Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 6!
maandag 13 april 2020 om 14:23
fashionvictim schreef: ↑11-03-2020 07:56Deze hier al gepost?
https://www.ditjesendatjes.nl/bron-onth ... tiekemerd/
Zie ook dit artikeltje uit 2013 (!!!)
http://dagbladen.blogspot.com/2013/04/w ... rsato.html
Dat weet ik niet. Ditjes en Datjes? Is het wel een betrouwbare bron?
LOEP ME MAAR aub.
maandag 13 april 2020 om 14:24
maandag 13 april 2020 om 14:26
Oh Maar ik vind het ook echt wel sneu en wrang en begrijp de klap als je zelf stapelverliefd was.Hanaa schreef: ↑13-04-2020 14:22Ik zie de laatste tijd alleen maar selfies waarin ze best droevig kijkt.
Ik denk dat ze de breuk nog steeds niet heeft verwerkt.
Het is wel een harde tik hoor, relatie met iemand die (misschien?) zijn partner verliet voor haar, vervolgens toch terug rent naar Monique omdat Bridget bij nader inzien toch niet zo beviel. Harde tik voor haar ego. Twee exen die nu in coronatijd 'lekker' met hun vrouw en kind zitten en zij de laatste klap nog niet verwerkt lijkt te hebben.
Zou als ik haar was een tijdje van de radar gaan. Die selfies worden toch wat sneu.
maandag 13 april 2020 om 14:32
Ze heeft geen make-up op nee. Maar wel lekker strakgetrokken hoor. Of opgevuld, kan ook.Billy_Mean schreef: ↑13-04-2020 14:24Je lacht me uit
Maar kijk dan
https://www.instagram.com/p/B9JaQzvhdJV ... rodab18io4
maandag 13 april 2020 om 15:02
Ik ben het met je eens, ze moet even stoppen met selfies op ig te gooien. Het geluk straalt niet van haar gezicht af, hoe hard ze het ook roept in haar bijteksten. Haar gezicht straalt verdriet uit.Billy_Mean schreef: ↑13-04-2020 14:26Oh Maar ik vind het ook echt wel sneu en wrang en begrijp de klap als je zelf stapelverliefd was.
Zou als ik haar was een tijdje van de radar gaan. Die selfies worden toch wat sneu.
Er is niks mis met het laten zien van teleurstelling en verdriet. Het probleem is dat zij door het plaatsen van die selfies nu voor 'sneu' wordt aangezien (de stiefmoeder van Mees hintte iets in die zin). Even verdwijnen van social media, herpakken (al dan niet mbv therapie) en dan weer gaan met die banaan.
maandag 13 april 2020 om 15:16
oh ja, dat is ook zoCathy2020 schreef: ↑13-04-2020 11:24Rachel is zelf ook een narcist. Ze liegt, manipuleert, heeft weinig inlevingsvermogen voelt geen empathie, ze is verslaafd aan aandacht, ikke ikke ikke eigen belang dus, is machtbelust, doet alles om haar doel te bereiken ten koste van anderen. Het maakt haar geen reet uit.
Dit alles om haar eigen onzekerheid te verbloemen. Het is gewoon een masker wat ze opzet. Dat hele interview bij die enge VD Boom is voor een groot deel gewoon hartstikke fake geweest buiten het verdriet om SR om. Maar ook dat verdriet gebruikt ze weer om aandacht te krijgen en zo haar ego een boost te geven.
maandag 13 april 2020 om 15:36
Joh, niemand geloofd toch dat het super gezellig is bij André en Monique thuis nu? Ze zullen het alleen niet laten merken, want dan krijgt André weer half Nederland over zich heen en het is niet goed voor de centjes. Die gast verveelt zich kapot daar in huis. Daar hoef Bridget dus echt niet jaloers op te zijn.Hanaa schreef: ↑13-04-2020 14:22Ik zie de laatste tijd alleen maar selfies waarin ze best droevig kijkt.
Ik denk dat ze de breuk nog steeds niet heeft verwerkt.
Het is wel een harde tik hoor, relatie met iemand die (misschien?) zijn partner verliet voor haar, vervolgens toch terug rent naar Monique omdat Bridget bij nader inzien toch niet zo beviel. Harde tik voor haar ego. Twee exen die nu in coronatijd 'lekker' met hun vrouw en kind zitten en zij de laatste klap nog niet verwerkt lijkt te hebben.
Ik ben absoluut geen Bridget fan maar ik blijf erbij dat ik het triest vind dat zij wel imago schade op heeft gelopen en André ongeschonden uit de strijd is gekomen. Want ja, nog jong he en hij is weer terug bij zijn gezin dus het is oke.
maandag 13 april 2020 om 16:14
Dit kan ik wel geloven. Ze kwam op mij veel liever over dan ze door de media is weggezet. Ze houdt de rechten van André in de gaten. Logisch anders gaan anderen er mee aan de haal. Ze zei het zo mooi: wel eerst even netjes vragen.S-Meds schreef: ↑13-04-2020 10:21Rachel is opgevoed door een narcistische moeder. Ze kreeg een relatie met een narcistische alcoholist toen ze 13 was en ze vertelde in het interview dat haar narcistische zoon haar opzij schoof toen ze kritiek op hem had. Daar ging ze bijna aan onderdoor. nu is er weer contact en plooit ze zich uit angst hem kwijt te raken. Daarom moet ze elke nacht om vier uur zijn gebabbel aanhoren. Rachel zelf bestaat niet, zij plooit
Ik stoor me meer aan het feit dat die SR zo is opgehemeld. Het was een viezige dronkenlap. En zijn muziek is nu vele malen bekender dan destijds. Ik denk: als je dan roept hoe geweldig hij wel niet was, laat dan ook vaker horen wat de keerzijde was. Want ze doen nu net of die er niet was.
Natuurlijk is het afschuwelijk hoe ze sommige feiten verdraait. En hoe ze zich elke keer weer in de picture speelt. Maar ergens is het zo sneu hoe veel zij heeft gegeven aan die man. Een oude alcoholist die niet te hanteren was.
R wist niet waar zij aan begon. Jong en kinderlijk verliefd op haar idool, aangestuurd door mams. Daarentegen is Mo volwassen en tuint erin terwijl ze weet dat Hazes dezelfde stomme streken heeft als zijn vader. Dat roept hij nu al zo vaak en toch laat ze hem niet los. Zelfs als hij haar wel loslaat.
maandag 13 april 2020 om 16:19
Sterker nog Andre heeft nog een carrière en Monique is er ook wel bij gevaren en begint een kinderkledinglijn en Bridget is volgens mij een soort van werkloos geworden en zit te verpieteren in haar prachtige appartement.Flower350 schreef: ↑13-04-2020 15:36Joh, niemand geloofd toch dat het super gezellig is bij André en Monique thuis nu? Ze zullen het alleen niet laten merken, want dan krijgt André weer half Nederland over zich heen en het is niet goed voor de centjes. Die gast verveelt zich kapot daar in huis. Daar hoef Bridget dus echt niet jaloers op te zijn.
Ik ben absoluut geen Bridget fan maar ik blijf erbij dat ik het triest vind dat zij wel imago schade op heeft gelopen en André ongeschonden uit de strijd is gekomen. Want ja, nog jong he en hij is weer terug bij zijn gezin dus het is oke.
maandag 13 april 2020 om 16:26
Hahahaha, dat was precies wat ik wou zeggen!
Am Yisrael Chai!
maandag 13 april 2020 om 16:30
Ik vind het ook sneu voor B. Wat zal zij nog lang spijt hebben dat ze in al die praatjes van H is getrapt.
Ik weet niet of H geen imagoschade heeft geleden hoor. Ik denk dat hij geluk heeft dat het zo tam is nu. Kan hij zich even gedeisd houden.
De tijd zal het leren maar ik hoop dat B er goed uitkomt. Ik gun haar een stabiele relaties die niet zo in de picture is.
Ik weet niet of H geen imagoschade heeft geleden hoor. Ik denk dat hij geluk heeft dat het zo tam is nu. Kan hij zich even gedeisd houden.
De tijd zal het leren maar ik hoop dat B er goed uitkomt. Ik gun haar een stabiele relaties die niet zo in de picture is.
maandag 13 april 2020 om 16:43
Blijft ook vaag, of ze nou wel of niet terugkeert bij Boulevard en dat HTMD ineens van de buis was.Sjaantje37 schreef: ↑13-04-2020 16:19Sterker nog Andre heeft nog een carrière en Monique is er ook wel bij gevaren en begint een kinderkledinglijn en Bridget is volgens mij een soort van werkloos geworden en zit te verpieteren in haar prachtige appartement.
Schat B wel intelligent in en denk dat ze misschien nog wel eens een veel leukere baan buiten dat hele showbizz gedoe kan vinden.
maandag 13 april 2020 om 16:45
Ja.fashionvictim schreef: ↑13-04-2020 16:28Het is toch tegen de huisregels om in een topic te dubbelnicken om jezelf bij te vallen of je eigen fitties kracht bij te zetten?
Geen bijzonderheden
maandag 13 april 2020 om 16:50
Oh! Ik dacht dat dat goeie genen waren.SallySpectra* schreef: ↑13-04-2020 14:32Ze heeft geen make-up op nee. Maar wel lekker strakgetrokken hoor. Of opgevuld, kan ook.
•
maandag 13 april 2020 om 16:53
Jep. Er is geen rimpeltje meer te zien in haar voorhoofd.SallySpectra* schreef: ↑13-04-2020 14:32Ze heeft geen make-up op nee. Maar wel lekker strakgetrokken hoor. Of opgevuld, kan ook.
maandag 13 april 2020 om 16:54
Ik vind haar echt geen botox hoofd hebben. Op tv wel heel zwaar in de make-up maar zonder een gewoon fris hoofd.SallySpectra* schreef: ↑13-04-2020 14:32Ze heeft geen make-up op nee. Maar wel lekker strakgetrokken hoor. Of opgevuld, kan ook.
Ik gok ook op goede genen.
maandag 13 april 2020 om 16:56
Ze is begin 40 toch? Dan is het toch niet bijzonder om een rimpelloos voorhoofd te hebben?watdachtjehiervan schreef: ↑13-04-2020 16:53Jep. Er is geen rimpeltje meer te zien in haar voorhoofd.
maandag 13 april 2020 om 17:03
Nou, inderdaad.vivapimpelmees schreef: ↑13-04-2020 16:56Ze is begin 40 toch? Dan is het toch niet bijzonder om een rimpelloos voorhoofd te hebben?
maandag 13 april 2020 om 17:09
Opzich niet. Maar wel als je die twee jaar geleden wel had.vivapimpelmees schreef: ↑13-04-2020 16:56Ze is begin 40 toch? Dan is het toch niet bijzonder om een rimpelloos voorhoofd te hebben?
Op een foto die ze plaatst op 30 maart zie je duidelijk rimpels. En dat is een foto van twee jaar geleden.
Op de filmpjes van 3 april en 15 februari zie ik toch echt overduidelijk een botoxhoofd.
Het viel mij ook heel erg op tijdens de loting van het Esf.
maandag 13 april 2020 om 17:21
maandag 13 april 2020 om 17:24
Ik heb haar niet op enige intelligentie kunnen betrappenBilly_Mean schreef: ↑13-04-2020 16:43Blijft ook vaag, of ze nou wel of niet terugkeert bij Boulevard en dat HTMD ineens van de buis was.
Schat B wel intelligent in en denk dat ze misschien nog wel eens een veel leukere baan buiten dat hele showbizz gedoe kan vinden.