Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 6!

19-02-2020 08:45 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
pearle schreef:
11-04-2020 13:16
Andre Hazes roept dat Monique vocht achter de longen had. Misschien heb ik het gemist, maar wanneer heeft hij dan zijn studie geneeskunde afgerond? :roll:
In de afgelopen 3 weken? :-D
Hij riep toen op om vooral te blijven feesten. Ach ja.
Ben ff gaan kijken idd ja, haar wangen maar volgens mij ook iets aan haar lippen laten doen.
beetjegek schreef:
11-04-2020 12:22
Moet je het wel flink te pakken hebben gehad, anders geen antistoffen
Dat weten ze nog helemaal niet. Of ben je ineens ook viroloog geworden? Zoals iedereen tegenwoordig kennelijk is.
Yildizlar schreef:
11-04-2020 11:47
Nou haar haar en nagels zien er nog verbazingwekkend goed uit vrees dat sommige mensen enigszins schijt aan regels hebben
Ze leest vást mee hier. Want ze post iets over haar nagels.
vivapimpelmees schreef:
11-04-2020 17:45
Het is vast doorgegeven door haar fans kunnen ze weer neer zetten hoe goed ze is etc.
vivapimpelmees schreef:
11-04-2020 17:45
:rofl:
Holy shit Monique is onherkenbaar in dat filmpje over hondenbrokken
Yildizlar schreef:
11-04-2020 11:47
Nou haar haar en nagels zien er nog verbazingwekkend goed uit vrees dat sommige mensen enigszins schijt aan regels hebben
Er zijn nagelstylistes die je nagels door de brievenbus komen doen.
Wat ziet die Monique er ongelukkig uit, zeg. Wat een dode lege blik in haar ogen boven die verbouwde kop. Ik snap niet wat mensen eraan vinden, aan die vrouw. Maar goed, ik snap ook niet wat mensen aan dat kwalletje waar ze mee is vinden.
Am Yisrael Chai!
Andre Hazes openhartig over Monique:
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... er-monique

Ik vond dit nog wel het leukste stukje:
"Dat is het lekkere aan Moon: ze is wel wat ouder, maar alles aan haar is wel echt. Of althans er is wel wat nep aan haar, maar dat zie je niet. ""
:rofl:
Nothing happens for a reason
Zijn libido is lager...
' Niet omdat ik mijn vrouw minder aantrekkelijk vind, maar ik vind mezelf veel onaantrekkelijker. Ik loop in joggingbroek, mijn haar is vet... Als ik werk voel ik dat ik iets bereikt heb en dat neem ik mee naar huis.'

Volgens mij nam hij eerst iets anders voor hij eventueel naar huis ging.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
OldWood schreef:
11-04-2020 20:41
Dat zijn memes ja
Wat een gek die Andre.
In die link hierboven staat dat hij niet te genieten is na een nacht optreden. Waarom in godsnaam? Waarom zou je met iemand een relatie willen hebben die niet te genieten is na een avond/nacht werken?
Dan moet je toch ander werk gaan zoeken?
Zebra123 schreef:
11-04-2020 21:04
Wat een gek die Andre.
In die link hierboven staat dat hij niet te genieten is na een nacht optreden. Waarom in godsnaam? Waarom zou je met iemand een relatie willen hebben die niet te genieten is na een avond/nacht werken?
Dan moet je toch ander werk gaan zoeken?
Ja, dat schijnt normaal te zijn in huize Hazes. Heb ook wel eens gelezen - in de pre-Bridget tijd - dat ie tijdelijk apart ging wonen omdat ie niet te handhaven was thuis, in de voorbereiding van die shows enzo. Waar je maar zin in hebt :facepalm:
Soms heb ik het idee dat hij die documentaire over zijn vader en Bloed Zweet en Tranen de film honderd keer bekeken heeft en zich gedraagt zoals hij denkt dat een Groot Genie zich hoort te gedragen.
juliet64 schreef:
11-04-2020 21:28
Ja, dat schijnt normaal te zijn in huize Hazes. Heb ook wel eens gelezen - in de pre-Bridget tijd - dat ie tijdelijk apart ging wonen omdat ie niet te handhaven was thuis, in de voorbereiding van die shows enzo. Waar je maar zin in hebt :facepalm:

Volgens mij is ie ook echt niet de makkelijkste. Hij gaat zijn vader achterna.
Zijn zus heeft het beter voor elkaar.
fashionvictim schreef:
11-04-2020 20:47
Wat ziet die Monique er ongelukkig uit, zeg. Wat een dode lege blik in haar ogen boven die verbouwde kop. Ik snap niet wat mensen eraan vinden, aan die vrouw. Maar goed, ik snap ook niet wat mensen aan dat kwalletje waar ze mee is vinden.
Dit ja. Net even gekeken maar inderdaad geen mimiek. Leeg. En bedroefd komt ze over. Pfff.

Ik kan me niet voorstellen dat ze gelukkig zijn samen. Kan er bij mij niet in dat het helemaal pais en vree is na het avontuurtje van Dre bij B.

Ik vind Bridget sowieso knapper. Zeker voor haar leeftijd.
OldWood schreef:
11-04-2020 20:41
Echt waar?? Ik vraag me dan af: Op het moment dat je klaar bent en je nagels zijn gedaan, dan trek je je handen terug door de brievenbus, dan veeg je alles er toch weer direct af?? :?:

Ik las ook dat Andre zijn moeder belt na een optreden om 4 uur 's nachts om bij te kletsen.
Echt, mijn zoon mag in nood bellen 's nachts, maar echt niet voor een gezelligheidspraatje om 4 uur in de nacht
Zebra123 schreef:
11-04-2020 20:02
Holy shit Monique is onherkenbaar in dat filmpje over hondenbrokken
dacht dat het de zus van anouk was
pearle schreef:
12-04-2020 10:26
Echt waar?? Ik vraag me dan af: Op het moment dat je klaar bent en je nagels zijn gedaan, dan trek je je handen terug door de brievenbus, dan veeg je alles er toch weer direct af?? :?:

Ik las ook dat Andre zijn moeder belt na een optreden om 4 uur 's nachts om bij te kletsen.
Echt, mijn zoon mag in nood bellen 's nachts, maar echt niet voor een gezelligheidspraatje om 4 uur in de nacht
Inderdaad.. Ik had gisteren een stukje gezien van dat programma van Jeroen vd Boom. Daarin was Rachel te gast. Ik schrok echt van haar stem.
pearle schreef:
12-04-2020 10:26

Nee joh dat zijn memes echt niet dat nagelstylistes dat doen je kunt ook de lamp niet in met je nagels .
Ze gaan allemaal op Katrien Duck lijken.
Monique gaat zo te zien naar dezelfde arts als de vriendin van Lil' Kleine.
rare dikke lippen, een grimasgezicht. Brrrrr.

Dan maar liever wat rimpels hoor.
Stressed is just desserts spelled backwards
Betty_Slocombe schreef:
11-04-2020 21:36
Soms heb ik het idee dat hij die documentaire over zijn vader en Bloed Zweet en Tranen de film honderd keer bekeken heeft en zich gedraagt zoals hij denkt dat een Groot Genie zich hoort te gedragen.
Dit idee heb ik ook wel. Hij heeft natuurlijk ook wel een andere jeugd gehad dan andere kinderen, en zijn vader wordt door velen verafgood dus ik kan me er wel iets bij voorstellen ergens.
Kwebbeltje91 schreef:
12-04-2020 10:32
Inderdaad.. Ik had gisteren een stukje gezien van dat programma van Jeroen vd Boom. Daarin was Rachel te gast. Ik schrok echt van haar stem.
Ik zag dat voorstukje ook, inderdaad wat een verschrikkelijk hese rokersstem
S-Meds schreef:
12-04-2020 10:32
dacht dat het de zus van anouk was
Ja, nou je het zegt....
Ze hebben in elk geval wel dezelfde wenkbrauwboer zo te zien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven