Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!
dinsdag 22 januari 2019 om 19:33
Ik zou het leuker vinden als hij ook eens mee wilde naar de VS ofzo. Maar you cant have it all. Dus gaan we samen af en toe in Europa weg en doe ik de dure dingen alleen of met iemand anders.
Je zou ook geen man willen met een dure hobby waar jij niks aan vindt en geen geld aan wil uitgeven?
.
dinsdag 22 januari 2019 om 19:35
Haarkleur komt niet uit een flesje, maar uit de natuur. Als je het nodig hebt om je goed te voelen dat je haarkleur uit een flesje komt, dan vind ik dat triest. Wees blij met wie je bent, in elke levensfase die je hebt. Draag je jaren met trots en maak er iets moois van, in plaats van krampachtig vast te houden aan een levensfase die is geweest.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!

dinsdag 22 januari 2019 om 19:36
impala schreef: ↑22-01-2019 19:33Ik zou het leuker vinden als hij ook eens mee wilde naar de VS ofzo. Maar you cant have it all. Dus gaan we samen af en toe in Europa weg en doe ik de dure dingen alleen of met iemand anders.
Je zou ook geen man willen met een dure hobby waar jij niks aan vind en geen geld aan wil uitgeven?
Jawel hoor.
Maar goed, ik haalde het aan omdat er kennelijk nogal over werd gevallen dat Sylvie rijke mannen date. Ze is zelf ook rijk, dus ik vind een gelijkgestemde daten niet raar.

dinsdag 22 januari 2019 om 19:38
pejeka schreef: ↑22-01-2019 19:35Haarkleur komt niet uit een flesje, maar uit de natuur. Als je het nodig hebt om je goed te voelen dat je haarkleur uit een flesje komt, dan vind ik dat triest. Wees blij met wie je bent, in elke levensfase die je hebt. Draag je jaren met trots en maak er iets moois van, in plaats van krampachtig vast te houden aan een levensfase die is geweest.
O PJK doe eens niet zo serieus. Ik draag wat me leuk staat, niet om krampachtig vast te houden aan wat dan ook.

dinsdag 22 januari 2019 om 19:39
Nou hell no ik was op mijn dertigste al aardig grijs en echt geen zin om het te omarmen hoor. Nu nog niet en niemand heeft ooit de vraag gesteld of mijn haarkleur echt is . Hooguit verbazing als ik een beetje uitgroei heb.pejeka schreef: ↑22-01-2019 19:35Haarkleur komt niet uit een flesje, maar uit de natuur. Als je het nodig hebt om je goed te voelen dat je haarkleur uit een flesje komt, dan vind ik dat triest. Wees blij met wie je bent, in elke levensfase die je hebt. Draag je jaren met trots en maak er iets moois van, in plaats van krampachtig vast te houden aan een levensfase die is geweest.
dinsdag 22 januari 2019 om 19:41
Mijn haarkleur is niet meer hetzelfde als toen ik kind was, toen was ik veel blonder en had ik ook minder krul, maar de afgelopen 30 jaar of al langer is er niks aan veranderd. En die kleur komt niet uit een potje.
Wat ik ga doen wanneer ik wel grijs word? Geen idee.
Wat ik ga doen wanneer ik wel grijs word? Geen idee.
impala wijzigde dit bericht op 22-01-2019 19:44
11.20% gewijzigd
.

dinsdag 22 januari 2019 om 19:43
Snap ik op zich, maar wat is er mis met grijzend haar, het feit dat je ouder wordt en dat dat ook zichtbaar is? Ook in die fase van je leven kan je er fantastisch uitzien zonder te grijpen naar haarverf of potjes of kleding die eigenlijk niet meer jouw levensfase reflecteert, maar die je aantrekt omdat je vindt dat je anders "oud" bent. Weet je wát oud is? Een vrouw van 50 die denkt dat ze 30 is en dus rondloopt met een kapsel dat bij 30 past, met een haarkleur die bij 30 past, in een Cool Cat T-shirt en sneakers, en dan het meest tragische van al: serieus denken dat iedereen ook dénkt dat je geen dag ouder dan 30 bent, want je bent cool en hip en je kent de top-tien nog uit je hoofd, dus je bént geen 50... nee toch? Zelfontkenning en dat is tot daar aan toe, maar je passeert ook de kans om er fantastisch uit te zien naar je leeftijd.
dinsdag 22 januari 2019 om 19:44
Star² schreef: ↑22-01-2019 19:23Stel mijn hobby is reizen. Of sterrenrestaurants bezoeken. Of autoracen. Of wekelijks naar het theater gaan. Ik doe graag dingen met mijn partner en als hij niet zou willen vanwege ego (ik wil niet onderhouden worden) of het hebben van geen geld, dan is het geen match. Zo raar is dat toch niet? Je zoekt toch iemand die bij je past?
Ik zag Sally hierboven kunstenaar schrijven en dat deed me denken aan een recent topic. Zo iemand zo dus niet mijn partner zijn.
Maar als iemand dan z'n baan verliest. Dan past ie niet meer bij je? Of als ie z'n baan opzegt om z'n droom na te jagen, dan past ie ook niet meer? Dan is de liefde over?
Such fun!1
dinsdag 22 januari 2019 om 19:54
En wie van ons heeft hier nou overduidelijk een haarkleur uit een potje...
Such fun!1

dinsdag 22 januari 2019 om 19:55
pejeka schreef: ↑22-01-2019 19:43Snap ik op zich, maar wat is er mis met grijzend haar, het feit dat je ouder wordt en dat dat ook zichtbaar is? Ook in die fase van je leven kan je er fantastisch uitzien zonder te grijpen naar haarverf of potjes of kleding die eigenlijk niet meer jouw levensfase reflecteert, maar die je aantrekt omdat je vindt dat je anders "oud" bent. Weet je wát oud is? Een vrouw van 50 die denkt dat ze 30 is en dus rondloopt met een kapsel dat bij 30 past, met een haarkleur die bij 30 past, in een Cool Cat T-shirt en sneakers, en dan het meest tragische van al: serieus denken dat iedereen ook dénkt dat je geen dag ouder dan 30 bent, want je bent cool en hip en je kent de top-tien nog uit je hoofd, dus je bént geen 50... nee toch? Zelfontkenning en dat is tot daar aan toe, maar je passeert ook de kans om er fantastisch uit te zien naar je leeftijd.
Niks. Denk ik, want ik heb geen grijzend haar.
En verder ben ik het met je eens. Cool Cat ziet er sowieso nooit uit.

dinsdag 22 januari 2019 om 19:57
Het ging over op zoek zijn naar een partner. Ik zie niet in waarom ik bewust op zoek zou gaan naar iemand die niet bij me past. Tuurlijk is die liefde niet over als je al in een relatie zit en iemand verliest een baan of wordt ziek. Een droom najagen ligt helemaal aan de droom en het effect op het gezin.

dinsdag 22 januari 2019 om 19:58
Hoe weet je hoe je natuurlijke haarkleur eruit ziet als je er steeds iets uit een potje overheen doet?
dinsdag 22 januari 2019 om 20:00
Het zal wel aan mij liggen maar ik zie echt niet wat je bedoelt als je zegt dat ze niet meer op zichzelf lijkt. Ik zie zelfs niet welke foto er vroeger en welke nu is, zo weinig vind ik haar veranderd.
Am Yisrael Chai!

dinsdag 22 januari 2019 om 20:36
Ik denk dat Lieke zich destijds echt wel heeft afgevraagd wat de reden was dat ze werd ingeruild. Zou Jeroen ook voor Linda gevallen zijn als die een verkoopster bij de Kwantum was geweest met een huurhuis in een mindere buurt?
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
dinsdag 22 januari 2019 om 22:11
Waarom niet? Linda lijkt me een enorm leuke vrouw, dus ik zou niet weten waarom iemand niet gewoon op haar als mens zou kunnen vallen.SweetFirefly schreef: ↑22-01-2019 20:36Ik denk dat Lieke zich destijds echt wel heeft afgevraagd wat de reden was dat ze werd ingeruild. Zou Jeroen ook voor Linda gevallen zijn als die een verkoopster bij de Kwantum was geweest met een huurhuis in een mindere buurt?
dinsdag 22 januari 2019 om 22:17
Snap ik ook niet. Dit is overduidelijk Sylvie. In het begin, voordat ze met iets begon met Rafael was ze wat voller en minder van de make-up, toen was ze ook echt een mooie meid. Nu is ze anders, maar gewoon ook ouder geworden. Ik vind hier niks mis mee en mensen die haar niet zouden herkennen geloof ik niet.fashionvictim schreef: ↑22-01-2019 20:00Het zal wel aan mij liggen maar ik zie echt niet wat je bedoelt als je zegt dat ze niet meer op zichzelf lijkt. Ik zie zelfs niet welke foto er vroeger en welke nu is, zo weinig vind ik haar veranderd.
dinsdag 22 januari 2019 om 22:23
Ik ken overigens maar weinig mensen bij wie het haar in 10 jaar tijd verandert van lichtblond naar goudbruin...fashionvictim schreef: ↑22-01-2019 20:00Het zal wel aan mij liggen maar ik zie echt niet wat je bedoelt als je zegt dat ze niet meer op zichzelf lijkt. Ik zie zelfs niet welke foto er vroeger en welke nu is, zo weinig vind ik haar veranderd.
dinsdag 22 januari 2019 om 23:32
Ik zie opeens wel een opmerkelijk en groot verschil : haar borsten beginnen nu al bij haar sleutelbeen.
Die borsten links krijg je met geen enkele push up zo vol en hoog.
.