Volgens Robert
maandag 18 maart 2013 om 07:28
Ik heb het gisteren voor het eerst gezien. Hilarisch! Wat een originele en grappige serie. Het deed mij een klein beetje denken aan Hertenkamp, daar was ik ook groot fan van. Dat soort humor zie je niet vaak op de NL tv.
De pruik van tjitske leidde wel een beetje af, maar ik denk dat het wel helpt om herinnering aan claire wat te verdringen.
Ga ff de eerdere afleveringen kijken.
De pruik van tjitske leidde wel een beetje af, maar ik denk dat het wel helpt om herinnering aan claire wat te verdringen.
Ga ff de eerdere afleveringen kijken.
.
dinsdag 16 april 2013 om 13:44
Jammer dat deze serie weer voorbij is. Ik had in de krant gelezen dat vanwege budgettaire redenen de serie voor de helft ingekort moest worden voor zowel de tijd per aflevering als de duur van de totale serie. Jammer, dan was het nog beter uitgediept.
Peter Blok en Jacqueline Blom zijn ijzersterk als echtpaar. Top geacteerd, had ook niet anders verwacht van die 2. Dat jochie, als het "geweten" van Robert was knap gedaan door dat jochie en erg grappig. Vond Hanna Hoekstra wat minder. Ik moest wennen aan de absurde humor maar gaandeweg moest ik er steeds meer om lachen. Mooi einde, zo in die nacht dat alle touwtjes bij elkaar komen. Wat mij betreft een volgende serie, graag zelfs!
Peter Blok en Jacqueline Blom zijn ijzersterk als echtpaar. Top geacteerd, had ook niet anders verwacht van die 2. Dat jochie, als het "geweten" van Robert was knap gedaan door dat jochie en erg grappig. Vond Hanna Hoekstra wat minder. Ik moest wennen aan de absurde humor maar gaandeweg moest ik er steeds meer om lachen. Mooi einde, zo in die nacht dat alle touwtjes bij elkaar komen. Wat mij betreft een volgende serie, graag zelfs!
dinsdag 16 april 2013 om 14:05
Oh was dat de laatste? Jammer hoor. Ik vond het al een beetje een vreemde aflevering en heb hem ook maar met een half oog gezien en wilde hem nog terug gaan kijken. Maar ze hebben gewoon even de eindjes aan elkaar gebreid. Laat maar dan.
En eeuwig zonde als de helft van de serie geschrapt is, ik vond het echt een van beste Nederlandse producties die ik in jaren gezien heb.
Ook heel jammer dat zo weinig mensen gekeken hebben, bijna niemand kende het als ik erover begon. Een parel voor de zwijnen. Hoe zou dat nou gekomen zijn?
En eeuwig zonde als de helft van de serie geschrapt is, ik vond het echt een van beste Nederlandse producties die ik in jaren gezien heb.
Ook heel jammer dat zo weinig mensen gekeken hebben, bijna niemand kende het als ik erover begon. Een parel voor de zwijnen. Hoe zou dat nou gekomen zijn?
.