Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 6!
zondag 12 april 2020 om 14:15
Volgens mij zit je in het verkeerde topicCookielover schreef: ↑12-04-2020 13:36Olga Zuiderhoek heeft/had het coronavirus
Ze is gelukkig alweer aan de betere hand hoewel ze wel 39 à 40 graden koorts heeft gehad.
zondag 12 april 2020 om 15:47
Ze zei dat ze bronchitis heeft. Ik vond haar trouwens wel heel sympathiek overkomen, en het verbaasde mij dat ze bevriend is met Rossana Kluivert.
Wat ik dus niet begrijp is dat het steeds maar over Andre senior gaat, dat wordt steeds maar uitgemolken, over zijn werkkamer/ stoel enz.. terwijl ze toch gescheiden waren?,
zondag 12 april 2020 om 15:52
Volgens mij is Rossanna ook bevriend met Monique ze delen veel honden van die stichting van Kluivert.Gisselle schreef: ↑12-04-2020 15:47Ze zei dat ze bronchitis heeft. Ik vond haar trouwens wel heel sympathiek overkomen, en het verbaasde mij dat ze bevriend is met Rossana Kluivert.
Wat ik dus niet begrijp is dat het steeds maar over Andre senior gaat, dat wordt steeds maar uitgemolken, over zijn werkkamer/ stoel enz.. terwijl ze toch gescheiden waren?,
zondag 12 april 2020 om 17:44
zondag 12 april 2020 om 18:03
Ik denk dat in haar woordenboek "Uitmelken" onder de A van Andre staat.yasmijn schreef: ↑12-04-2020 17:44Ik vond dat Rachel een gênante vertoning neerzette. Alsof het koek en ei was. Dat was het bijna nooit. Ze was weer fijn aan het liegen.
En dat “zij gelooft in mij”
Denkt ze nou werkelijk dat niet heel nl weet dat dat voor Ellen was?
En dan komt ze ook nog met een nieuw boek.
Everything you see I owe to spaghetti!
zondag 12 april 2020 om 18:10
Zij gelooft in mij en kleine jongen beide niet voor haar en haar jongen . Maar laten we vooral doen of het wel zo is .yasmijn schreef: ↑12-04-2020 17:44Ik vond dat Rachel een gênante vertoning neerzette. Alsof het koek en ei was. Dat was het bijna nooit. Ze was weer fijn aan het liegen.
zondag 12 april 2020 om 18:54
Precies! Een knap staaltje liegebeesten. Ze vertelde ook dat ze oppas was van Melvin en zij en SR gevoelens kregen voor elkaar en dat zij toen voorstelde om buiten beeld te gaan om na 4 jaar terug te komen en toen een relatie kreeg met SR.yasmijn schreef: ↑12-04-2020 17:44Ik vond dat Rachel een gênante vertoning neerzette. Alsof het koek en ei was. Dat was het bijna nooit. Ze was weer fijn aan het liegen.
Nu komt het over of SR geen relatie meer had met Ellen maar Ellen heeft haar betrapt terwijl ze schuimbekkend aan de pielewaps van SR zat.
Ik denk wel dat haar ouders een minder grote rol hebben gehad dan dat wij denken want ik denk dat haar liefde voor hem wel heel diep zat. Ik snap het ook niet want wat had hij nou voor aantrekkelijks in de ogen van een meisje van 15 jaar. Het was gewoon een viezig mannetje om te zien. Overigens vind ik zijn muziek wel geweldig. In dit geval, geen beeld maar wel geluid, dan is het prima te doen.
zondag 12 april 2020 om 19:24
Ze heeft zéér belangrijke dingen weggegumd. Heel bewust. Die vrouw is spijkerhard.
Geen bijzonderheden
zondag 12 april 2020 om 19:25
Ze gaf ook toe dat ze rookt en ze had zelfspot door te zeggen dat ze weleens voor man aangezien werd aan de telefoon. Maar nu is ze blijkbaar nog hezer dan anders door problemen met haar keel.Kwebbeltje91 schreef: ↑12-04-2020 19:21Maar van bronchitis krijg je toch niet zo'n rauwe stem? (sorry, geen verstand van longaandoeningen)
zondag 12 april 2020 om 19:26
Nee joh klopt geen reet van, komt door het rokenKwebbeltje91 schreef: ↑12-04-2020 19:21Maar van bronchitis krijg je toch niet zo'n rauwe stem? (sorry, geen verstand van longaandoeningen)
zondag 12 april 2020 om 19:27
minnimouse schreef: ↑12-04-2020 19:25Ze gaf ook toe dat ze rookt en ze had zelfspot door te zeggen dat ze weleens voor man aangezien werd aan de telefoon. Maar nu is ze blijkbaar nog hezer dan anders door problemen met haar keel.
Ah.
Vanavond komt de herhaling, als ik nog niet in slaap ben gevallen ga ik hem wel helemaal kijken.
zondag 12 april 2020 om 19:29
Uit beeld geweest. Nog niet misschien. Ellen werd eruit gebonjourd en zij kwam er direct in.
Ze is nooit uit beeld geweest. Inderdaad, Ellen betrapte haar met André. Ze doet nu alsof André al gescheiden was voordat zij erbij kwam. Dat weet ook iedereen dus ze zat voor lul bij die van der Boom.
En van dat testament om het erfgoed te beschermen geloof ik ook nietsssss. André was allesbehalve zakelijk, die kán dat nooit gezegd of geschreven hebben.
Dacht ie nooit over na.
Ze is nooit uit beeld geweest. Inderdaad, Ellen betrapte haar met André. Ze doet nu alsof André al gescheiden was voordat zij erbij kwam. Dat weet ook iedereen dus ze zat voor lul bij die van der Boom.
En van dat testament om het erfgoed te beschermen geloof ik ook nietsssss. André was allesbehalve zakelijk, die kán dat nooit gezegd of geschreven hebben.
Dacht ie nooit over na.
Geen bijzonderheden
zondag 12 april 2020 om 19:37
Volgens mij gaf hij zijn laatste stuiver nog weg. Geld interesseerde hem niets.
Over dat portrtrecht is hij echt niet begonnen, dat was haar idee. Zij wist dat alles met de naam Hazes uitgemolken kon worden. Dus werd zij beschermvrouwe.
Ze vertelde toch ook dat ze nachtenlang bezig was met verzoekjes om iets met Hazes te doen. Een groot merk wilde er een wijnflessenhouder van maken ofzo.
Kan me voorstellen dat er veel verzieken binnenkomen maar zou dat nou een FT baan geweest zijn. Ik denk eerder een obsessie om de naam Hazes te claimen dus dat werd 24/7 googlen op de naam Hazes.
Over dat portrtrecht is hij echt niet begonnen, dat was haar idee. Zij wist dat alles met de naam Hazes uitgemolken kon worden. Dus werd zij beschermvrouwe.
Ze vertelde toch ook dat ze nachtenlang bezig was met verzoekjes om iets met Hazes te doen. Een groot merk wilde er een wijnflessenhouder van maken ofzo.
Kan me voorstellen dat er veel verzieken binnenkomen maar zou dat nou een FT baan geweest zijn. Ik denk eerder een obsessie om de naam Hazes te claimen dus dat werd 24/7 googlen op de naam Hazes.
zondag 12 april 2020 om 19:38
mabelle schreef: ↑11-04-2020 22:55Dit ja. Net even gekeken maar inderdaad geen mimiek. Leeg. En bedroefd komt ze over. Pfff.
Ik kan me niet voorstellen dat ze gelukkig zijn samen. Kan er bij mij niet in dat het helemaal pais en vree is na het avontuurtje van Dre bij B.
Ik vind Bridget sowieso knapper. Zeker voor haar leeftijd.
Nou.... Ik zag B vandaag op Insta en daar ziet ze er toch écht niet goed uit. Die lip leidt ontzettend af
zondag 12 april 2020 om 19:38
Ze zegt dat ze bronchitis heeft. Die vrouw is gewoon doorrookt.minnimouse schreef: ↑12-04-2020 19:37Waarom zou ze daar over liegen? Ze is vaker rokend in beeld geweest, dus het is geen geheim dat ze rookt.
Geen bijzonderheden
zondag 12 april 2020 om 19:39
Welnee. Bronchitis heeft niets met je stembanden te maken. Ik heb het tien keer gehad ofzo en mijn stem is nooit zo geweest.Kwebbeltje91 schreef: ↑12-04-2020 19:21Maar van bronchitis krijg je toch niet zo'n rauwe stem? (sorry, geen verstand van longaandoeningen)