Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 03 april 2014 @ 23:02:

Funky, het héle topic lang wordt er al gespeculeerd over evt acteren en achter de schermen gebemoei dus doe niet of jij de enige bent die dat ziet of zou kunnen vermoeden.

Of de liefde tussen Emil en zijn vriendin waar is weten alleen zij.

Je probeert ons nu tussen de regels door duidelijk te maken dat je een bijzondere band met Emil hebt? Nou.. gooi maar open dan. Fan? Groupie? Zusje? Achterbuurmeisje?Ik vermoed het niet, ik weet het zeker. Evenals dat 'echte liefde' gedoe. Nee hoor, geen 'bijzondere' band en al helemaal geen fan. Maar ik ken hem allang. Hij is gewoon een normaal mens, zo bijzonder is 't niet.
quote:mafalda schreef op 04 april 2014 @ 07:27:

Volgens mij zijn Charlotte en Robin echt bezig om het leven van Billie zuur te gaan maken.

Heb wat later op de avond een stukje herhaling gekeken, en ze worden gek van Billy en Ruud.

Plan is nu dat Robin Ruudje gaat afpakken gewoon om te narren.

Geloof nooit dat Ruudje valt voor de charmes van Robin...

Ik vind het in ieder geval een gemene luizenstreek.Ha. Hoe oud zijn ze als dit serieus is. Als hij alleen met z'n piemel denkt misschien wel
quote:Jibba schreef op 03 april 2014 @ 23:14:

[...]

Die roomboter (reumbeuter volgens Vaness ) heeft Rienk van z'n zakgeld gekocht.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:funky2901 schreef op 04 april 2014 @ 09:07:

[...]

Ik vermoed het niet, ik weet het zeker. Evenals dat 'echte liefde' gedoe. Nee hoor, geen 'bijzondere' band en al helemaal geen fan. Maar ik ken hem allang. Hij is gewoon een normaal mens, zo bijzonder is 't niet.

Maar hoe kun jij dat dan weten over wel/geen 'ware liefde'??

Ze leken - zelfs voor acteren - toch wel behoorlijk gek op elkaar. Constant aan elkaar plukken ed. Dat zij ook probeert ergens een slaatje uit te slaan, mag duidelijk zijn (met zingen). Maar dat wil toch niet zeggen dat de twee niet verliefd zijn?
Only dead fish go with the flow
quote:Dreamglasses schreef op 04 april 2014 @ 09:24:

[...]

Maar hoe kun jij dat dan weten over wel/geen 'ware liefde'??

Ze leken - zelfs voor acteren - toch wel behoorlijk gek op elkaar. Constant aan elkaar plukken ed. Dat zij ook probeert ergens een slaatje uit te slaan, mag duidelijk zijn (met zingen). Maar dat wil toch niet zeggen dat de twee niet verliefd zijn?

Maar ik zeg 't ook niet op basis daarvan. Ik heb de beelden niet gezien, heb ook het zingen niet gezien, maar ik weet gewoon iets feitelijk. Maar jullie geloven dat het echte liefde is, ook mooi/leuk.

Ik denk alleen wel dat je je er echt niet op moet verkijken dat er wel veel geacteerd/gestuurd wordt. Nou ja, durf het eigenlijk niet te zeggen van de anderen, maar dat er gestuurd wordt ben ik wel zeker van.
quote:funky2901 schreef op 04 april 2014 @ 09:44:

[...]

, maar ik weet gewoon iets feitelijk.

Wat weet je dan feitelijk,vertel het eens precies.
quote:dolfje schreef op 04 april 2014 @ 10:16:

[...]

Wat weet je dan feitelijk,vertel het eens precies.+ 1 hup voor de draad ermee!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

[...]

Ik denk alleen wel dat je je er echt niet op moet verkijken dat er wel veel geacteerd/gestuurd wordt. Nou ja, durf het eigenlijk niet te zeggen van de anderen, maar dat er gestuurd wordt ben ik wel zeker van.Joh, dat weet iedereen inmiddels al hoor. Met al die streamlocks, oproepjes & aanwijzingen vanuit de regie plus bewoners die vooral beroemd willen worden.
Morgen valt de hele homoscene over Rienk uit met zijn uitspraak dat het vies en onrein is als 2 mannen het met elkaar doen.

Volgende nominatie ronde: Isa,Laura en.........
quote:dolfje schreef op 04 april 2014 @ 10:16:

[...]

Wat weet je dan feitelijk,vertel het eens precies.+2
quote:ElleMichelle schreef op 04 april 2014 @ 10:47:

Morgen valt de hele homoscene over Rienk uit met zijn uitspraak dat het vies en onrein is als 2 mannen het met elkaar doen.

Volgende nominatie ronde: Isa,Laura en.........Heeft hij dat gezegd? Wat een triest, weinig liefdevol figuur is het toch. Dacht in het begin nog dat Rienk de lieve hippie zou worden in Utopia. Blijkt het een intolerante, opdringerige, kinderachtige reli-freak. Jammer hoor. Ik kan me niet voorstellen dat Nicoline dat aantrekkelijk vindt wanneer haar roze bril afgaat.
quote:Lisbeth__Salander schreef op 04 april 2014 @ 09:00:

Ik vind Emile oke maar vond dat bezoek van zn vriendin ook een erg hoog acteergehalte hebben. En dan dat zingen erbij. Zo van , ik ga een middagje naar die loods, wie weet word ik wel ontdekt. Weer zo een zang wannabe die op die manier hoopt gezien te worden. Dat gevoel kreeg ik bij die beelden.Dat was ook wat ik dacht.
Exit Rienk dus!! Hopelijk vindt Nicoline dat ook anders zij ook eruit.
quote:ElleMichelle schreef op 04 april 2014 @ 10:47:

Volgende nominatie ronde: Isa,Laura en.........

Ik heb de uitzending gisteren niet gezien en ik weet niet hoe één en ander aan elkaar gemonteerd is maar volgens mij heeft Rienk dat niet zo gezegd. Robin legt hem woorden in de mond en ging expres dit onderwerp weer aansnijden om hem op de kast te jagen.

Voor zover ik weet, heeft Rienk gezegd dat iedereen lekker moet doen waar hij/zij zin in heeft en als het liefde is, dan is het alleen maar goed. Wel heeft hij gezegd dat homofilie niet 'natuurlijk' is.

Tja, vind ik niet zo ernstig dat hij dat zegt vanuit zijn achtergrond.
We zullen zien.
Precies wat hierboven ook al door iemand werd gezegd: Robijntje weet precies ieders zwakke plek en probeert iedereen tegen elkaar uit te spelen. Benieuwd of dat in de Rienk discussie ook het geval is maar dat zien we vanavond. Dom is ze in ieder geval niet, maar je moet het maar willen; een televisieprogramma ingaan en de bitch moeten spelen want laten we eerlijk zijn, het ligt er zo dik bovenop dat mevrouw wel Utopia in mocht, mits ze flink gingn stoken, een keer uit de kleren ging en de mannen gek ging maken. En ja: Ruud gaat daar zeker intrappen want die jongen heeft al zijn hersencellen in zijn pik zitten.

Dat zie je nu bij alles, ook het vriendinnetje van Emil inderdaad. Hartstikke leuke meid maar het lijkt allemaal zo geregisseerd. 'Ok je komt binnen, neemt je gitaar mee, neemt je zangpartner mee, zingt een liedje. Huil huil, intens afscheid. En je mag weer gaan.'

En ik durf het bijna niet te zeggen: Ik begin wel weer een hernieuwde sympathie voor Billy te krijgen
quote:Superhuisvrouw schreef op 04 april 2014 @ 11:13:

[...]

Dat was ook wat ik dacht.Ik ook.

[...]

Maar ik zeg 't ook niet op basis daarvan. Ik heb de beelden niet gezien, heb ook het zingen niet gezien, maar ik weet gewoon iets feitelijk. Maar jullie geloven dat het echte liefde is, ook mooi/leuk.

Ik denk alleen wel dat je je er echt niet op moet verkijken dat er wel veel geacteerd/gestuurd wordt. Nou ja, durf het eigenlijk niet te zeggen van de anderen, maar dat er gestuurd wordt ben ik wel zeker van.

Ja, ik snap ook heus wel dat er een hoog acteergehalte is in Utopia.

En of het tussen die twee ware liefde is, weet ik gewoonweg niet, Dat weten waarschijnlijk zij (en Johnny?) alleen...?

Maar inderdaad: hup voor de draad met dat leuke feitje!

Daarvoor zitten we hier toch?
Only dead fish go with the flow
Jup, ik zit ook helemaal klaar voor het leuke feitje rondom Emil!

En inderdaad, als dit cluppie van vijftien ergens zonder camera's had gezeten, was de vriendin van Emil echt niet met een zangvriendin plus gitaar op bezoek gegaan.

De kandidaten die meedoen aan Utopia willen als kunstenaar, naaktmodel, zangeres, worstelaar, Trying Very Hard To Become A Bekende Nederlander worden. (De moeder van Laura die haar dochter influistert "je kunt hier heel beroemd worden hoor!"). En de bezoekers willen er ook hun fifteen minutes of fame, maar liever meer.
Gerard is goed!
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Ik wil dat Ruud zijn rode broek vervangt.

Zullen we lappen?
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Robin had een broek voor Ruud meegenomen maar hij heeft hem niet aan.
quote:mafalda schreef op 04 april 2014 @ 22:41:

Robin had een broek voor Ruud meegenomen maar hij heeft hem niet aan.Ik overweeg een actiegroep.
Ben die rode broek echt spuugzat!
Als ik een hekel aan de kleur rood krijg, dan is het zijn schuld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven