Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien? deel 2

31-10-2014 10:31 3161 berichten
Hier het vervolg op welke film heb je voor het laatst gezien.



Het vorige topic is hier terug te vinden: http://forum.viva.nl/foru ... /list_messages/162260/105



Aanvulling moderatorteam:



In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m

het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.



Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
Alle reacties Link kopieren
Ik las net dat Rocketman in Rusland tot woede van Elton John zwaar gecensureerd is. Geen seks en drugs en ook de aftiteling is veranderd : origineel wordt vermeld dat hij met zijn vriend (of echtgenoot?) twee kinderen opvoedt. Geen woord daarover in Rusland, daar is dat vervangen door wat teksten over zijn liefdadigheidswerk :O :nut:
.
Ik vond Rocketman echt hélemaal geweldig, ben geen Elton fan (ook geen hater) en ook niet altijd dol op musical films, maar mán wat vond ik deze film goed. Heb zelfs een traantje moeten wegpinken.

Ik vond Bohemian Rapsody echt geen bal aan overigens, veel te oppervlakkig.
Alle reacties Link kopieren
Aladin, ik was erg sceptisch in het begin maar vond het een leuke film voor de aankleding is een lust voor het oog prachtige kleurijke kostuums en het lijkt echt een sprookje uit 1001 nacht .
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Rocketman en Bohemian Rhapsody zijn twee totaal verschillende film. Ik vond beide films vermakelijk om verschillende redenen. BR was echter totaal niet naar waarheid, dan komt RM toch veel dichter bij. Maar RM id meer een misicalvorm en daar moet je van houden.

Aladdin was ok, niet meer of minder. Jafar had echt wel een ouderwetse villain mogen zijn. Dat mistte ik wel. De liedjes waren niet echt mijn ding. Ik vond het wat Meh.
Alle reacties Link kopieren
The nice guys met Russel Crowe en Ryan Gosling, best ok.
The nice guys is erg vermakelijk.

Heb zelf gisteravond, met een aantal vrienden, de film La Tigre e la Neve gekeken.
Het verhaal was wel wat bizar, maar daarom niet minder leuk.
Roberto Benigni is echt een geweldig acteur en heb erg om hem gelachen.
Alle reacties Link kopieren
The Revenant

Ik vond hem best goed! Ik hou ook van avonturen films en DiCaprio is gewoon een razend goede acteur. :lol:
Alle reacties Link kopieren
The favourite.

Keek best aardig weg, er zaten leuke stukken in. Maar het ging eigenlijk nergens naartoe en ook het einde was nietszeggend.

In ieder geval blij dat ik er niet voor naar de bioscoop ben gegaan.
Alle reacties Link kopieren
Unknown1985 schreef:
09-06-2019 11:23
The favourite.

Keek best aardig weg, er zaten leuke stukken in. Maar het ging eigenlijk nergens naartoe en ook het einde was nietszeggend.

In ieder geval blij dat ik er niet voor naar de bioscoop ben gegaan.
Ik wel en was idd zonde van de tijd. Wat een tegenvaller, film was nogal gehyped.
.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben Friends with Money aan het kijken, op Ziggo Netflix. Met Jennifer Aniston, die als enige in haar vriendenkring geen geld in overvloed heeft. Oudje, maar ik vind hem leuk. Gister de ene helft, zometeen de andere. (als ik uitgezeurd ben op napraat :P)
impala wijzigde dit bericht op 09-06-2019 13:17
14.23% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
Tully met Charlize Theron, keek lekker weg.
Alle reacties Link kopieren
The Perfection op Netflix. Bizarre film
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
felice71 schreef:
09-06-2019 12:51
The Perfection op Netflix. Bizarre film
Ja dat heb je wel vaker met horror :P
(ff snel gegoogeld)
.
The Hustle

afrader
Ben gisteravond naar Tolkien geweest.
Absolute aanrader!!
Alle reacties Link kopieren
Op Netflix: Always be my maybe, variatie op Nottinghill met voor mij onbekende acteurs. Maar...... er zit een hilarische scene in met Keanu Reeves als zichzelf die echt geweldig is. Alleen al daarvoor het kijken waard.
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 23-06-2019 01:34
1.61% gewijzigd
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Rocketman, in het begin werd ik een beetje kriegelig van musicalachtige sfeer. Ik wist dat Elton een zwaar drugs probleem had en dat hij nu zo''n beetje geldt als een afkickgoeroe.
goeie film genoten van de liedjes, al vind de vergelijking met Bohemian Rapshony zwaar overdreven.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Heb inmiddels Wilde Rose gezien. Niet wat ik verwachtte, beetje een tegenvaller. Ging meer over haar kinderen en moeder-zijn dan om de muziek. Vond haar ook niet sympathiek. Verder kan ik weinig zeggen zonder te spoileren.
Wel tof dat Kacey Musgraves en Ashley McBryde (heel kort) figureerden. Voor de liefhebbers van échte hardcore country chicks, Ashley staat in september in de Melkweg.
.
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
14-06-2019 17:25
Op Netflix: Always be my baby, variatie op Nottinghill met voor mij onbekende acteurs. Maar...... er zit een hilarische scene in met Keanu Reeves als zichzelf die echt geweldig is. Alleen al daarvoor het kijken waard.
Haha, die was grappig! Net als het liedje in de aftiteling trouwens.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Gisteren op Netflix 'The Ugly Truth'.
Niet zo'n denderende romcom maar Gerard Butler maakte dat ik bleef kijken en het toch wel een vermakelijke film vond.
Alle reacties Link kopieren
hotel artemis best een leuke film apart einde
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ben onverwacht toch naar Rocketman geweest en......Wauw! Wauw! Wauw! :kneel: :kneel: :kneel:

Ben echt helemaal onder de indruk
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Saving Private Ryan. Zeker al een keer of 11 gezien, maar hij blijft indrukwekkend.

En ben van plan lekker een bioscoop binge te doen. :popcorn:

Tolkien
Childs Play
John Wick 3
Toy Story 4
It Chapter 2
The Lion King (misschien)
Joker
Netflix gisteren; Good Sam, feelgood over een barmhartige Samaritaan die geld neerlegt bij mensen en....

Mwoa..
Alle reacties Link kopieren
The Departed... mwah
Relax we're all crazy, it's not a competition

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven