Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 6!
zaterdag 11 april 2020 om 17:50
Het is vast doorgegeven door haar fans kunnen ze weer neer zetten hoe goed ze is etc.vivapimpelmees schreef: ↑11-04-2020 17:45Ze leest vást mee hier. Want ze post iets over haar nagels.
zaterdag 11 april 2020 om 18:18
vivapimpelmees schreef: ↑11-04-2020 17:45Ze leest vást mee hier. Want ze post iets over haar nagels.
zaterdag 11 april 2020 om 20:47
zaterdag 11 april 2020 om 20:52
Andre Hazes openhartig over Monique:
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... er-monique
Ik vond dit nog wel het leukste stukje:
"Dat is het lekkere aan Moon: ze is wel wat ouder, maar alles aan haar is wel echt. Of althans er is wel wat nep aan haar, maar dat zie je niet. ""
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... er-monique
Ik vond dit nog wel het leukste stukje:
"Dat is het lekkere aan Moon: ze is wel wat ouder, maar alles aan haar is wel echt. Of althans er is wel wat nep aan haar, maar dat zie je niet. ""
Nothing happens for a reason
zaterdag 11 april 2020 om 20:55
Zijn libido is lager...
' Niet omdat ik mijn vrouw minder aantrekkelijk vind, maar ik vind mezelf veel onaantrekkelijker. Ik loop in joggingbroek, mijn haar is vet... Als ik werk voel ik dat ik iets bereikt heb en dat neem ik mee naar huis.'
Volgens mij nam hij eerst iets anders voor hij eventueel naar huis ging.
' Niet omdat ik mijn vrouw minder aantrekkelijk vind, maar ik vind mezelf veel onaantrekkelijker. Ik loop in joggingbroek, mijn haar is vet... Als ik werk voel ik dat ik iets bereikt heb en dat neem ik mee naar huis.'
Volgens mij nam hij eerst iets anders voor hij eventueel naar huis ging.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 11 april 2020 om 21:04
zaterdag 11 april 2020 om 21:28
Ja, dat schijnt normaal te zijn in huize Hazes. Heb ook wel eens gelezen - in de pre-Bridget tijd - dat ie tijdelijk apart ging wonen omdat ie niet te handhaven was thuis, in de voorbereiding van die shows enzo. Waar je maar zin in hebtZebra123 schreef: ↑11-04-2020 21:04Wat een gek die Andre.
In die link hierboven staat dat hij niet te genieten is na een nacht optreden. Waarom in godsnaam? Waarom zou je met iemand een relatie willen hebben die niet te genieten is na een avond/nacht werken?
Dan moet je toch ander werk gaan zoeken?
Nothing happens for a reason
zaterdag 11 april 2020 om 21:46
Volgens mij is ie ook echt niet de makkelijkste. Hij gaat zijn vader achterna.
Zijn zus heeft het beter voor elkaar.
zaterdag 11 april 2020 om 22:55
Dit ja. Net even gekeken maar inderdaad geen mimiek. Leeg. En bedroefd komt ze over. Pfff.fashionvictim schreef: ↑11-04-2020 20:47Wat ziet die Monique er ongelukkig uit, zeg. Wat een dode lege blik in haar ogen boven die verbouwde kop. Ik snap niet wat mensen eraan vinden, aan die vrouw. Maar goed, ik snap ook niet wat mensen aan dat kwalletje waar ze mee is vinden.
Ik kan me niet voorstellen dat ze gelukkig zijn samen. Kan er bij mij niet in dat het helemaal pais en vree is na het avontuurtje van Dre bij B.
Ik vind Bridget sowieso knapper. Zeker voor haar leeftijd.
zondag 12 april 2020 om 10:26
Echt waar?? Ik vraag me dan af: Op het moment dat je klaar bent en je nagels zijn gedaan, dan trek je je handen terug door de brievenbus, dan veeg je alles er toch weer direct af??
Ik las ook dat Andre zijn moeder belt na een optreden om 4 uur 's nachts om bij te kletsen.
Echt, mijn zoon mag in nood bellen 's nachts, maar echt niet voor een gezelligheidspraatje om 4 uur in de nacht
zondag 12 april 2020 om 10:32
Inderdaad.. Ik had gisteren een stukje gezien van dat programma van Jeroen vd Boom. Daarin was Rachel te gast. Ik schrok echt van haar stem.pearle schreef: ↑12-04-2020 10:26Echt waar?? Ik vraag me dan af: Op het moment dat je klaar bent en je nagels zijn gedaan, dan trek je je handen terug door de brievenbus, dan veeg je alles er toch weer direct af??![]()
Ik las ook dat Andre zijn moeder belt na een optreden om 4 uur 's nachts om bij te kletsen.
Echt, mijn zoon mag in nood bellen 's nachts, maar echt niet voor een gezelligheidspraatje om 4 uur in de nacht
zondag 12 april 2020 om 10:33
Nee joh dat zijn memes echt niet dat nagelstylistes dat doen je kunt ook de lamp niet in met je nagels .pearle schreef: ↑12-04-2020 10:26Echt waar?? Ik vraag me dan af: Op het moment dat je klaar bent en je nagels zijn gedaan, dan trek je je handen terug door de brievenbus, dan veeg je alles er toch weer direct af??![]()
zondag 12 april 2020 om 10:48
Dit idee heb ik ook wel. Hij heeft natuurlijk ook wel een andere jeugd gehad dan andere kinderen, en zijn vader wordt door velen verafgood dus ik kan me er wel iets bij voorstellen ergens.Betty_Slocombe schreef: ↑11-04-2020 21:36Soms heb ik het idee dat hij die documentaire over zijn vader en Bloed Zweet en Tranen de film honderd keer bekeken heeft en zich gedraagt zoals hij denkt dat een Groot Genie zich hoort te gedragen.
zondag 12 april 2020 om 10:52
Ik zag dat voorstukje ook, inderdaad wat een verschrikkelijk hese rokersstemKwebbeltje91 schreef: ↑12-04-2020 10:32Inderdaad.. Ik had gisteren een stukje gezien van dat programma van Jeroen vd Boom. Daarin was Rachel te gast. Ik schrok echt van haar stem.