Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!
zondag 12 augustus 2018 om 11:29
Ik krijg hier een heel naar gevoel bij.Habbekratz schreef: ↑12-08-2018 11:19https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... ongere-fan
Vader OG3NE heeft relatie met 35 jaar jongere fan
zondag 12 augustus 2018 om 11:42
Ik heb er ook een beetje een raar gevoel bij.
Mij lijkt dat het niet voor eeuwig zal duren. Hij heeft al een heel leven achter zich. En zij komt net kijken. En zij zal in de toekomst vast nog een gezin willen gaan stichten
zondag 12 augustus 2018 om 12:55
Ruim een generatieverschil qua leeftijd, daar heb ik altijd grote vraagtekens bij, je zit dan in zo'n andere levensfase. En zo snel na het overlijden van Isolde.... het kan ook een rebound zijn.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
zondag 12 augustus 2018 om 14:34
Ik ben het (weer) met je eens.mick87 schreef: ↑12-08-2018 11:23Ik vond dat dus echt schrikken van die vader van Ogene. Een relatie met een meisje die zijn dochter had kunnen zijn, die fan is van zijn dochters en dat een krap jaar na het overlijden van zijn vrouw.
Ik vind het echt vreemd. Maar als zij gelukkig zijn is het goed natuurlijk. Maar dit is echt awkward.
zondag 12 augustus 2018 om 14:40
Ik denk dat het vooruitzicht van de rest van zijn leven verder zonder zijn vrouw, hem zo beangstigt heeft en verdrietig heeft gemaakt dat hij zich aan de eerste de beste heeft vastgeklampt om maar weer gelukkig te zijn. Ik snap het ergens wel, maar of het gezond is weet ik niet.
Dochters zijn natuurlijk blij om hun vader gelukkig te zien. Ze hebben het samen heel zwaar gehad. Misschien dat ze daarom het wel best vinden.
zondag 12 augustus 2018 om 15:03
Het zou goed kunnen inderdaad.Ana_Isabel** schreef: ↑12-08-2018 14:40Ik denk dat het vooruitzicht van de rest van zijn leven verder zonder zijn vrouw, hem zo beangstigt heeft en verdrietig heeft gemaakt dat hij zich aan de eerste de beste heeft vastgeklampt om maar weer gelukkig te zijn. Ik snap het ergens wel, maar of het gezond is weet ik niet.
Dochters zijn natuurlijk blij om hun vader gelukkig te zien. Ze hebben het samen heel zwaar gehad. Misschien dat ze daarom het wel best vinden.
zondag 12 augustus 2018 om 17:15
Of ze heeft geen kinderwens.
Maar dit is heel vreemd.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
zondag 12 augustus 2018 om 18:01
ik vind volwassen superfans sowieso raar en ongezond. Als kind is het wat anders. Maar vanaf een bepaalde leeftijd vind ik dat niet meer normaal, zo heel je identiteit ophangen aan je idool/idolen. Dan ben je zelf niet stabiel vind ik.
mick87 wijzigde dit bericht op 12-08-2018 18:05
Reden: typfout
Reden: typfout
1.09% gewijzigd
zondag 12 augustus 2018 om 18:47
Ik weet wie je bedoelt en die vrouw was - qua jaarringen - ruim volwassen. "Thomas..Thomas...Thomaaaaaaaaassssss!!"Kwebbeltje91 schreef: ↑12-08-2018 18:13Ik moet nu gelijk weer denken aan dat programma op SBS.. Superfans.
Everything you see I owe to spaghetti!
zondag 12 augustus 2018 om 18:54
Annapicobella schreef: ↑12-08-2018 18:47Ik weet wie je bedoelt en die vrouw was - qua jaarringen - ruim volwassen. "Thomas..Thomas...Thomaaaaaaaaassssss!!"
Haha ja die kan ik me ook nog heel goed herinneren
zondag 12 augustus 2018 om 20:47
Volgens mij was het geen vrij- maar een snuifpartij, maar dan nog.Maleficent schreef: ↑23-07-2018 07:55Nou, mij doet het helemaal niet denken aan Katja want Jennifer probeert in ieder geval nog discreet te zijn. Itt tot Katja die in alle bladen uitgebreid heeft verteld over hun eerste ontmoeting en dat ze meteen seks hadden op het toilet.![]()
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
zondag 12 augustus 2018 om 20:53
Nee, ik ook niet. Eerlijk gezegd hoop ik ook altijd dat mijn ex een beetje bij het al te jonge grut wegblijft. Zodra de nieuwe vlam dezelfde leeftijd heeft als de kinderen gaat het voor mij een grens over.Ana_Isabel** schreef: ↑12-08-2018 18:49En de ouders van dat meisje vinden het natuurlijk ook helemaal prima.
Ik zou nou niet een gat in de lucht springen als moeder zijnde.
Maar goed ik heb daar niets over te zeggen, behalve als het mezelf betreft.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....