Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 6!
zondag 12 april 2020 om 19:58
Wat mij betreft nog lang niet lullig genoeg. Zou leuk zijn als ze onverwacht en bij ieder 'gelogen' antwoord om haar oren gemept zou worden met data en feiten. Die zijn er genoeg. Helemaal verifieerbaar en onwrikbaar.yasmijn schreef: ↑12-04-2020 19:29Uit beeld geweest. Nog niet misschien. Ellen werd eruit gebonjourd en zij kwam er direct in.
Ze is nooit uit beeld geweest. Inderdaad, Ellen betrapte haar met André. Ze doet nu alsof André al gescheiden was voordat zij erbij kwam. Dat weet ook iedereen dus ze zat voor lul bij die van der Boom.
En van dat testament om het erfgoed te beschermen geloof ik ook nietsssss. André was allesbehalve zakelijk, die kán dat nooit gezegd of geschreven hebben.
Dacht ie nooit over na.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 12 april 2020 om 20:03
In lijn met Monique: Bekijk de instagram van Chantal Janssen is...... Haar gezicht is net een opgeblazen ballon. En ik vind haar naturel zo'n mooie vrouw. Net als Monique. Als ik Chantal zag vond ik het altijd een verademing dat zij nog puur natuur was. Echt dood en dood zonde dit. En vooral, waarom???!!!!!
zondag 12 april 2020 om 20:07
Gewoon op een akkoordje gegooid met die van den Boom. Een man met randjes. Vind hem eng.
Geen bijzonderheden
zondag 12 april 2020 om 20:55
Ik vond het een mooie uitzending. Die tranen waren echt hoor, die vrouw heeft een heel pakketje bagage op haar rug. En dat praten, ik was laatst verkouden en had ook ineens een rokersstem, terwijl ik niet rook. Niet dat ik Rachel mag, maar ik vond het een mooie uitzending en ben toch anders tegen haar aan gaan kijken.
zondag 12 april 2020 om 21:31
Wie heeft er geen pakket bagage op de rug. Ze is echt niet de enige weduwe, en vast meerderen op jonge leeftijd met ook nog eens financiële problemen die de kindjes achter op de fiets naar school, opvang en sportclubs moeten brengen.
Er zijn veel mensen die de ballen hoog moeten houden.
Daarmee wil ik niet zeggen dat haar verdriet niet echt is. Dat was wel duidelijk. Ze was idolaat van hem en ik denk dat zijn overlijden voor haar een traumatische ervaring was dat ze niet eerder heeft verwerkt omdat geld en portretrechten voor haar een obsessie werden. En natuurlijk Nathalie en Melvin buiten beeld houden.
Daarbij half Nederland die een mening over je heeft. Dus het verwerken zal moeilijk geweest zijn.
Er zijn veel mensen die de ballen hoog moeten houden.
Daarmee wil ik niet zeggen dat haar verdriet niet echt is. Dat was wel duidelijk. Ze was idolaat van hem en ik denk dat zijn overlijden voor haar een traumatische ervaring was dat ze niet eerder heeft verwerkt omdat geld en portretrechten voor haar een obsessie werden. En natuurlijk Nathalie en Melvin buiten beeld houden.
Daarbij half Nederland die een mening over je heeft. Dus het verwerken zal moeilijk geweest zijn.
zondag 12 april 2020 om 22:16
Dat zei ik, doorrookt.SallySpectra* schreef: ↑12-04-2020 22:07Chronische bronchitis kan best, is een typische rokersziekte.
Trouwens, mijn broertje had als kind al chronische bronchitis. En als kind rook je niet.
Geen bijzonderheden
zondag 12 april 2020 om 22:20
Krokodillentranen.Oh-happy-day schreef: ↑12-04-2020 20:55Ik vond het een mooie uitzending. Die tranen waren echt hoor, die vrouw heeft een heel pakketje bagage op haar rug. En dat praten, ik was laatst verkouden en had ook ineens een rokersstem, terwijl ik niet rook. Niet dat ik Rachel mag, maar ik vond het een mooie uitzending en ben toch anders tegen haar aan gaan kijken.
Geen bijzonderheden
zondag 12 april 2020 om 22:32
Die tranen waren wel echt ja.Oh-happy-day schreef: ↑12-04-2020 20:55Ik vond het een mooie uitzending. Die tranen waren echt hoor, die vrouw heeft een heel pakketje bagage op haar rug. En dat praten, ik was laatst verkouden en had ook ineens een rokersstem, terwijl ik niet rook. Niet dat ik Rachel mag, maar ik vond het een mooie uitzending en ben toch anders tegen haar aan gaan kijken.
En van sommige dingen denk ik wel: mensen maken fouten en soms bedenken ze zich achteraf dat dat niet oké was.
zondag 12 april 2020 om 23:17
Ja eens! Daarom ben ik eigenlijk ook gestopt om haar te volgen..watdachtjehiervan schreef: ↑12-04-2020 20:03In lijn met Monique: Bekijk de instagram van Chantal Janssen is...... Haar gezicht is net een opgeblazen ballon. En ik vind haar naturel zo'n mooie vrouw. Net als Monique. Als ik Chantal zag vond ik het altijd een verademing dat zij nog puur natuur was. Echt dood en dood zonde dit. En vooral, waarom???!!!!!
maandag 13 april 2020 om 10:17
Volgens mij kent Yasmijn de familie (en omgeving?) best goed (als je wilt dat ik dit weghaal, moet je het zeggen Yasmijn!)Oh-happy-day schreef: ↑13-04-2020 10:12Op basis van wat oordeel je daar over? Vergeet niet dat ze opgenomen is geweest, dat is niet vanwege krokodillentranen hoor.
maandag 13 april 2020 om 10:19
Ik zit die insta nu t bekijken maar vraag me af welke foto je dan bedoelt ?watdachtjehiervan schreef: ↑12-04-2020 20:03In lijn met Monique: Bekijk de instagram van Chantal Janssen is...... Haar gezicht is net een opgeblazen ballon. En ik vind haar naturel zo'n mooie vrouw. Net als Monique. Als ik Chantal zag vond ik het altijd een verademing dat zij nog puur natuur was. Echt dood en dood zonde dit. En vooral, waarom???!!!!!
Die hamsterwangen had zij altijd al .
maandag 13 april 2020 om 10:21
Rachel is opgevoed door een narcistische moeder. Ze kreeg een relatie met een narcistische alcoholist toen ze 13 was en ze vertelde in het interview dat haar narcistische zoon haar opzij schoof toen ze kritiek op hem had. Daar ging ze bijna aan onderdoor. nu is er weer contact en plooit ze zich uit angst hem kwijt te raken. Daarom moet ze elke nacht om vier uur zijn gebabbel aanhoren. Rachel zelf bestaat niet, zij plooitminnimouse schreef: ↑12-04-2020 22:32Die tranen waren wel echt ja.
En van sommige dingen denk ik wel: mensen maken fouten en soms bedenken ze zich achteraf dat dat niet oké was.
maandag 13 april 2020 om 10:21
Dan zou het haar sieren als ze eens benoemde wat er allemaal anders gekund had in het verleden.Oh-happy-day schreef: ↑13-04-2020 10:12Op basis van wat oordeel je daar over? Vergeet niet dat ze opgenomen is geweest, dat is niet vanwege krokodillentranen hoor.
Zoals zijn eerdere kinderen ontkennen en van hun erfenis onthouden .
anoniem_642d224ec8888 wijzigde dit bericht op 13-04-2020 10:23
0.54% gewijzigd
maandag 13 april 2020 om 10:23
Vergeet niet hoe moeilijk het wordt om leugens vol te blijven houden en jezelf daarvan te overtuigen. En ze moet zichzelf er wel van overtuigen al zal de angst om finaal door de mand te vallen ook niet te onderschatten zijn. Het wordt steeds ingewikkelder, de financiële belangen zijn groot. Het ego nog groter. Prima recept voor mentale problemen en zelfmedelijden.Oh-happy-day schreef: ↑13-04-2020 10:12Op basis van wat oordeel je daar over? Vergeet niet dat ze opgenomen is geweest, dat is niet vanwege krokodillentranen hoor.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 13 april 2020 om 11:24
S-Meds schreef: ↑13-04-2020 10:21Rachel is opgevoed door een narcistische moeder. Ze kreeg een relatie met een narcistische alcoholist toen ze 13 was en ze vertelde in het interview dat haar narcistische zoon haar opzij schoof toen ze kritiek op hem had. Daar ging ze bijna aan onderdoor. nu is er weer contact en plooit ze zich uit angst hem kwijt te raken. Daarom moet ze elke nacht om vier uur zijn gebabbel aanhoren. Rachel zelf bestaat niet, zij plooit
Rachel is zelf ook een narcist. Ze liegt, manipuleert, heeft weinig inlevingsvermogen voelt geen empathie, ze is verslaafd aan aandacht, ikke ikke ikke eigen belang dus, is machtbelust, doet alles om haar doel te bereiken ten koste van anderen. Het maakt haar geen reet uit.
Dit alles om haar eigen onzekerheid te verbloemen. Het is gewoon een masker wat ze opzet. Dat hele interview bij die enge VD Boom is voor een groot deel gewoon hartstikke fake geweest buiten het verdriet om SR om. Maar ook dat verdriet gebruikt ze weer om aandacht te krijgen en zo haar ego een boost te geven.
maandag 13 april 2020 om 11:27
Dat zou al een eerste stap naar sympathie zijn. Het ontkennen van zijn oudste kinderen is wat haar niet geliefd maakt.
Nog niet eens dat ze het met SR deed terwijl hij nog bij Ellen was. Een kutstreek ja maar zij was jong, een puber en die oude viespeuk had beter moeten weten.
maandag 13 april 2020 om 14:13
maandag 13 april 2020 om 14:15
Billy_Mean schreef: ↑13-04-2020 14:12Ik zie totaal geen verschil bij Chantal. Ze komt juist heel naturel over.
maandag 13 april 2020 om 14:22
Ik zie de laatste tijd alleen maar selfies waarin ze best droevig kijkt.Billy_Mean schreef: ↑13-04-2020 14:13Deze is echt niet zo fraai van Bridget;
https://www.instagram.com/p/B-4I-q6AocW ... vxkq38y8n8
Ik denk dat ze de breuk nog steeds niet heeft verwerkt.
Het is wel een harde tik hoor, relatie met iemand die (misschien?) zijn partner verliet voor haar, vervolgens toch terug rent naar Monique omdat Bridget bij nader inzien toch niet zo beviel. Harde tik voor haar ego. Twee exen die nu in coronatijd 'lekker' met hun vrouw en kind zitten en zij de laatste klap nog niet verwerkt lijkt te hebben.