Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Bil heeft afstand genomen van Lot sinds de laatste publieksstemmen. Billy dacht dat hun geroddel en geklit haar impopulair bij de kijkers maakte. Dus toen was het 'Doei Charlotte'. Fijne vriendin die Bil.
Alle reacties Link kopieren
Terwijl het vunzige en plein publiek van bil gaan haar echte probleem is......
Ahh is dat de reden, lekker dan,leuke vriendin..
.
quote:mafalda, 22 minuten geleden

kon het niet goed verstaan, maar hadden Lot en Robin een soort afspraakje dat Robin Ruud moet versieren??

Als in een 'test'?

Ik gun het onze Bil niet, maar het lijkt me heerlijke teevee
En Mutsje.. lucht het op?

Funky, wat fijn dat jij de enige echte wijsheid in pacht hebt, wareliefdetechnisch, ik zeg.. maak er je vak van.

En natuurlijk kan je als prof worstelaar extra publiciteit gebruiken, voor je het weet heeft hij de hoofdrol in "worstelen met sterren".. kan maar zo.

Ik kon de bekokstoverij van Lot en Robin ook niet goed verstaan maar ik vond het toetje van Lotje naar om te zien. Het ziet er naar uit dat zij haar vriendinnetje een mes in de rug gaat steken en dat zou ik echt een kolere streek vinden.

Ik zeg, allemaal een eigen keuken. O en een eigen badkamer, slaap- en woonkamer.

En dan de titel veranderen in "op kamers in Utopia". Dan heb je ook nog wat aan die zooi als al die vreemde mensen weer naar huis zijn.
quote:Rooss4 schreef op 03 april 2014 @ 21:53:

Funky, wat fijn dat jij de enige echte wijsheid in pacht hebt, wareliefdetechnisch, ik zeg.. maak er je vak van.

En natuurlijk kan je als prof worstelaar extra publiciteit gebruiken, voor je het weet heeft hij de hoofdrol in "worstelen met sterren".. kan maar zo.

Neuh, ik weet waar ik het over heb, vandaar dat ik het benoem. Ik vind het dan ook grappig dat mensen op basis van een paar beelden weten dat het 'echte liefde' is. Nee. Hij is - nogmaals - al 'bekend' in die wereld en in veel landen, heeft Utopia niet nodig om gevraagd te worden voor bepaalde dingen. Tenzij hij dus inderdaad bij Patty Brard wil zitten.

Kunnen we een discussie over houden of niet: ik weet dat ik gelijk heb in deze. Ik begrijp sowieso niet dat blijkbaar niemand lijkt in te zien dat er daar (af en toe) wordt geacteerd en dat het wordt aangestuurd.
ik zei vandaag ook al Emil lijkt wel te acteren of ingefluisterde teksten op te dreunen..
Ik keek het overigens ook alleen maar af en toe vanwege Emil.

Maar ja.

Ik zie die Riek nog wel bij een sekte eindigen ofzo
Ik denk inderdaad dat randjes-Billy het onderspit gaat delven in de fittie met dikke Lotte. Die laatste wordt namelijk gesteund door rattige Robin die een hele trukendoos vol heeft met smerige streken. Hebben jullie al gemerkt dat Robijntje precies weet waar ieders gevoelige plek zit en daarmee iedereen tegen elkaar uitspeelt?

Vond het ook treffend dat Billy stoom af gaat blazen bij vieze Ruudtje en dat die lul geen enkele aandacht voor haar heeft, hij reageert niet op haar verhaal, vind er niks van, zit op een gegeven moment wel met een zielige kop aan tafel waar dikke Lotte nog het hoogste woord heeft. Terwijl ranzige Billy wel voor hem opkomt hoewel het commentaar van dikke Lotte op vieze Ruudtje dat ie niks uitvoert en geen geld binnenbrengt volkomen terecht is.
quote:dolfje schreef op 03 april 2014 @ 22:48:

ik zei vandaag ook al Emil lijkt wel te acteren of ingefluisterde teksten op te dreunen..Sowieso. Van hem weet ik het, maar verder.. En ja ze worden sowieso (uiteraard) aangestuurd door de regie.
Lotje gaat er eerder uit dan Billy! en Robin nóg eerder.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nee joh, dan is het spektakel weg. Ik denk dat Isabelle er als eerste uitvliegt, die heeft volgens mij bij niemand van de groep draagvlak. Het feit dat dikke Lotte haar volume-naakt shoot bij de PB is misgelopen vanwege de Bio-markt, vergeeft zij Isa nooit of te nimmer. En doortrapte Robijntje zal haar zeker helpen.

Op de streams werd Robijntje de oren gewassen door het kralenvrouwtje over de PB-shoot. Nou de trukendoos van "ik ben lelijk dus als ik in de PB sta ben ik wel mooi" tot "ja, ik ben natuurlijk wel tienermoeder" kwamen langs maar werden door het kralenvrouwtje genadeloos getorperdeerd. En laffe Charlotte zat zich te verschuilen, die wist zogenaamd opeens nergens meer van dus die kreeg ook een veeg uit de pan. Stevige tante die kralenmuts.
Funky, het héle topic lang wordt er al gespeculeerd over evt acteren en achter de schermen gebemoei dus doe niet of jij de enige bent die dat ziet of zou kunnen vermoeden.

Of de liefde tussen Emil en zijn vriendin waar is weten alleen zij.

Je probeert ons nu tussen de regels door duidelijk te maken dat je een bijzondere band met Emil hebt? Nou.. gooi maar open dan. Fan? Groupie? Zusje? Achterbuurmeisje?
quote:dammes3 schreef op 03 april 2014 @ 22:51:

Ik denk inderdaad dat randjes-Billy het onderspit gaat delven in de fittie met dikke Lotte. Die laatste wordt namelijk gesteund door rattige Robin die een hele trukendoos vol heeft met smerige streken. Hebben jullie al gemerkt dat Robijntje precies weet waar ieders gevoelige plek zit en daarmee iedereen tegen elkaar uitspeelt?

Vond het ook treffend dat Billy stoom af gaat blazen bij vieze Ruudtje en dat die lul geen enkele aandacht voor haar heeft, hij reageert niet op haar verhaal, vind er niks van, zit op een gegeven moment wel met een zielige kop aan tafel waar dikke Lotte nog het hoogste woord heeft. Terwijl ranzige Billy wel voor hem opkomt hoewel het commentaar van dikke Lotte op vieze Ruudtje dat ie niks uitvoert en geen geld binnenbrengt volkomen terecht is.

En je geniet zelf schoftig van al je bijvoeglijk naamwoorden neem ik aan?

Waarom kijk je eigenlijk naar al die nare vieze dikke mensen?

Naar topic dit eigenlijk.
quote:funky2901 schreef op 03 april 2014 @ 22:44:

[...]

Neuh, ik weet waar ik het over heb, vandaar dat ik het benoem. Ik vind het dan ook grappig dat mensen op basis van een paar beelden weten dat het 'echte liefde' is. Nee. Hij is - nogmaals - al 'bekend' in die wereld en in veel landen, heeft Utopia niet nodig om gevraagd te worden voor bepaalde dingen. Tenzij hij dus inderdaad bij Patty Brard wil zitten.

Kunnen we een discussie over houden of niet: ik weet dat ik gelijk heb in deze. Ik begrijp sowieso niet dat blijkbaar niemand lijkt in te zien dat er daar (af en toe) wordt geacteerd en dat het wordt aangestuurd.Kijk even op facebook bij "dit is niet mijn Utopia", dan kun je zien hoeveel mensen veel langer voor jij zover was, die conclusie al getrokken hebben. Als jij er nu pas achter bent, loop je wel achter zeg.
Andrea is vanavond nauwelijks in beeld geweest je ziet steeds minder van haar. En van Laura hoor en zie je ook steeds meer.
quote:Rooss4 schreef op 03 april 2014 @ 23:06:

[...]

En je geniet zelf schoftig van al je bijvoeglijk naamwoorden neem ik aan?

Waarom kijk je eigenlijk naar al die nare vieze dikke mensen?

Naar topic dit eigenlijk.

Ik geniet ervan om te zien hoe zielig de vertoning Utopia is. Ik vind het verbijsterend dat je randdebielen bereid vindt om dit showtje op te voeren.

Maar eh, jij bent in werkelijkheid de zus van John de Snol dat je het zo voor zijn wangedrocht opneemt?
quote:dammes3 schreef op 03 april 2014 @ 21:07:

[...]

En ik hoorde vanavond dat ze haar eigen eten nooit proeft! Wat eet dat mens daar dan de hele tijd? Maakt ze bagger-eten voor de groep en apart voor zichzelf wel iets lekkers?

En wat budget betreft, inderdaad. Dat mens doet maar wat. De groep vindt dat ze spaarzaam en schraal te eten krijgen maar wel 2 pakjes roomboter bij de boodschappen want dat eist Rienk om mee te bakken...........heeft ie onder zijn brug vast ook. Die roomboter (reumbeuter volgens Vaness ) heeft Rienk van z'n zakgeld gekocht.
Valt al weer mee, ben benieuwd hoe het bezoek van Julius Jasper verloopt, Vaness scheen het een compliment te vinden wat hij in de mail over haar "kookkunst" schreef. Moest ze zeker daarom opeens een officiele koksbuis hebben.......
quote:dammes3 schreef op 03 april 2014 @ 23:20:

Valt al weer mee, ben benieuwd hoe het bezoek van Julius Jasper verloopt, Vaness scheen het een compliment te vinden wat hij in de mail over haar "kookkunst" schreef. Moest ze zeker daarom opeens een officiele koksbuis hebben.......Als Julius eerlijk is, wordt ze genadeloos afgemaakt.
Julius staat vast ook onder contract bij de Mol..

Echt niet dat hij dat zelf bedacht heeft om daar een prakkie( want dat is het) te gaan eten. Geloof ik niks van.

Denk dat het heel verstandig is als er daar eens door iemand anders gekookt gaat worden.
Wat zijn Charlotte, Robin en Laura een akelige wijven. Zo'n middelbare schoolkliekje bleh!!
Frankly my dear, I don"t give a damn
Volgens mij zijn Charlotte en Robin echt bezig om het leven van Billie zuur te gaan maken.

Heb wat later op de avond een stukje herhaling gekeken, en ze worden gek van Billy en Ruud.

Plan is nu dat Robin Ruudje gaat afpakken gewoon om te narren.

Geloof nooit dat Ruudje valt voor de charmes van Robin...

Ik vind het in ieder geval een gemene luizenstreek.
Ik vind Emile oke maar vond dat bezoek van zn vriendin ook een erg hoog acteergehalte hebben. En dan dat zingen erbij. Zo van , ik ga een middagje naar die loods, wie weet word ik wel ontdekt. Weer zo een zang wannabe die op die manier hoopt gezien te worden. Dat gevoel kreeg ik bij die beelden.
Ik ook Lisbeth. Naar bijsmaakje.

Mafalda, dat zou wel echt een wijvenactie zijn zeg. Ik denk ook niet dag Ruud daar zo 1, 2, 3 intrapt. Maar een aardige bitchfight kan het wel veroorzaken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven