Entertainment alle pijlers

Utopia2 Deel 1

04-06-2018 20:08 495 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er ook?
...
Alle reacties Link kopieren
Tim naar huis :yes: :cheer:
...
Alle reacties Link kopieren
ik kijk het zo'n 3 keer per week in de sportschool als ik op de loopband sta; wat een droeftoeters daar allemaal! Nou ik vind Christel wel leuk.... Maar die oudere man met dat alcohol probleem... (weet ff zn naam niet) en Shelly en Gerrit (gerrit is het toch, of Gerhard?) En nu de ex van gerrit/Gerhard... Drama but i love it,. Die Merel mag ik echt niet
Alle reacties Link kopieren
Kijken jullie nog? :proud:

OMG wat is die Kaylee een zeiksnor zeg :facepalm:
...
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk nog, maar voornamelijk uit gewoonte.
Ik vind de sfeer er tegenwoordig zo ontiegelijk k*t, die Jessie met z'n grootheidswaanzin, Gerrit die loopt te eikelen en inderdaad... Kaylee, wat een jankbak.

Ik sta op het punt om af te haken, er is niks leuks meer aan, de dynamiek van de groep is eng en eigenlijk vind ik niemand meer echt leuk.

Ben benieuwd wie er nog kijkt eigenlijk...
conversation = awareness
Alle reacties Link kopieren
Miss_Communicatie schreef:
15-04-2019 16:18
Ik kijk nog, maar voornamelijk uit gewoonte.
Ik vind de sfeer er tegenwoordig zo ontiegelijk k*t, die Jessie met z'n grootheidswaanzin, Gerrit die loopt te eikelen en inderdaad... Kaylee, wat een jankbak.

Ik sta op het punt om af te haken, er is niks leuks meer aan, de dynamiek van de groep is eng en eigenlijk vind ik niemand meer echt leuk.

Ben benieuwd wie er nog kijkt eigenlijk...
Helemaal eens. Ik kijk inderdaad ook uit gewoonte, en eerlijk, ik vind het ook best lekker om me te ergeren :D
...
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook nog. Vind het niet echt een leuke groep nee. En behalve wat gekibbel gebeurt er weinig. Maar ik blijf toch kijken, geen idee waarom.
Alle reacties Link kopieren
O nee hè!
Kaylee weer aan het huilen. Wat een jankerd zeg!
Alle reacties Link kopieren
Franny is gedumpt door Tim en heeft nu liggen wippen met Gerrit O_O

Merel en Jessie hebben ook seks gehad

Tis een dolle boel in Utopia
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat dit topic niet zo actief (meer) is.
Het is een zooitje dat hele Utopia maar och wat vind ik het toch heerlijk om te volgen. En dan niet alleen op tv maar ook op FB-groepen en op Fok enz.

Die Franny, die zo graag een piemel wil en dat dan maar neemt van die ranzige Gerrit. Eerst probeerde ze het nog bij Maikel, maar nee die hapte niet. Brandon, ook niet gelukt. Die is veel te bleu.
Jessy en Merel die zogenaamd niets met elkaar hebben maar wel de boot laten schudden. (maar ach, wat is echt en wat is nep bij Utopia, want de regie die ken er wat van) Maar nadat Jessy post heeft gehad is de nooit bestaande relatie dan toch ineens over. (???)
Een Mylene en Jens (die met kroontjes, bloemetjes en panter-leggings door het leven gaat) die een soort van niet bestaande relatie hebben.
Een Shelley die het moeilijk heeft na de wip-partij van Gerrit en Franny terwijl ze op hem kotste en niets meer van hem moest weten.
Dan "papa"Dylan met zijn kleutertje Kaylee, die alleen in het huisje met een kinderstemmetje praat over haar kleine gaatje en dat hij echt wel heel erg groot is. Maar ook met datzelfde kinderstemmetje een absolute kenau is die hem kapot maakt en een ontzettend naar heersend wijf is.
Heerlijk, wat een vermaak. Soms zijn er periodes dat ik besluit het niet meer te gaan volgen, maar ondertussen heb ik nog geen dag gemist van deze mafkezen.
Ik volg het ook.
Over die kaylee trouwens, ik vraag me af of zij als ze eruit gaat nog wel een normaal leven kan hebben. Met dat filmpje over haar kleine gaatje.. echt tenenkrommend ziek.
Daar kom je toch niet meer overheen?
Alle reacties Link kopieren
Selisela schreef:
02-06-2019 00:45
Ik volg het ook.
Over die kaylee trouwens, ik vraag me af of zij als ze eruit gaat nog wel een normaal leven kan hebben. Met dat filmpje over haar kleine gaatje.. echt tenenkrommend ziek.
Daar kom je toch niet meer overheen?
Welk filmpje?
Alle reacties Link kopieren
Nouuu dat filmpje over haar kleine gaatje is toch bizar. Ik heb me bescheurd! En tja, hoe zal dat zijn voor haar als ze weer buiten is. Ik zou met een zak over me kop door het leven gaan denk ik. ;)
Filmpje staat op youtube.. Ik zal het proberen te vinden.
mopje74 wijzigde dit bericht op 02-06-2019 14:15
0.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
https://www.youtube.com/watch?v=boCVAAtMasY
Ze moeten haar eruit halen voor haar eigen bestwil.
Dat meisje is niet goed hoor
Alle reacties Link kopieren
Selisela schreef:
02-06-2019 17:40
Ze moeten haar eruit halen voor haar eigen bestwil.
Dat meisje is niet goed hoor
Haha, nou niet alleen haar. Maar Franny bijvoorbeeld ook.
Toen Franny misbruikt werd door Tim gingen de camera's op de bomen en werd er in de uitzending op tv een stukje uitgezonden waarin Franny zei dat ze het fijn hadden gehad.
Als je dan goed oplette zag je dat Franny andere kleding en jas aan had als even daarvoor.
Dus om de kijker rustig te houden (want er waren mensen die de media hadden benadert i.v.m. het misbruik) deden ze overkomen of Franny het zelf ook had gewild.

Kaylee, knetterleip is die. Ze slaat haar vriend en is echt heel erg gemeen. Hij mag niet roken, mag niet met anderen praten en zeker niet als zij er zelf niet bij is. Hij heeft een stopwoordje en dat is sorry..
Sorry sorry en nog eens sorry.
Vraag me af wanneer hij eens een keertje knapt.
Mopje74 schreef:
02-06-2019 18:26
Haha, nou niet alleen haar. Maar Franny bijvoorbeeld ook.
Toen Franny misbruikt werd door Tim gingen de camera's op de bomen en werd er in de uitzending op tv een stukje uitgezonden waarin Franny zei dat ze het fijn hadden gehad.
Als je dan goed oplette zag je dat Franny andere kleding en jas aan had als even daarvoor.
Dus om de kijker rustig te houden (want er waren mensen die de media hadden benadert i.v.m. het misbruik) deden ze overkomen of Franny het zelf ook had gewild.

Kaylee, knetterleip is die. Ze slaat haar vriend en is echt heel erg gemeen. Hij mag niet roken, mag niet met anderen praten en zeker niet als zij er zelf niet bij is. Hij heeft een stopwoordje en dat is sorry..
Sorry sorry en nog eens sorry.
Vraag me af wanneer hij eens een keertje knapt.
Vreselijk. Zo manipulatief, ziek jaloers. Echt gekmakend.
Wel de reden dat ik er weer helemaal inzit hoor.
Mooi om te zien hoe mensen zijn :)
En ik heb te doen met merel.
Zo verliefd op jessie en hij niet op haar.
Alle reacties Link kopieren
Ja, zo sneu voor Merel. Ze heeft er echt verdriet van.
Maar niet leuk dat Jessy heel anders liet blijken en dan met het gevoel van Merel speelt.
Gister is er een nieuwe binnen gekomen.
Ik had het te druk om er meer over te lezen op FB-groepen. Dus dat ga ik straks even doen. Ben benieuwd wie ze precies is en wat anderen van haar vinden.
En dan over een paar weken komt de echte ware aard boven.
Want het is duidelijk dat iedereen met een grote mond en 1000 plannen binnenkomt maar de meesten liggen daarna in een hangmat of halve dagen op bed. En zuipen, vooral veel zuipen. :)
Alle reacties Link kopieren
Adriaan is ook naar huis.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
05-06-2019 20:31
Adriaan is ook naar huis.
Nee natuurlijk niet. Die mag even weg voor de fietstocht op Alpe d' Huez
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht al: "dan heb ik iets gemist."
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk nog ongeveer 1 keer in de week. Word een beetje moe van het hoge relatie / seks gehalte.

Eigenlijk vind ik alleen Adriaan leuk. Ook al is hij te zwart wit, en een beetje vreemd, hij heeft wel principes. De rest alleen als het hen uitkomt.
Is Eric al vertrokken eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
O en die Kaylie... Man man man zou Adriaan zeggen. Als die toch beelden van zichzelf terugziet.... En dan heb ik het niet over die seksdingen, maar over dat gejank tegen "Dil" de hele tijd. Echt, die is niet goed hoor. Zo iemand moet tegen zichzelf beschermd worden en accuut uit Utopia vertrekken.
Alle reacties Link kopieren
En ik heb het hele bezoek van Cees gemist. Terwijl ik zijn grootste fan ben. Hopelijk heeft hij er al eerste voor gezorgd dat de wc rollen de juiste kant op hangen.
Alle reacties Link kopieren
thee schreef:
05-06-2019 20:47
Nee natuurlijk niet. Die mag even weg voor de fietstocht op Alpe d' Huez
Oh echt?
Ik zag "Adriaan verlaat Utopia" staan op de site. Vandaar.
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven