Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 6!

19-02-2020 08:45 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
13-04-2020 17:21
Dat is echt een leeftijd ding. Ik ben van haar leeftijd en ik krijg ook al zo'n los velletje daar, wat ik echt heel lelijk vind.
Misschien moet ik 20 kilo aankomen dan valt het niet zo op. :P
ik ben veel ouder en ik heb dat niet. maar bij haar staat het raar omdat je aan de hals ziet dat ze oud is en haar gezicht opgeblazen is.
SallySpectra* schreef:
13-04-2020 14:32
Ze heeft geen make-up op nee. Maar wel lekker strakgetrokken hoor. Of opgevuld, kan ook.
Die ziet er ook niet uit zo
S-Meds schreef:
13-04-2020 17:24
Ik heb haar niet op enige intelligentie kunnen betrappen
Ik ook niet, en ik schat Monique vele malen intelligenter in. Ik denk dat dat komt omdat zij niet met modder gooit.
Billy_Mean schreef:
13-04-2020 16:54
Ik vind haar echt geen botox hoofd hebben. Op tv wel heel zwaar in de make-up maar zonder een gewoon fris hoofd.

Ik gok ook op goede genen.
Over wie hebben we het ? Over Bridget? Die staat echt superstrak van de Botox dat is niet een gewoon glad voorhoofd . Zie je ook omdat haar wenkbrauwen onnatuurlijk hoog staan .
anoniem_642d224ec8888 wijzigde dit bericht op 13-04-2020 18:05
0.63% gewijzigd
S-Meds schreef:
13-04-2020 17:25
ik ben veel ouder en ik heb dat niet. maar bij haar staat het raar omdat je aan de hals ziet dat ze oud is en haar gezicht opgeblazen is.
Aan die hals is gefrutseld en daar is iets niet goed in gegaan.
lot75 schreef:
13-04-2020 17:26
Ik ook niet, en ik schat Monique vele malen intelligenter in. Ik denk dat dat komt omdat zij niet met modder gooit.

Je mond dicht houden wijst nou niet direct op een hogere intelligentie.
lot75 schreef:
Mo is ook geen helder llicht
hannaa45 schreef:
13-04-2020 17:29
Op dit slechte paasfoto’s zie je dat er ook iets mis is met één oog. En laatst hadden we al het bloedbad met De Lip. Ze moet uitkijken, wordt gevaarlijk zo
Yildizlar schreef:
13-04-2020 17:28
Over wie hebben we het ? Over Bridget? Dienstbaar echt superstrak van de Botox dat is niet een gewoon glad voorhoofd . Zie je ook omdat haar wenkbrauwen onnatuurlijk hoog staan .
Dit ging over Chantal.
watdachtjehiervan schreef:
13-04-2020 17:35
Dit ging over Chantal.
chantal heeft d’r wangetjes opgespoten
hannaa45 schreef:
13-04-2020 17:29
aan die hals is juist nog niet gefrusteld, en ik denk dat dat ook niet lang meer gaat duren :D
bij mij is het losse velletje ook niet symmetrisch. als ik iets mocht eenvoudigs (lees, een prikje) kon veranderen aan mezelf dan deed ik dat als eerste. Maar dat velletje kan alleen met een operatie en dat durf ik niet.
S-Meds schreef:
13-04-2020 17:32
Mo is ook geen helder llicht
mensen die hun schattige peuter aanleren zijn middelvinger op te steken, er foto's van maken, en die wereldkundig maken, zijn sowieso niet slim.
lot75 schreef:
Ik schat B veel slimmer in. Maar tegen een vals iemand ( zo schat ik M in) kan je niet op. B is hooguit wat impulsief en naïef.
mabelle schreef:
13-04-2020 17:58
Ik schat B veel slimmer in. Maar tegen een vals iemand ( zo schat ik M in) kan je niet op. B is hooguit wat impulsief en naïef.
Oei, ik vond B ook wel echt vals hoor, toen de buit net binnen was.
Ik denk dat dat haar ook veel sympathie heeft gekost. Vooral omdat André ook een jong kind achterliet.
Die protserige nagels, het constante 'soulmates' gelul op instagram met foto's.
Het kwam op mij nogal inwrijverig over ten opzichte van M.
ik krijg net een pushbericht (ja, echt, wat een waanzin!) dat Monique een interview heeft gegeven aan Linda, staat in het nieuwe nummer. De tekst uit het pushbericht was:

Ik wist dat Bridget geen blijvertje was.

Sjiek weer. Echt, die mensen...
Am Yisrael Chai!
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... n-andre-en

Best vals die uitlatingen van Mo over Bridget...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
lot75 schreef:
Hahaha, dat is nu dus wel over. volgende nummer van de Linda 8 pagina's modder, gok ik.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
13-04-2020 18:07
ik krijg net een pushbericht (ja, echt, wat een waanzin!) dat Monique een interview heeft gegeven aan Linda, staat in het nieuwe nummer. De tekst uit het pushbericht was:

Ik wist dat Bridget geen blijvertje was.

Sjiek weer. Echt, die mensen...
Ha-ha, ik kreeg hetzelfde bericht idd
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Yildizlar schreef:
Over wie hebben we het ? Over Bridget? Die staat echt superstrak van de Botox dat is niet een gewoon glad voorhoofd . Zie je ook omdat haar wenkbrauwen onnatuurlijk hoog staan .
Dat lijken 'ze' allemaal te hebben. Niet alleen omhooggetrokken maar ook in een bijna haakse hoek geëpileerd. Bij Chantal ook en die combineert die brauwen op haar 'puur natuur' foto ook nog eens met een bril die naar buiten toe naar beneden gaat. Geen gezicht vind ik.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Baggal schreef:
13-04-2020 18:08
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... n-andre-en

Best vals die uitlatingen van Mo over Bridget...
Monique is ook zeker geen heilig boontje , die heeft het achter haar ellebogen.
Alles voor de aandacht weer.

Dom naïef vrouwtje die denkt dat haar losbandige vriendje voor altijd bij haar blijft.

Kan Bridget niet eens een paar pikante onthullingen over heilige Monique doen? Ik neem aan dat die Dre , Mo heus wel af heeft zitten zeiken bij haar. :popcorn:
Ai, ik denk dat de beerput wel open gaat nu. Bridget gaat dit niet leuk vinden en die zal ook heus wel wat info gekregen hebben van André over zijn relatie met Mo.
mabelle schreef:
13-04-2020 17:58
Ik schatte B altijd slim in dat is na Brazes niet meer het geval . Qua intellect had ik A en M niet hoog zitten vandaar dat het wel bij elkaar past .
Flower350 schreef:
13-04-2020 18:20
Monique is ook zeker geen heilig boontje , die heeft het achter haar ellebogen.
Alles voor de aandacht weer.

Dom naïef vrouwtje die denkt dat haar losbandige vriendje voor altijd bij haar blijft.

Kan Bridget niet eens een paar pikante onthullingen over heilige Monique doen? Ik neem aan dat die Dre , Mo heus wel af heeft zitten zeiken bij haar. :popcorn:
Dan doet ze exact hetzelfde maar is het wel prima ?
B heeft M in het begin echt wel te kakken gezet hoor met kijk ons eens gelukkig zijn en ik begrijp wat Dré nodig heeft .
Yildizlar schreef:
Die wenkbrauwen van Bridget zijn niet echt. Die heeft ze laten tatoeëren.
Haha bridget intelligent. Bij mij heeft ze nooit hoog gezeten. En na al die valse berichten nadat ze net samen was met andre, ben ik compleet op haar afgeknapt. Wat een sneue vertoning!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven