Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 5!

25-12-2019 21:25 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
maleficent wijzigde dit bericht op 17-02-2020 11:40
17.54% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
27-12-2019 11:50
Check :proud:

Wat is dat voor ziekelijke neiging om mensen bij hun gezicht vast te pakken en in hun gezicht te brullen??
:rofl:
Zeg dat inderdaad.
(Maar heel eerlijk, we spreken er allemaal schande van, maar het is natuurlijk smullen geblazen dit :proud: )
Fantastisch vermaak op m'n vrije dag....
Nothing happens for a reason
Ik krijg vooral de indruk dat Monique in dre zn ogen nogal saai was en dat hij met Bridget lekker los kan gaan.

Je moet maar zin hebben in zn knulletje op 40 jarige leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
27-12-2019 11:32
Hier is het nog te zien:
https://www.rtlboulevard.nl/video/onlin ... kerstfeest

Snel :-D !
Oooh hoe die Bridget ook in haar gezicht pakt. Te gênant , wat een afgang. Hoe kansloos dit allemaal.
juliet64 schreef:
27-12-2019 12:21
:rofl:
Dat filmpje waarin Bridget danst kun je dan weer hier zien:
https://www.shownieuws.nl/rubrieken/ste ... -verloofd/

Tenminste, ik neem aan dat dat bedoeld wordt.
Het is bijna niet meer bij te houden, zoveel als die lui op social media plempen.


Oh ja, dank!
Dat filmpje is 12 seconden langer.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nu de herhaling van het interview wat Andre gaf aan SBS 6 een paar dagen geleden. Zegt ie dat ie heel bang is om iets verkeerd te doen als ie verliefd is. Valt katjelam losgaan in de kroeg en het vervolgens op instagram zetten niet onder blijkbaar ....
B neemt hem zoals hij is
Dat verloofd zal toch niet waar zijn ? Alhoewel zij idd wel overdreven met die hand loopt te zwaaien .
Alle reacties Link kopieren
Oh God , GeenStijl heeft het filmpje ook geplaatst.
Alle reacties Link kopieren
OMG!!
Dat filmpje van dronken Andre, is echt te genant. Ik zou hier zo hard op afknappen!!!
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Hij kan dat filmpje wel verwijderen van zijn insta maar het staat gewoon voor eeuwig op het word wide web.
It's 5 o'clock somewhere
poppetje2006 schreef:
27-12-2019 13:54
Hij kan dat filmpje wel verwijderen van zijn insta maar het staat gewoon voor eeuwig op het word wide web.
Tja de kater komt later
Alle reacties Link kopieren
Een dronk, wij hebben 'm. We laten het wel aan anderen over om te bepalen of het een goede of een kwade is. Het dronkemansgelal van André Hazes hierboven zal men wel scharen onder 'gezellig en z'n pa hield ook zo leuk van de groene rakkers', maar de manier waarop hij zijn tong gebruikt als breekijzer om de mond van zijn vriendin te forceren is best wel opdringerig en creepy. Dat bedacht Dreetje zelf waarschijnlijk ook, want de beelden die hij met zijn dronken kop op Instagram slingerde heeft-ie er snel weer afgetjoept - ze stonden ooit hierrr. Maar het internet vergeet NOOIT. De vriendin (de laatste, de ander die heen en weer wordt geslingerd is ma) is trouwens Bridget Maasland (55), die vijf jaar geleden naar eigen zeggen géén seks heeft gehad met Hazes, terwijl er volgens de bronnen van Evert Santegoeds wel degelijk sprake was van seks - de slipjes zouden op de grond hebben gehangen. Bridget spande echter een rechtszaak aan, volgens haar was er geen sprake van SEKS met André Hazes, maar was het slechts 'een heftige zoen'. Nu weten we in ieder geval hoe dat eruit ziet: eendimensionaal en verdrietig. Einde Bridget & Dré-journaal van vrijdag 27 december, hopen op een vrolijkere editie, morgen.

:rofl:

https://www.geenstijl.nl/

Ook best wel raar hoe hij dat gezicht van Rachel vasthoudt. Alsof hij haar elk moment wil zoenen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het nu tussen Rox en Rachel? Die waren destijds zo close, maar een tijdje geleden waren er geruchten dat dat ook niet lekker liep. En nu zie je Rachel weer de hele tijd met André.

Roxeanne heeft trouwens een leuk gezin. Wat een mooi ventje is haar zoon. Ik vind haar best wel leuk.
Banba schreef:
27-12-2019 13:41
OMG!!
Dat filmpje van dronken Andre, is echt te genant. Ik zou hier zo hard op afknappen!!!

Inderdaad.
Ik vind andré een stomvervelend jong.
En bridget spoort niet.
Alle reacties Link kopieren
OMG niet om aan te zien dit......
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
27-12-2019 16:26
Een dronk, wij hebben 'm. We laten het wel aan anderen over om te bepalen of het een goede of een kwade is. Het dronkemansgelal van André Hazes hierboven zal men wel scharen onder 'gezellig en z'n pa hield ook zo leuk van de groene rakkers', maar de manier waarop hij zijn tong gebruikt als breekijzer om de mond van zijn vriendin te forceren is best wel opdringerig en creepy. Dat bedacht Dreetje zelf waarschijnlijk ook, want de beelden die hij met zijn dronken kop op Instagram slingerde heeft-ie er snel weer afgetjoept - ze stonden ooit hierrr. Maar het internet vergeet NOOIT. De vriendin (de laatste, de ander die heen en weer wordt geslingerd is ma) is trouwens Bridget Maasland (55), die vijf jaar geleden naar eigen zeggen géén seks heeft gehad met Hazes, terwijl er volgens de bronnen van Evert Santegoeds wel degelijk sprake was van seks - de slipjes zouden op de grond hebben gehangen. Bridget spande echter een rechtszaak aan, volgens haar was er geen sprake van SEKS met André Hazes, maar was het slechts 'een heftige zoen'. Nu weten we in ieder geval hoe dat eruit ziet: eendimensionaal en verdrietig. Einde Bridget & Dré-journaal van vrijdag 27 december, hopen op een vrolijkere editie, morgen.

:rofl:

https://www.geenstijl.nl/

Ook best wel raar hoe hij dat gezicht van Rachel vasthoudt. Alsof hij haar elk moment wil zoenen.
:rofl:
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren
Die leeftijd van Bridget. :yes:
:hihi: dat eerste stukje met dat dansje van Bridget (en die wannabe erachter). Wat ben ik blij dat ik nooit met dit soort acties het internet opgeslingerd ben.
Alle reacties Link kopieren
Frizz schreef:
27-12-2019 16:57
Die leeftijd van Bridget. :yes:
1 van de reacties:

Man, man, man. Nog 1 biertje er bij en z'n armen beginnen te wieken. Zo te zien vindt Bridget dit ook niet zo leuk allemaal, met het gedwongen duckmondje door Andre junior (14).

:rofl:
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
27-12-2019 16:58
1 van de reacties:

Man, man, man. Nog 1 biertje er bij en z'n armen beginnen te wieken. Zo te zien vindt Bridget dit ook niet zo leuk allemaal, met het gedwongen duckmondje door Andre junior (14).

:rofl:
En : misschien moet Hazes een tattoo nemen , zal hem vast leuk staan 😂
Bridget zit vanavond bij Boulevard.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
27-12-2019 17:10
Bridget zit vanavond bij Boulevard.
Met een zware kater denk ik.
It's 5 o'clock somewhere
Afrojack heeft zijn vriendin Elettra Lamborghini, de kleindochter van de oprichter van het wereldberoemde automerk, tijdens eerste kerstdag ten huwelijk gevraagd. Ze zei ja.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
27-12-2019 21:29
Afrojack heeft zijn vriendin Elettra Lamborghini, de kleindochter van de oprichter van het wereldberoemde automerk, tijdens eerste kerstdag ten huwelijk gevraagd. Ze zei ja.
Hij heeft wel een voorkeur voor een bepaald type zie ik.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
27-12-2019 21:29
Afrojack heeft zijn vriendin Elettra Lamborghini, de kleindochter van de oprichter van het wereldberoemde automerk, tijdens eerste kerstdag ten huwelijk gevraagd. Ze zei ja.
Ik moest wel lachen. Hij heeft toch een keer zijn Lamborghini in de prak gereden?? Kan hij nu met korting een nieuwe aanschaffen.
It's 5 o'clock somewhere

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven