Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien? deel 2

31-10-2014 10:31 3161 berichten
Hier het vervolg op welke film heb je voor het laatst gezien.



Het vorige topic is hier terug te vinden: http://forum.viva.nl/foru ... /list_messages/162260/105



Aanvulling moderatorteam:



In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m

het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.



Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
Alle reacties Link kopieren
Passengers. Over passagiers op een ruimteschip dat jaren onderweg is naar een gekoloniseerde planeet, die 90 jaar te vroeg wakker worden en dus nooit zullen aankomen. Met Jennifer Lawrence, Chris Pratt en Michael Sheen en kleinere rollen voor Lawrence Fishburn en Andy Garcia. Ik vond het een leuke film! De hoofdrolspelers hebben een leuke chemie.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Vannacht is de oscar uitreiking, wordt op net 5 uitgezonden en de rode loper op E!. Leuk vind ik dat altijd.

Van de genomineerde films heb ik er nog niet een gezien, ben wel erg benieuwd naar Manchester by the sea. Casey Affleck vind ik een erg goede acteur.
Alle reacties Link kopieren
Lion. Ik vond het een mooie film. Itt wat ik verwacht had na het lezen van de reviews, deed het eerste deel me niet veel. Ja het jochie was adorable en een natuurtalent. Maar het dreef teveel op zijn mooie ogen, een berg cliches en wat oppervlakkig sentiment.

Dat veranderde in deel 2 totaal, als het jochie volwassen is en op zoek gaat naar zijn verleden. Nicole Kidman tilde het ook naar een hoger plan. Ik snapte opeens weer waarom zij een topactrice is.

Geen Oscar materiaal, wel een hele fijne film die gaandeweg alleen maar beter wordt ipv in elkaar zakt. Met een ander thema dan je wellicht verwacht. Dit is geen slum dog millionair. (En ook geen Spoorloos)
.
Alle reacties Link kopieren
Me before you. Prima voor een luie zondag maandagmiddag na carnaval. Geen hoogstandje wel vermakelijk.
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk La La Land gezien en ik vond hem net zo leuk als ik had verwacht. Maar sowieso een heerlijke avond gehad die begon in een goed restaurant
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 27 februari 2017 @ 15:07:

Me before you. Prima voor een luie zondag maandagmiddag na carnaval. Geen hoogstandje wel vermakelijk.Ja, vond ik ook.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Perfect Strangers. Vond hem vet, lichtelijk overdreven natuurlijk haha, maar zeker een interessant concept
Alle reacties Link kopieren
quote:DG2015 schreef op 26 februari 2017 @ 11:57:

Passengers. Over passagiers op een ruimteschip dat jaren onderweg is naar een gekoloniseerde planeet, die 90 jaar te vroeg wakker worden en dus nooit zullen aankomen. Met Jennifer Lawrence, Chris Pratt en Michael Sheen en kleinere rollen voor Lawrence Fishburn en Andy Garcia. Ik vond het een leuke film! De hoofdrolspelers hebben een leuke chemie.Beetje late reactie, maar ben het helemaal met je eens. Ik vond het ook een hele leuke film.
Niemand is onmisbaar
Red Hiding Hood (2011) scoort laag, maar ik vond hem wel goed. Ik had hem al een keer gezien. Laatste stuk nog een keer en vond het weer de moeite waard.

http://www.imdb.com/title/tt1486185/



Stukje van Hansel and Gretel: witchhunters (2013). Ik weet niet of ik die af kijk. Heb ik ook al gezien, geloof ik.

Het zijn twee films in het genre waarbij traditionele sprookjes als basis worden gebruikt, maar toch een ander verhaal zijn. http://www.imdb.com/title/tt1428538/

(Een andere is Snowhite and the huntsman. http://www.imdb.com/title/tt1735898/ en die scoort ongeveer gelijk.
Alle reacties Link kopieren
Hansel &gretel vond ik vreselijk.. ik had het idee dat ik alleen maar naariemand met een machinegeweer aan het kijken was, niet mijn idee van een leuke film.
Nee, wel leuke aankleding. Verhaal is veel minder dan Red Riding Hood of Snow white and the huntsman.

Het zijn thrillers. Ik zie dat Famke Janssen in Hansel & Gretel zit. Ik vond het al zo'n vertrouwd Nederlands gezicht. Bij de andere twee vond ik de speciale effecten en thriller veel meer tot zijn recht komen.



Ik wist niet dat ze twee zussen had in de filmwereld: director Antoinette Beumer and actress Marjolein Beumer.



Verder restless gezien. Leuke kleding en entourage uit vorige eeuw. Je moet van dit soort films houden. Goed geacteerd. http://www.imdb.com/title/tt2241676/



Centurion (2010) http://www.imdb.com/title/tt1020558/?ref_=nv_sr_1 niet af gekeken. Veel vechten en verhaal ben ik vergeten.



Unbroken (2014) http://www.imdb.com/title/tt1809398/ Geen actie, maar wel indrukwekkend en gebaseerd op waar gebeurd.

Over een atleet die deelneemt aan spelen, maar door W.O. II gaat dat niet door.
Alle reacties Link kopieren
Passengers, scifi. Ik hou er niet zo van maar man wel. Wat ik meestal vind, en dat was nu ook zo, het ziet er fantastisch uit maar het verhaal is matig.
Alice through the lookingglass.



Heerlijke film. Ik Tim Burton films.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 04 maart 2017 @ 21:07:

Alice through the lookingglass.



Heerlijke film. Ik Tim Burton films.Oh ja, die was leuk!! Beter dan de eerste, vond ik.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Net: How to train a dragon.

.
anoniem_316897 wijzigde dit bericht op 04-03-2017 23:23
Reden: Dubbel
% gewijzigd
L'immortel, ik ben al jaren fan van Jean Reno en ook in deze film was hij weer briljant!
Alle reacties Link kopieren
Gisteren naar Trainspotting 2 geweest. Vond hem erg vermakelijk. Deel 1 vond ik rauw en schrijnend (met heel af en toe een glimlach), deel 2 vond ik vooral komisch.
Alle reacties Link kopieren
1 keer is genoeg
Hereafter (2010) http://www.imdb.com/title/tt1212419/

Mooie film met eenvoudig en rustig verhaal en zonder drama. Het zou zomaar echt gebeurd kunnen zijn.

Acteurs die leuk zijn om naar te kijken. Niet echt bijzonder, maar ik vond hem wel de moeite waard.
Alle reacties Link kopieren
Lion: aardige film.



American Honey: vanaf vandaag in de bioscoop maar ik had hem al op Rotterdams Filmfestival gezien en toen de hoogste waardering gegeven.



Echte aanrader en ook heel actueel. Een soort roadtrip door de VS (altijd al fijn) van groep blanke jongeren aan de onderkant van de samenleving. Schetst precies heb beeld waardoor Trump de verkiezingen heeft gewonnen, een toekomst perspectief dat niet verder gaat dan ooit je eigen trailer hebben. Ik houd ook wel een beetje van Amerikaanse trailer-trash in films. Toch is hoofdrolspeelster Star een schatje en er is veel muziek en dans in de film en dat maakt het ook weer licht en vrolijk.



Een schets van een generatie.
Alle reacties Link kopieren
jaa film fan,mogen graag films kijken in het weekend.



afgelopen zondag hebben we 'Sully' gekeken. Het waargebeurde verhaal over het vliegtuig dat op de hudson rivier in New York lande.

ik zeg aanrader!
Alle reacties Link kopieren
A cure for wellness.

Nét geen horror, nét geen thriller...

Fijne sfeer, matig en voorspelbaar verhaal.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 09 maart 2017 @ 18:00:

Lion: aardige film.



American Honey: vanaf vandaag in de bioscoop maar ik had hem al op Rotterdams Filmfestival gezien en toen de hoogste waardering gegeven.



Echte aanrader en ook heel actueel. Een soort roadtrip door de VS (altijd al fijn) van groep blanke jongeren aan de onderkant van de samenleving. Schetst precies heb beeld waardoor Trump de verkiezingen heeft gewonnen, een toekomst perspectief dat niet verder gaat dan ooit je eigen trailer hebben. Ik houd ook wel een beetje van Amerikaanse trailer-trash in films. Toch is hoofdrolspeelster Star een schatje en er is veel muziek en dans in de film en dat maakt het ook weer licht en vrolijk.



Een schets van een generatie.Klinkt goed Ik had er al over gelezen ga hem zeker zien!
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Finding Dory. Die octopus is erg grappig maar voor de rest vond ik het niet meer dan aardig.
Ja en?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven