Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
Jammer! Had ik ook wel willen zien...
Nou ja.. dat dus..
Billy heeft haar reserves tegenover vieze Ruudtje..............ehmm, ik heb ze nog niet kunnen vinden,
quote:malu3 schreef op 03 april 2014 @ 10:43:

ik vond het zo aandoenlijk hoe hij liep te ijsberen alvorens zijn vriendin kwam.

.

Man en ik vonden het juist zwaar overdreven geacteerd. Niet dat ik niet denk dat hij zijn vriendin niet miste of zo maar hij is zich heel heel bewust van de camera's en ik heb bij alles wat hij zegt het idee dat het of is voorgekauwd door de redactie of dat hij juist heel heel erg zijn best doen op hoe hij overkomt.

Dit valt ons al een paar weken op,denk vanaf dat Paul weg is gegaan en hij zich is gaan profileren als ''leider''.

Hij heeft vaak van die opmerkingen die lijken recht uit een boekje te komen.
quote:dolfje schreef op 03 april 2014 @ 16:24:

[...]

Man en ik vonden het juist zwaar overdreven geacteerd. Niet dat ik niet denk dat hij zijn vriendin niet miste of zo maar hij is zich heel heel bewust van de camera's en ik heb bij alles wat hij zegt het idee dat het of is voorgekauwd door de redactie of dat hij juist heel heel erg zijn best doen op hoe hij overkomt.

Dit valt ons al een paar weken op,denk vanaf dat Paul weg is gegaan en hij zich is gaan profileren als ''leider''.

Hij heeft vaak van die opmerkingen die lijken recht uit een boekje te komen.Zou heel goed kunnen want hij viel mij ook nu pas op.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:dolfje schreef op 03 april 2014 @ 16:24:

[...]

Hij heeft vaak van die opmerkingen die lijken recht uit een boekje te komen.

Klopt, ineens was Emil de 'chef'.

En iedereen leek het als zoete koek te slikken... alsof ze geïnstrueerd waren ja...
conversation = awareness
quote:globe80 schreef op 03 april 2014 @ 14:13:

Klopt het dat Gio gepijpt is door Robin? Las dat ergens maar geloof het eigenlijk niet.Is niet waar. Tenminste, is niet op de streams te zien geweest en ik heb er verder ook niets over gehoord/gelezen.
Hè jammer
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 03 april 2014 @ 16:43:

Hè jammer Emil had toch nog met hem gesproken dat die aan zijn vriendin thuis moest denken. En Emil had ook nog zoiets tegen Robin gezegd.
quote:Superhuisvrouw schreef op 03 april 2014 @ 16:57:

[...]

Emil had toch nog met hem gesproken dat die aan zijn vriendin thuis moest denken. En Emil had ook nog zoiets tegen Robin gezegd.Ja , dus, en?
quote:Superhuisvrouw schreef op 03 april 2014 @ 16:57:

[...]

Emil had toch nog met hem gesproken dat die aan zijn vriendin thuis moest denken. En Emil had ook nog zoiets tegen Robin gezegd.Dat was naar aanleiding van de "massage" die Robijntje hem gaf. Was meer sensueel gekronkel op zijn rug want natuurlijk moest zij daarop zitten terwijl ze bezig was.......
Zag op de streams dat Vanessa niet meer wil koken voor de groep en wil dat er een tweede keuken komt voor de bewoners. Dan kunnen die daar koken en houdt zij de keuken die er nu is voor zichzelf.............

En iedereen krijgt een eigen eetbudget waar ze hun eigen eten van moeten betalen. Ze hoopt dat iedereen dan minder gaat vreten.............
Ik denk dat ze sowieso minder aankomen als ze Vanessa niet meer laten koken én dat ze lekkerder eten. Dat budget wat zij noemde (40 euro pp, geloof ik) is in ieder geval een stuk lager als wat ze nu zelf uitgeeft bij de Plus.
Dat mens spoort niet. Ze wil de keuken voor haar sporadische eters?
quote:Nouschi schreef op 03 april 2014 @ 16:58:

[...]

Ja , dus, en?Precies, alles kan kapot!
Only dead fish go with the flow
Zo heel af en toe pak ik de herhaling s avonds mee en wat ik zie is een stelletje slonzige, vieze, luie en vooral veel pratende mensen die zo op het gezicht weinig doen of activiteit ontplooien. Behalve de oudste daad ter wereld natuurlijk! Heb nou geen hersens of gevoel voor eigenwaarde om dat in die volle vieze slaapkamer met iedereen erbij dat te gaan liggen doen? Ik vind die Ruud echt een maffe vieskees en toch laat caviahaar Billy zich door hem naaien zonder condoom! Aangezien hij de teek ook pas na een aantal dagen ontdekte (hoe krijg je dit voor elkaar trouwens?) denk ik niet dat hij daar erg schoon is.... Bah! En Andrea draait door met haar tegelverf... Robin is er alleen maar bijgekomen voor de mannelijke kijker met haar 2 belangrijke punten die mag er voorlopig niet uitgestemd worden dat begrijp je wel. Oh wat ben ik blij dat ik daar niet een jaar hoef te zitten, wat een straf zeg!
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
quote:Dreamglasses schreef op 03 april 2014 @ 18:29:

[...]

Precies, alles kan kapot! Dat dus
quote:Nouschi schreef op 01 april 2014 @ 12:32:

Tussen Char en Billy gaat het stroef. Ben benieuwd of de vriendschap stand houdt.

Net dikke ruzie geweest tussen Lot en Bil.

Komt niet meer goed, denk/hoop ik.
quote:Rooss4 schreef op 03 april 2014 @ 09:31:

Wat utopia oplevert? Wat dacht je van publiciteit die een professionele bokser prima kan gebruiken? Als het liefde is bestaat die over een half jaartje ook nog wel hoor, wat een kul om je leven op de rem te zetten omdat je verliefderig bent.

Ik vind Lotje best een leuk koppie hebben trouwens. En allemensen, mensen. Als ik net uit mijn bed kom zit ik ook met mijn suffe hoofd op de bank even lekker te joggingbroeken hoor. Ben ik dan ook vies?

Als er 24 uur pd een camera op je hoofd staat kan je je daar niet constant van bewust zijn.

Wat een gezeur over vies.

Bokser, oops.. worstelaar bedoel ik natuurlijk. Sorry!

Publiciteit als in? Hij was al (heel) bekend in dat worstelaarswereldje, verder boeit niemand 't iets. Als dit programma is afgelopen hebben deze mensen niet ineens 'n gouden toekomst omdát ze in Utopia hebben gezeten. Integendeel.

Ik zeg absoluut niet dat je je leven moet opgeven voor een verliefdheid (nooit, tenminste: ik zou dat nooit doen), maar als je echt zóóóóó smoorverliefd en gek op iemand bent, ga je niet met twaalf gekken in een loods zitten terwijl je vriendin ziek is en niet goed in haar vel zit. Na 8 maanden.

Echt daar ben ik hard van overtuigd, ik geloof niet dat het dan 'echte liefde' is. Je hebt 't wel over één jaar en het is niet dat je nou echt iets bereikt met Utopia. Nogmaals: hij is al heel bekend in dat wereldje en verder bereik je niets met Utopia. Misschien bij een paar standaard shows zitten bij Patty Brard ofzo.

Ik vind Lot ook wel een mooi meisje voor zover ik weet.
Gelukkig denken sommige mensen heel anders over echte liefde.

Verder zullen ze er vast wel wat leuke schnabbels aan overhouden. Amanda van de Gouden Kooi heeft bijvoorbeeld een reuzeleuke alimentatie van Nick vd Wal
quote:Jibba schreef op 03 april 2014 @ 18:03:

Ik denk dat ze sowieso minder aankomen als ze Vanessa niet meer laten koken én dat ze lekkerder eten. Dat budget wat zij noemde (40 euro pp, geloof ik) is in ieder geval een stuk lager als wat ze nu zelf uitgeeft bij de Plus.

En ik hoorde vanavond dat ze haar eigen eten nooit proeft! Wat eet dat mens daar dan de hele tijd? Maakt ze bagger-eten voor de groep en apart voor zichzelf wel iets lekkers?

En wat budget betreft, inderdaad. Dat mens doet maar wat. De groep vindt dat ze spaarzaam en schraal te eten krijgen maar wel 2 pakjes roomboter bij de boodschappen want dat eist Rienk om mee te bakken...........heeft ie onder zijn brug vast ook.
quote:Nemesis. schreef op 03 april 2014 @ 21:06:

Gelukkig denken sommige mensen heel anders over echte liefde.

Verder zullen ze er vast wel wat leuke schnabbels aan overhouden. Amanda van de Gouden Kooi heeft bijvoorbeeld een reuzeleuke alimentatie van Nick vd Wal Moet ze wel dat kind van 'm van onderhouden. Nog een jaar of 14, dan kan ze naar de bijstand.
Wat is er toch ineens allemaal tussen lot en billy aan de hand?

Is er iets voorgevallen of zijn ze elkaar gewoon ineens beu ofzo?
.
En tussen vanessa en die jonge gast was toch ook vanalles gebeurt toen ze n keer teveel gezopen hadden?

Ook nooit meer iets van gehoord daarna of terug gezien he, of de streamers onder ons wel?
.
Zo die Lot valt me even tegen. Even samen met Robin dingetjes bekokstoven, bah flauw hoor.
kon het niet goed verstaan, maar hadden Lot en Robin een soort afspraakje dat Robin Ruud moet versieren??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven