Entertainment alle pijlers

Volgens Robert

24-02-2013 17:49 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is de eerste aflevering van de nieuwe serie Volgens Robert. Het voorstukje vond ik erg leuk, dus ik ben erg benieuwd naar het echte werk. Peter Blok is een erg goede acteur vind ik, dus ik ga zeker kijken.



Wie ook?
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Toen ik het voortstukje zag dacht ik: jippie, een nieuw seizoen van de Daltons!

Maar dit lijkt me ook erg leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik zeer zeker Door, ben nu al fan,.................
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik ook. Sluit precies aan op Bellicher
Alle reacties Link kopieren
Euhmm waar gaat het ook al weer over?



Enne...zelfde tijd als Divorce? Pijnlijk dat wordt de herhaling van 1 van deze 2
Alle reacties Link kopieren
Dat is toch die 'rip off' van 'according to jim'?
Gaat dat niet over die plastisch chirurg huisarts?
Alle reacties Link kopieren
quote:jippie55 schreef op 24 februari 2013 @ 18:25:

Ik ook. Sluit precies aan op BellicherHoe laat begint Peter Robert dus dan?

Want volgens mij begint hij om 20.50

en Bellicher om 20.25.
anoniem_53740 wijzigde dit bericht op 24-02-2013 19:36
Reden: verkeerde naam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja volgens mij ook om 20.50 uur inderdaad. Het is geschreven door Maria Goos (de vrouw van Peter Blok) en zij heeft al heel veel mooie dingen gemaakt. Eigenlijk kan het dus bijna niet anders dan leuk zijn.
Hallo?!
Ik denk dat ik ook ga kijken! Het voorstukje zag er leuk uit, en ook aardig geacteerd, helemaal voor Nederlandse maatstaven
Alle reacties Link kopieren
Zonde zo dan mis je/ik divorce! Doe ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Dat was wel heel kort zeg.
Wat kort! Ik vond het best leuk.
Alle reacties Link kopieren
In mijn tv gids staat dat het om 21.30 uur zou beginnen :(
Alle reacties Link kopieren
quote:Gisselle schreef op 24 februari 2013 @ 21:35:

In mijn tv gids staat dat het om 21.30 uur zou beginnen :(Ja! Bij mij dus ook... Had hier ook niet meer gekeken. Suf zeg...
Alle reacties Link kopieren
Hè... is het al geweest?
Alle reacties Link kopieren
Mijn zus baalt als een stekker, zet braaf de zender op om 21.30 uur...is het al om 20.50 uur begonnen. Erg jammer, en waardeloze programmering. Ik wilde Divorce opnemen en daardoor zag ik dat het eerder begon. Groot voordeel dat ik aansluitend alsnog naar Divorce kon kijken.



Ik weet niet wat ik van Volgens Robert moet denken. Ik ben fan van Maria Goos en Peter Blok. Beiden zijn top in hun vak. Ik was erg benieuwd en zeer verheugd. Maar tjsa..het is een beetje apart. Ik moet eraan wennen. Jammer dat het erg kort was. Maar dit was vanwege het budget, volgens onze gids.
Ja, Peter Blok In Evelien vond ik 'm ook super.

Wel suf zeg, dat het zo fout in de programmering stond, nu hebben dus veel mensen al deel 1 gemist, geen goed begin als je een succesvolle serie wilt.
Alle reacties Link kopieren
Vond het ook apart...



De reden schijnt te zijn voor de switch omdat het tegenover divorce stond en dat durfden ze blijkbaar niet aan.

Hadden ze wel iets beter mogen adverteren zeg... Naja, leve uitzending gemist
Alle reacties Link kopieren
Leuk concept, originele manier van in beeld brengen ... Alleen niet handig om psych bril te geven, daar zie je steeds de camera's in weerspiegeld ...
Ik vond het leuk. Peter Blok is erg goed en er zaten een paar goeie grappen in. Alleen die Hanna Hoekstra vind ik nu al irritant. Ze speelt ook de dochter van Heineken een avond eerder.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de pruik van de psych zo irritant. Dat maakt zo'n hele scene meteen ongeloofwaardig.



Verder vond ik het leuk. Nog wel even wennen, maar ook een paar keer gelachen. Ik ga volgende week weer kijken.
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Kijk het nu terug via uitzending gemist, ben fan van tjitske. En vanavond weer het schaep :-)
Ik vind Tjitske ook erg leuk, maar idd die pruik leidt behoorlijk af. En, dat is haar eigen schuld, ze heeft zo'n voortreffelijke Claire neergezet in Gooische Vrouwen, dat het me even zal duren voor ik daar vanaf ben als ik haar zie.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gisteren voor het eerst gezien. Hilarisch! Wat een originele en grappige serie. Het deed mij een klein beetje denken aan Hertenkamp, daar was ik ook groot fan van. Dat soort humor zie je niet vaak op de NL tv.

De pruik van tjitske leidde wel een beetje af, maar ik denk dat het wel helpt om herinnering aan claire wat te verdringen.

Ga ff de eerdere afleveringen kijken.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven