hem toen beloofd dat ze naar hem zou komen. Dat deed ze niet, ze wil te graag op tv blijven nu eindelijk voor zichzelf kiezen. Ook bij het overlijden van haar stiefdochter komt ze niet buiten Utopia. Zij laat hem ten overstaan van heel NL keihard zitten, ik vind dat ze hem gruwelijk voor lul zet, ze speelt enorm met hem. Dus ik snap wel dat hij het nu zo doet.
Ze gaat aan de valium.

De meeste roepen nu dat het wel de privé is en ze dat niet moeten geloven. Er zat ook een brief van hemzelf bij en die nemen ze dan als iets dat wat meer waar is.

Zij zelf roept steeds dat hij dit ook bij z'n ex heeft gedaan en nu is zij aan de beurt. Hij is gewoon boos.

Nu praat ze zichzelf goed. Dat ze daar moet zijn enzo want dat voelt ze. En ze heeft dit al zovaak met z'n hart meegemaakt en dat kwam altijd heel snel weer goed enzo. En zijn familie vind dat ook
Ze zegt dat hij zij: je komt morgen naar huis. En dat ze toen maar ja had gezegd. Omdat hij een overheersende man is.

Emil gaat nu op de psychische tour.
Wat gaat Ruud nu weer doen??? De tractor weer ingraven????
Nee de trekker ergens ander neerzetten maar dat gat zo maken dat het leek of ie er weer in zat haha maar lukte niet. Ding heeft een lekkeband
Interview met Anton heb het idee dat hij oprecht verdrietige is over Andrea http://m.telegraaf.nl/prive/article/22331880/
Gauw Andrea uit je testament schrappen kerel. En een ander slot op de deur.
Nu weet ook iedereen dat ze leugens heeft verteld. Valt niemand daar over? (horloge, beroep, woning Bonaire)

Ik heb geen livestream, dus lees hier graag mee

(volgens mij is Paul best een knappe vent geweest vroeger. Ik houd wel van blond en krullen )
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik vind 't echt heel vreemd dat ze Andrea blijkbaar nog niet massaal uitkotsen. Dat wijf spoort echt niet.
Emil en Paul zijn wel sceptisch over haar gedrag volgens mij.

Het verbaast me dat Rienk (de meeste sceptische) het zo opneemt voor Andrea t.o.v. Anton.

Ik kan me wel voorstellen dat Anton boos is op Andrea. Maar hij had natuurlijk de Privé en Boulevard er buiten kunnen laten.

Ik denk dat Anton een blok aan het been was van Andrea en dat ze van hem af wilde. Dat is nu gelukt. Ze zit meer met de roddels over haar dan met haar relatie die over is.
Ik snap die man wel hoor. Bedoel, er worden allerlei leugens over hem verteld op tv en die sloerie belooft hem terug te komen maar staat dan toch weer met d'r uitgerookte kop feest te vieren. Bovendien is de kans best aanwezig dat hij zelf geen contact heeft gezocht met de media, maar dat de Telegraaf wachtte op zo'n moment om hun oud-medewerker een exclusief interview te ontfutselen. Hij heeft wel gelijk: Andrea weet niet wat houden van is. Bovendien, als ze op 'n normale manier van hem af had gewild, had ze dat nog voor Utopia kunnen doen.
Ik zit eigenlijk te wachten op iemand die het voor Andrea gaat opnemen in de media. Zoals de Sylvie-Raf-Sabia kampjes doen. Vermoed dat tweelingzus binnenkort in Telegraaf staat. Zou fijn zijn voor het gekke mensje.
Ik hoop juist dat tweelingzus haar ook uitkotst.
Klopt helemaal wat je zegt, hoor elninjoo over Andrea. Die spoort echt niet en ze heeft Anton ook in een verkeerd daglicht gezet mey die opmerking naar Hakim. Maar het zegt nu ook iets over Anton dat hij naar de media zo'n boekje open doet. Alles wordt erg ordinair nu, mede door Anton's optreden. Erg smullen voor het publiek, maar niet ok om over een weer te doen na 10 jaar relatie.
Misschien wel Elninjoo, vrees dat Boulevard & co al lang geprobeerd hebben een weerwoord bij een naaste te krijgen. Maar dat ze niemand kunnen vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven