Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
Ik Ben Naar de casting van dit programma geweest.. Thank god dat ze me niet geselecteerd hebben..
quote:criminalmind schreef op 08 januari 2014 @ 19:43:

Zo wat een sukkel. Lekker dat jij zoveel eten nodig hebt voor je lijf maar je wist toch dat je hier aan mee ging doen en niet onbeperkt kan eten... Laat hem maar lekker op zijn baal hooi slapen en zich wassen met een emmertje koud water dan.

Ah, wat een verschrikkelijke gast inderdaad. Zit nu terug te kijken en erger me echt aan z'n toontje "Ik heb bepaalde kwaliteiten en dit heb ik nodig, anders verander ik in heel wat anders"

Moest wel lachen om die Rienk: "ga ff janken" en hup, gaat ie inderdaad buiten janken
Ze zitten wel grandioos onder de plak van Paul
quote:kcrvs schreef op 08 januari 2014 @ 23:00:

Ik Ben Naar de casting van dit programma geweest.. Thank god dat ze me niet geselecteerd hebben..Echt waar?! Waarom had je mee willen doen?
quote:kcrvs schreef op 08 januari 2014 @ 23:00:

Ik Ben Naar de casting van dit programma geweest.. Thank god dat ze me niet geselecteerd hebben..Oeh vertel! Of heb je een geheimhoudingsverklaring moeten tekenen?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:himalaya schreef op 08 januari 2014 @ 22:09:

En dan die geloofsfanaat, die Jezus vraagt om de hoofdpijn bij die jankworstelaar weg te halen. Misschien kan ze ook regelen dat er een flinke voorraad blikjes tonijn komt, en een wc pot?

Vind het ook bizar. Alsof ze een toverspreuk toepast..."Hup, weg is het"

Ik ben (ook) christen, maar ik vind dit een verkeerde manier van bidden.
Ik ga zo wel de herhaling kijken.
Ik vind Rienk wel lief
Dubbel!
quote:himalaya schreef op woensdag 08 januari 2014 22:09 En dan die geloofsfanaat, die Jezus vraagt om de hoofdpijn bij die jankworstelaar weg te halen. Misschien kan ze ook regelen dat er een flinke voorraad blikjes tonijn komt, en een wc pot?

Nou inderdaad, daar irriteerde ik me ook aan.

Alsof die hoofdpijn ook ineens weg is dan.

Lijkt wel of ze net uit een sekte vandaan gekomen is.
Dit topic maakt het kijken dan wel weer de moeite waard.
Ik heb vandaag een aflevering gekeken, moet wel zeggen dat ik totaal iets anders heb verwacht dan dit. Ik had verwacht dat ze gedropt worden op een onbewoond eiland ofzo , zoals expeditie robinson. En dat ze maar een paar spulletjes mogen meenemen ipv een kist volproppen met spullen.

Vind dat ze het wel ''makkelijk'' hebben gemaakt voor die deelnemers zoals geld, ze krijgen een kist waar ze spullen in mogen stoppen en ze mogen ook bezoekers binnen laten om ze rond te leiden voor een kleine vergoeding. Ik noem dit niet echt overleven en een bestaan opbouwen.

Ik had laatst een programma gekeken dat heet ''naked & afraid''. Nou dat noem ik pas overleven!
God wat een knaken tv.
Zou het er zelf nog geen dag volhouden tussen al die muppets.
Ik denk dat dit programma echt geen jaar volhoud.
quote:twinnyh schreef op 09 januari 2014 @ 01:07:

Ik denk dat dit programma echt geen jaar volhoud.Na een paar dagen/weken gaat er van alles fout in die groep en is het echte trash/rel tv. Leuk voor met je bord opschoot.
Het maakt mij niets uit of ze geld of spullen hebben gekregen of niet. Het gaat mij vooral om de (bitch)fights

Wat ik wel jammer vindt is dat er iemand weggestemd kan worden.
bizar er zit gewoon een vader in? dat doe je toch niet, dat zijn vrouw dat accepteert... echt bizar
quote:twinnyh schreef op 09 januari 2014 @ 01:07:

Ik denk dat dit programma echt geen jaar volhoud.

Dat denk ik ook.

Voorheen vond ik deel 1 van BB en de Bus wel grappig maar ook alleen deel 1. Daarna wisten we het wel.

Ander soort van dit soort programma`s ook niet gevolgd.

Aflevering 1 en 2 gezien maar niet interessant genoeg om van mijn kookprogramma op hetzelfde moment weg te zappen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:mwa schreef op 09 januari 2014 @ 01:37:

bizar er zit gewoon een vader in? dat doe je toch niet, dat zijn vrouw dat accepteert... echt bizarNou, als ik die Paul daar zo bezig zie vermoed ik dat zijn gezin hem zelf heeft opgegeven.
Hahahaaaa! Dat dacht ik ookal Prada. Wat een naar mannetje....die zal je dagelijks over de vloer hebben.....dan klinkt een jaar weg als een verlossing!
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 januari 2014 @ 20:05:

[...]

Ik vat het op dat ze dus ook zegt dat er bij Salamander een steekje los zit. Je gaat toch niet tegen je cliënt zeggen dat er bij hun een steekje los zit en dat ze zo een cliënt van haar konden zijn. Nou ja, vind ik dan. Niet professioneel.

Hoi, ik voelde me absoluut niet aangesproken hoor, terwijl ik dat normaal wel zou hebben.

Even over Utopia, wat is in hemelsnaam een levenskunstenaar, en kun je daar geld mee verdienen?

Een veelgenoemde uitspraak in Utopia bij groepsgesprekken is, laten we het even centraal houden! Ik irriteer me daar al gruwelijk aan.
Ik vind het stom dat ze best veel geld hebben gekregen en dus flink kunnen inslaan nu. Ik dacht dat ze echt met bijna niks moesten beginnen en moesten zien te leven van het land en wat ze kunnen verdienen op de een of andere manier.

Die aannemer jaagt het geld er zo door heen..
quote:prada schreef op 09 januari 2014 @ 01:55:

[...]

Nou, als ik die Paul daar zo bezig ze vermoed ik dat zijn gezin hem zelf heeft opgegeven. Ja, dat denk ik ook.
Paul is volgens mij een acteur. Ingehuurd door J.de M. himself en blijkt achteraf "de Mol" te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven