Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren




Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
12-08-2018 21:53
Katja Schuurman gaat volgend voorjaar trouwen met haar vriend Freek.
Was dat al bekend?
Yep. Thijs zal er ook bij zijn want die is blijkbaar heel happy voor die twee. Toch wel knap en fijn voor Sammie.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
12-08-2018 22:01
Yep. Thijs zal er ook bij zijn want die is blijkbaar heel happy voor die twee. Toch wel knap en fijn voor Sammie.
Ik vind dat ook leuk, beter dan elkaar constant zwartmaken en het leven zuur maken



Fijn voor hun dochter dat ze goed met elkaar omgaan
Alle reacties Link kopieren
Ja echt leuk, zo'n gezellige scheiding.

Snap niet dat ze weer gaat trouwen.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
13-08-2018 10:20
Ja echt leuk, zo'n gezellige scheiding.

Snap niet dat ze weer gaat trouwen.
Maar dit is écht haar grote liefde, snap dat dan.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
13-08-2018 11:07
Maar dit is écht haar grote liefde, snap dat dan.
:hihi: dat was Thijs ook
Relax we're all crazy, it's not a competition
MarindaH schreef:
13-08-2018 10:20
Ja echt leuk, zo'n gezellige scheiding.

Snap niet dat ze weer gaat trouwen.
Ik zie de meerwaarde er ook niet van in.
Ze willen nog een broertje/zusje voor Sammie.

https://www.story.nl/artikel/showbizz/d ... n-en-freek
Alle reacties Link kopieren
Habbekratz schreef:
13-08-2018 11:47
Ze willen nog een broertje/zusje voor Sammie.

https://www.story.nl/artikel/showbizz/d ... n-en-freek
"Alles aan haar is jong, dus een zwangerschap zou moeten lukken."
Haar eierstokken zijn toch echt geen 21 meer.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind katja niet zo'n leuke vrouw. Geen idee waarom. Haar zusje Birgit vond ik altijd wel leuk. Maar sinds zij een week of wat geleden een foto van haar tieten op insta zette, heb ik haar afgeschreven. Waarom moet een vrouw van 40+ nog zulke dingen doen, vraag ik me dan af.
Iedere keer als ik Katja op tv zie komt ze heel chaotisch over.
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
13-08-2018 13:05
Iedere keer als ik Katja op tv zie komt ze heel chaotisch over.
Katja heeft ADHD. Dus dat kan goed kloppen.
Alle reacties Link kopieren
lolapaloeza schreef:
12-08-2018 20:47
Volgens mij was het geen vrij- maar een snuifpartij, maar dan nog.
Raar überhaupt dat Katja het nodig vindt om in élk interview uitgebreid te vertellen over de seks met Freek. Waarom? Echt vreemd gedrag, leuk voor die dochter ook. Ik vraag me dan toch af waarom ze persé zo'n imago wenst.
mick87 schreef:
13-08-2018 13:26
Katja heeft ADHD. Dus dat kan goed kloppen.
Ah.. Zo'n vermoeden had ik inderdaad al.
Alle reacties Link kopieren
Leuk voor Freek en Katja..

