Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren




Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
pejeka schreef:
20-01-2019 16:57
Want jij denkt dat haar haarkleur nog helemaal puur natuur is? :rofl:
Ja, dat dacht ik echt.
Kun je je haar verven dan?? :geek:

Nou ja, dan is bijna niemand meer puur natuur.
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
20-01-2019 16:56
Ik denk inderdaad dat mooie mensen altijd wel mooi blijven inderdaad.
Als je echt heel mooi bent en ook nog eens bekend, lijkt mij de druk wel groot om altijd maar bloedjemooi te blijven/.
Ik denk ook dat Patricia Paay nog een mooie vrouw is als ze 80 is, maar het leeftijdsverschil ga je wel goed zien.
Die druk legt ze zich zelf op. Wat is mis met een mooie oudere vrouw?
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
20-01-2019 17:18
Ik denk ook dat Patricia Paay nog een mooie vrouw is als ze 80 is, maar het leeftijdsverschil ga je wel goed zien.
Die druk legt ze zich zelf op. Wat is mis met een mooie oudere vrouw?
Voor mij is er niks mis met een mooie oudere vrouw. Maar ik kan me wel voorstellen dat als je altijd voornamelijk om je uiterlijk geroemd bent, dat ouder worden dan anders is.
Op de IG van Katja zie ik het ook; het gaat alleen maar om haar uiterlijk. Elke dag honderden mensen die tegen je zeggen dat je zo ontzettend mooi bent en er nog zo goed uitziet.. bla bla bla.
Als Katja een foto plaatst van iets van haar werk voor return to sender, heeft ze beduidend minder reacties dan wanneer ze een mooie foto van haarzelf plaatst. Dus als dat uiterlijk dan zo belangrijk is en dat verandert door de tijd, dan kan ik me voorstellen dat je dan dingen gaat doen om je jeugdigheid langer vast te houden.
Billy_Mean schreef:
20-01-2019 16:48
Ik zal eens kijken of ik een van haar laatste foto's van IG kan plaatsen hier. Daar had ze dus zelf twee foto's naast elkaar gezet, een van tien jaar geleden en een van nu.
Je hebt natuurlijk wel gelijk, dat weet ik heus wel maar ik vind veel veertigers er gewoon goed en fris uitzien.

En Katja is natuurlijk ook beeldschoon dus dat doet veel goed.
Wel heb ik altijd gedacht dat zij siliconen had maar op haar insta krijgt ze alleen maar non stop complimenten dat ze een van de weinige bekende vrouwen is die nog helemaal puur natuur is.
Echt wel een borstvergroting .
https://www.lindanieuws.nl/nieuws/katja ... ring-ooit/
Alle reacties Link kopieren
Even een vraagje: in de OP staan vier plaatjes. Ik kan die mensen rechtsboven niet thuis brengen al komt zij me wel bekend voor. Kan iemand me vertellen wie dat zijn? Alvast bedankt.
Soldanella schreef:
20-01-2019 17:29
Even een vraagje: in de OP staan vier plaatjes. Ik kan die mensen rechtsboven niet thuis brengen al komt zij me wel bekend voor. Kan iemand me vertellen wie dat zijn? Alvast bedankt.
Jessica Biel en Justin Timberlake.
Yildizlar schreef:
20-01-2019 17:28
Echt wel een borstvergroting .
https://www.lindanieuws.nl/nieuws/katja ... ring-ooit/
Ah, toch wel dus. beste investering ooit nog wel. Dat geloof ik in haar geval wel ja.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Freek echt een mooie man.
duchessmeganmarkle wijzigde dit bericht op 20-01-2019 17:39
3.03% gewijzigd
DuchessMeganMarkle schreef:
20-01-2019 17:35
Ik vond Freek echt een mooie man.
Vond? Hij is toch nog maar jaar of zoiets? Ik ga hem toch nog eens Googelen :-D
Katja is van mijn leeftijd, zelfde haarkleur ook. Ik heb ook nog geen grijze haren, ik verf niet trouwens.

Wel denk ik dat ze eea heeft laten doen qua botox of fillers.
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
20-01-2019 17:26
Voor mij is er niks mis met een mooie oudere vrouw. Maar ik kan me wel voorstellen dat als je altijd voornamelijk om je uiterlijk geroemd bent, dat ouder worden dan anders is.
Op de IG van Katja zie ik het ook; het gaat alleen maar om haar uiterlijk. Elke dag honderden mensen die tegen je zeggen dat je zo ontzettend mooi bent en er nog zo goed uitziet.. bla bla bla.
Als Katja een foto plaatst van iets van haar werk voor return to sender, heeft ze beduidend minder reacties dan wanneer ze een mooie foto van haarzelf plaatst. Dus als dat uiterlijk dan zo belangrijk is en dat verandert door de tijd, dan kan ik me voorstellen dat je dan dingen gaat doen om je jeugdigheid langer vast te houden.
Ik niet. Want je maakt een karikatuur van jezelf op den duur. Wat is er mis met op een mooie manier ouder worden? Ik zie het aan mijn tante. Als jonge vrouw was zij een enorme schoonheid, stom geluk, want blijkbaar had zij van alle genen in de familie de best mogelijke combinatie gekregen ofzo op dat gebied, haar broer en zus (mijn moeder) waren zeker niet lelijk, maar ook niet de opvallende knappe verschijning die mijn tante altijd wél was. En nu, midden 70, is ze nog steeds een mooie vrouw. Met grijswit haar. Met de elegance en panache die ze altijd had. Ze ziet er absoluut niet meer uit als de vrouw die ze was toen ze 20 was, of 40, of zelfs 60. Ze is meegegroeid met haar leeftijd, maar als je dat goed doet, wat blijf je dan mooi! En wat is het dan jammer dat zo veel vrouwen denken dat ze alleen maar mooi blijven als ze krampachtig proberen het uiterlijk dat ze ooit hadden toen ze 25 waren, vast te houden.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Ik ken Freek van Masterchef (jurylid) Jonathan Zandbergen mag er ook wel wezen :love: Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
RégineFilange schreef:
20-01-2019 17:30
Jessica Biel en Justin Timberlake.
Thx!
Mooie vrouw vind ik haar.
DuchessMeganMarkle schreef:
20-01-2019 17:47
Ik ken Freek van Masterchef (jurylid) Jonathan Zandbergen mag er ook wel wezen :love: Afbeelding
Oh, hahaha, ik dacht dat je Freek van Katja bedoelde!
Deze is inderdaad niet verkeerd.
Alle reacties Link kopieren
Sylvie ook 40 ziet er ook goed uit voor haar leeftijd. Ze ziet er jonger uit dan Katja vind ik. Knappe man heeft ze nu. Afbeelding
pejeka schreef:
20-01-2019 17:45
Ik niet. Want je maakt een karikatuur van jezelf op den duur. Wat is er mis met op een mooie manier ouder worden? Ik zie het aan mijn tante. Als jonge vrouw was zij een enorme schoonheid, stom geluk, want blijkbaar had zij van alle genen in de familie de best mogelijke combinatie gekregen ofzo op dat gebied, haar broer en zus (mijn moeder) waren zeker niet lelijk, maar ook niet de opvallende knappe verschijning die mijn tante altijd wél was. En nu, midden 70, is ze nog steeds een mooie vrouw. Met grijswit haar. Met de elegance en panache die ze altijd had. Ze ziet er absoluut niet meer uit als de vrouw die ze was toen ze 20 was, of 40, of zelfs 60. Ze is meegegroeid met haar leeftijd, maar als je dat goed doet, wat blijf je dan mooi! En wat is het dan jammer dat zo veel vrouwen denken dat ze alleen maar mooi blijven als ze krampachtig proberen het uiterlijk dat ze ooit hadden toen ze 25 waren, vast te houden.
Ik ben het helemaal met je eens. Leuk ook om te lezen van je tante.
Wat ik wilde zeggen, is dat ik het me ergens wel kan voorstellen dat je, zeker als je mooi én beroemd bent, je jeugdige schoonheid wilt behouden.
Alle reacties Link kopieren
Zoveel geld heeft ze en dan ziet ze eruit als een callgirl. Altijd net iets té korte jurkjes.
wauw, wat ziet Silvie er mooi uit zeg..
Heb ook wel dagen dat ik blij met mezelf maar dan zie ik dit soort foto's.. :@@:
;-)
DuchessMeganMarkle schreef:
20-01-2019 17:52
Sylvie ook 40 ziet er ook goed uit voor haar leeftijd. Ze ziet er jonger uit dan Katja vind ik. Knappe man heeft ze nu. Afbeelding

Ik vind Sylvie vooral érg ordinair.
Ordinair of niet maar 40 en geen enkele vorm van ook maar iets dat op een oneffenheidje lijkt..
Daar ben ik stiekem best een beetje gezond jaloers op hoor!
Billy_Mean schreef:
20-01-2019 18:07
Ordinair of niet maar 40 en geen enkele vorm van ook maar iets dat op een oneffenheidje lijkt..
Daar ben ik stiekem best een beetje gezond jaloers op hoor!

Ik niet. Moet er niet aan denken om hele dagen alleen maar met mezelf bezig te zijn. Want dat is wat het is om er zo uit te blijven zien.
Billy_Mean schreef:
20-01-2019 17:37
Vond? Hij is toch nog maar jaar of zoiets? Ik ga hem toch nog eens Googelen :-D

Ik vind hem randjes hebben. Brrrr, vieze kop.
the_Wicked_Witch schreef:
20-01-2019 18:10
Ik niet. Moet er niet aan denken om hele dagen alleen maar met mezelf bezig te zijn. Want dat is wat het is om er zo uit te blijven zien.

Ik denk dat ze gewoon best goede genen heeft. Zonder make up:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
20-01-2019 17:53
Ik ben het helemaal met je eens. Leuk ook om te lezen van je tante.
Wat ik wilde zeggen, is dat ik het me ergens wel kan voorstellen dat je, zeker als je mooi én beroemd bent, je jeugdige schoonheid wilt behouden.
Ik eerlijk gezegd niet. Want het enige dat het aangeeft is dat je niet in staat bent mee te groeien met wie je bent, je leven, je ervaringen, en dat je compulsief probeert vast te houden aan een leeftijd en aan een uiterlijk van lang geleden, in plaats van je leven en ervaringen te omarmen en te accepteren dat je uiterlijk mee verandert - en dat je waarschijnlijk een interessanter mens bent als je dat een plaats geeft in je huidige leven en uiterlijk dan wanneer je krampachtig vast blijft houden aan wie je 20 of 25 jaar geleden was, en hoe je er tóen uitzag.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Star² schreef:
20-01-2019 18:13
Ik denk dat ze gewoon best goede genen heeft. Zonder make up:

Afbeelding

Dat denk ik ook hoor, maar er zal ook echt wel een personal trainer aan te pas komen.
Ze heeft zichzelf tot product gemaakt. Maar goed dat is ook iets persoonlijks, ze heeft sinds die vreselijke bruiloft van d'r altijd in mijn irritatiezone gezeten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven