Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 6!
maandag 13 april 2020 om 17:25
ik ben veel ouder en ik heb dat niet. maar bij haar staat het raar omdat je aan de hals ziet dat ze oud is en haar gezicht opgeblazen is.Maleficent schreef: ↑13-04-2020 17:21Dat is echt een leeftijd ding. Ik ben van haar leeftijd en ik krijg ook al zo'n los velletje daar, wat ik echt heel lelijk vind.
Misschien moet ik 20 kilo aankomen dan valt het niet zo op.![]()
maandag 13 april 2020 om 17:26
Die ziet er ook niet uit zoSallySpectra* schreef: ↑13-04-2020 14:32Ze heeft geen make-up op nee. Maar wel lekker strakgetrokken hoor. Of opgevuld, kan ook.
maandag 13 april 2020 om 17:28
Over wie hebben we het ? Over Bridget? Die staat echt superstrak van de Botox dat is niet een gewoon glad voorhoofd . Zie je ook omdat haar wenkbrauwen onnatuurlijk hoog staan .Billy_Mean schreef: ↑13-04-2020 16:54Ik vind haar echt geen botox hoofd hebben. Op tv wel heel zwaar in de make-up maar zonder een gewoon fris hoofd.
Ik gok ook op goede genen.
anoniem_642d224ec8888 wijzigde dit bericht op 13-04-2020 18:05
0.63% gewijzigd
maandag 13 april 2020 om 17:36
chantal heeft d’r wangetjes opgespoten
maandag 13 april 2020 om 17:48
aan die hals is juist nog niet gefrusteld, en ik denk dat dat ook niet lang meer gaat duren
bij mij is het losse velletje ook niet symmetrisch. als ik iets mocht eenvoudigs (lees, een prikje) kon veranderen aan mezelf dan deed ik dat als eerste. Maar dat velletje kan alleen met een operatie en dat durf ik niet.
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 13 april 2020 om 17:49
maandag 13 april 2020 om 17:58
maandag 13 april 2020 om 18:04
Oei, ik vond B ook wel echt vals hoor, toen de buit net binnen was.
Ik denk dat dat haar ook veel sympathie heeft gekost. Vooral omdat André ook een jong kind achterliet.
Die protserige nagels, het constante 'soulmates' gelul op instagram met foto's.
Het kwam op mij nogal inwrijverig over ten opzichte van M.
maandag 13 april 2020 om 18:07
maandag 13 april 2020 om 18:08
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... n-andre-en
Best vals die uitlatingen van Mo over Bridget...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
maandag 13 april 2020 om 18:09
maandag 13 april 2020 om 18:09
Ha-ha, ik kreeg hetzelfde bericht iddfashionvictim schreef: ↑13-04-2020 18:07ik krijg net een pushbericht (ja, echt, wat een waanzin!) dat Monique een interview heeft gegeven aan Linda, staat in het nieuwe nummer. De tekst uit het pushbericht was:
Ik wist dat Bridget geen blijvertje was.
Sjiek weer. Echt, die mensen...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
maandag 13 april 2020 om 18:15
Dat lijken 'ze' allemaal te hebben. Niet alleen omhooggetrokken maar ook in een bijna haakse hoek geëpileerd. Bij Chantal ook en die combineert die brauwen op haar 'puur natuur' foto ook nog eens met een bril die naar buiten toe naar beneden gaat. Geen gezicht vind ik.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 13 april 2020 om 18:20
Monique is ook zeker geen heilig boontje , die heeft het achter haar ellebogen.Baggal schreef: ↑13-04-2020 18:08https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... n-andre-en
Alles voor de aandacht weer.
Dom naïef vrouwtje die denkt dat haar losbandige vriendje voor altijd bij haar blijft.
Kan Bridget niet eens een paar pikante onthullingen over heilige Monique doen? Ik neem aan dat die Dre , Mo heus wel af heeft zitten zeiken bij haar.
maandag 13 april 2020 om 18:23
Ik schatte B altijd slim in dat is na Brazes niet meer het geval . Qua intellect had ik A en M niet hoog zitten vandaar dat het wel bij elkaar past .
maandag 13 april 2020 om 18:25
Dan doet ze exact hetzelfde maar is het wel prima ?Flower350 schreef: ↑13-04-2020 18:20Monique is ook zeker geen heilig boontje , die heeft het achter haar ellebogen.
Alles voor de aandacht weer.
Dom naïef vrouwtje die denkt dat haar losbandige vriendje voor altijd bij haar blijft.
Kan Bridget niet eens een paar pikante onthullingen over heilige Monique doen? Ik neem aan dat die Dre , Mo heus wel af heeft zitten zeiken bij haar.![]()
B heeft M in het begin echt wel te kakken gezet hoor met kijk ons eens gelukkig zijn en ik begrijp wat Dré nodig heeft .
maandag 13 april 2020 om 18:25
Die wenkbrauwen van Bridget zijn niet echt. Die heeft ze laten tatoeëren.