Thijs en Igone vind ik leuker samen <3

De vader van Ogene... alles leuk en aardig en je leven oppakken maar ik vind het leeftijdsverschil echt debiel groot. Maar ze zijn beide volwassen dus tja? Geloof alleen nooit dat dit blijvend is.
mick87 schreef:
13-08-2018 13:26
Katja heeft ADHD. Dus dat kan goed kloppen.
En een dwangneurose.
https://www.show.nl/rubrieken/sterren/2 ... g-neurose/
Alle reacties Link kopieren
Kan mij bijna niet voorstellen dat de meiden van Ogene het niet erg vinden zo jonge vriendin.
Het had hun zusje kunnen zijn.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
pearle schreef:
13-08-2018 09:05
Ik vind dat ook leuk, beter dan elkaar constant zwartmaken en het leven zuur maken
Fijn voor hun dochter dat ze goed met elkaar omgaan
Eens.
Ik heb Katja altijd een hele mooie vrouw gevonden, maar sinds ze allerlei rare uitspraken doet vind ik haar minder leuk.
Alle reacties Link kopieren
zegeens schreef:
13-08-2018 11:56
"Alles aan haar is jong, dus een zwangerschap zou moeten lukken."
Haar eierstokken zijn toch echt geen 21 meer.
Daar komt ze nog wel achter.
Alle reacties Link kopieren
lolapaloeza schreef:
12-08-2018 20:47
Volgens mij was het geen vrij- maar een snuifpartij, maar dan nog.
Volgens Katja zelf stonden ze een kwartier na kennismaking te ketsen in het toilet
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Keuken1987 schreef:
13-08-2018 19:05
Kan mij bijna niet voorstellen dat de meiden van Ogene het niet erg vinden zo jonge vriendin.
Het had hun zusje kunnen zijn.
Op Insta sturen ze hartjes onder het bericht. En Lisa heeft er vandaag een soort post over op Insta. Dus ze lijken er echt achter te staan. Waarschijnljk was dit al langer aan de gang. Dus zij zullen het al wel enkele maanden weten en er aan hebben kunnen wennen.
Ana_Isabel** schreef:
13-08-2018 11:37
Ik zie de meerwaarde er ook niet van in.
Katja Schuurman vind ik een zwaar overgewaarde actrice. Ze kan niets en timmert de laaste jaren sowieso niet meer aan de weg. De familie van Thijs is in tv-land behoorlijk invloedrijk. Het lijkt mij dat een goede relatie met Thijs carrièretechnisch daarom best belangrijk kan zijn.
Alle reacties Link kopieren
Pientjexxxx schreef:
14-08-2018 10:42
Katja Schuurman vind ik een zwaar overgewaarde actrice. Ze kan niets en timmert de laaste jaren sowieso niet meer aan de weg. De familie van Thijs is in tv-land behoorlijk invloedrijk. Het lijkt mij dat een goede relatie met Thijs carrièretechnisch daarom best belangrijk kan zijn.
Katja is wel een goede zakenvrouw. Ik heb veel bewondering voor haar 'return to sender' project/bedrijf. Daarmee doet ze echt iets goeds voor de wereld.
mick87 schreef:
14-08-2018 12:22
Katja is wel een goede zakenvrouw. Ik heb veel bewondering voor haar 'return to sender' project/bedrijf. Daarmee doet ze echt iets goeds voor de wereld.
Draait dat dan goed? Ik kan mij niet voorstellen dat het storm loopt met bestellingen met die prijzen.
Alle reacties Link kopieren
Pientjexxxx schreef:
14-08-2018 12:25
Draait dat dan goed? Ik kan mij niet voorstellen dat het storm loopt met bestellingen met die prijzen.
Ja volgens mij wel dus, hun kantoor is gevestigd waar mijn vriend ook werkt en voor wat ik ervan meekrijg loopt het echt aardig.
ze hebben veel verkooppunten
maar wat katja er nog mee te maken heeft, volgens mij niet meer dan een soort ambassadeursrol hoor.
Alle reacties Link kopieren
Pientjexxxx schreef:
14-08-2018 10:42
Katja Schuurman vind ik een zwaar overgewaarde actrice. Ze kan niets en timmert de laaste jaren sowieso niet meer aan de weg. De familie van Thijs is in tv-land behoorlijk invloedrijk. Het lijkt mij dat een goede relatie met Thijs carrièretechnisch daarom best belangrijk kan zijn.
Katja is een knap toetje om te zien en ze weet hoe ze mannen om haar vingertje kan draaien. En voor sommige mannen werkt dat nog steeds. En dan maak je dus carriere. Maar ze kan geen karakterrollen spelen. Ze is simpelweg geen actrice. Ze is gewoon eye candy in elke rol die ze in een film of serie speelt. Ze zou geen goede serieuze film kunnen dragen. Dat ze zo ligt te kwelen over dat gevoos met Freek haalt haar nog meer naar beneden. En Thijs, tja, opa kon acteren. Echt acteren. Maar Thijs zou zonder zijn beroemde achternaam gewoon storingsmonteur bij de Nuon zijn of zo.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven